Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2022 (Anul 16, nr. 857-882)

2022-07-13 / nr. 858

Miercuri, 13 iulie 2022___________________________ Fotbalul ffliC Debut nefast în Cupa României Ghiocel Brîndușe și-a început mandatul de antrenor la Jibou După plecarea lui Florin Morar și a lui Florin Pop, Rapid Jibou a început să se reorganizeze, atât la nivel de lot, cât și pe banca tehnică. La echipă au fost readuși jucătorii care au fost împrumutați la Someșul Someș-Odorhei, în timp ce antrenor a fost numit Ghiocel Brîndușe. Mandatul său a fost început cu o înfrângere în Cupa României, scor 1 - 4 cu Someșul Feldru Ionuț Costinaș Campioana Sălajului a intrat în reorganizare după ratarea promovării în Liga a III-a. Au plecat antrenorul Florin Morar, directorul sportiv Florin Pop, dar și mai mulți jucători cu care s-a câștigat eventul. Rapid Jibou a trebuit să se organizeze rapid, deoarece sâmbătă a debutat în faza regională a Cupei României și a jucat acasă cu Someșul Feldru (Bistrița-Năsăud). Mai mulți jucători care erau împrumutați la Someșul Someș- Odorhei au revenit la Jibou, iar noul antrenor a fost numit Ghiocel Brîndușe, un fost jucător reprezentantiv de la Rapid. După doar două antrenamente, noul antrenor a și debutat oficial în partida de sâmbătă, cu Someșul Feldru. Rapid Jibou s-a recunosct învinsă la o diferență de trei goluri de o echipă care în Liga a IV-a din Bistrița-Năsăud s-a clasat pe locul 3, dar a câștigat faza județeană a Cupei. Cu câteva zile înainte de jocul de la Jibou, Someșul Feldru a câștigat și în fața celor de la CSM Sighetu Marmației, astfel că și-a asigurat primul loc în grupă și va juca finala pentru calificarea în turul I al competiției, în partida cu Someșul Feldru. Rapid Jibou a avut și momente bune. A reușit să egaleze prin Mihai Brîndușe, după care gazdele au irosit mai multe ocazii prin care puteau trece în avantaj. în partea secundă, bistrițenii au fost mai preciși și au înscris alte trei goluri în poarta lui Ionuț Chechedi. “Am readus de la Someș- Odorhei jucătorii Jiboului și vrem să promovăm cât mai mulți jucători tineri. Avem nevoie de doi ani pentru reconstrucție și ne vom axa pe cei tineri, în special pe juniorii Alde la grupa lui Alex Turcu. Le vom da șanse și începem să reconstruim fiindcă s-a pierdut mult timp. Echipa a avut și momente bune în meciul de sâmbătă, dar am ratat situații clare de gol la scorul de 1 - 1 ”, spune Ghiocel Brîndușe. " ■ ■ [UNK]w..rr='- ' — Rapid Jibou a rămas fără directorul sportiv. Florin Pop și-a dat demisia După trei sezoane în conducerea echipei din Jibou, Florin Pop a decis să își încheie colaborarea mai ales că la mijloc s-au adunat mai multe nemulțumiri, în condițiile în care directorul sportiv a venit cu mai mulți jucători importanți pe Someș, majoritatea par dispuși să îl urmeze la o altă echipă Ionuț Costinaș Rapid Jibou a ratat promovarea în Liga a III-a și se pregătește de un nou sezon, însă la nivelul băncii tehnice și mai ales în conducere vor avea loc multe schimbări. După barajul cu CSM Sighet, antrenorul Florin Morar a părăsit echipa, iar în aceste zile a decis să plece de la Rapid Jibou și directorul sportiv Florin Pop, cel care în 2019 a mers pe Someș “Am decis să plec de la Jibou. Este mai bine așa. Au fost trei anijnimoși, în care s-au câștigat două campionate și două cupe, dar din păcate nu s-a reușit promovarea. Am încercat să dau totul, dar atât s-a putut. Deocamdată nu știu ce voi face și la ce echipă voi merge. în ce-i privește pe jucătorii pe care i-am adus la Jibou, este alegerea lor cu mai mulți jucători importanți de la Unirea Mirșid. în această formulă, Rapid Jibou a câștigat două campionate și două cupe, dar visul jibouanilor tot nu s-a îndeplinit, iar echipa a ratat promovarea pentru al doilea sezon consecutiv. Cum la mijloc sunt și unele nemulțumiri, Florin Pop a decis să plece de la echipă și chiar înaintea meciurilor din faza regională a Cupei României și-a dat demisia: în condițiile în care Florin Pop a venit cu mai mulți jucători importanți pe Someș, majoritatea par dispuși să îl urmeze la o altă echipă, înainte să ajungă la Rapid Jibou, Florin Pop a mai fost în conducerea de la Unirea Mirșid, cu care a câștigat trei titluri, bifând și o promovare în Liga a III-a, singura de altfel, din cele cinci baraje la care a participat în calitate de conducător, ce vor sa facă”. Florin Pop ___ Rapid Jibou - Someșul Feldru 1 - 4 (1 -1) Pentru Rapid a marcat: Mihai Brîndușe Rapid, Ionuț Chechedi - Cristian Mureșan, Marius Cheța, Maior Robert, Rareș Pintea, Vlad Ortelecan, Bogdan Rus, Marius Haiduc, Gabriel Buda , Vasile Ilieș și Mihai Brîndușe. Au mai intrat: Flaviu Conț și Doru Note. Antrenor: Ghiocel Brîndușe ‘jucăm în compania unei echipe de Liga a 111-a și va fi un meci util, chiar dacă nici pentru, noi, dar nici pentru cei de la Sighetu Marmației nu mai există miză. Ținând cont de indisponibilitățile care le avem, vom include în lot mai mulți juniori, care vor avea ocazia să joace contra unei echipe de nivel superior. Acești juniori au potențial, dar trebuie să le dăm șanse. Eu cred că Jibou poate renaște cu jucătorii tineri, din zonă”. Ghiocel Brîndușe, noul antrenor de la Rapidjibou Pizzeria Don Roberto vă așteaptă comenzile NON-STOP Livis in NON-STOP Tel. 0733 - 699.754 Tel. 0754 - 470.068 Comandă online prin Takeaway, Glovo sau Food Panda Rapid Jibou, test cu o echipă de Liga a III a Rapid Jibou susține miercuri după-amiază, de la ora 18.00, al doilea meci din faza regională a Cupei României. Campioana Sălajului joacă în deplasare la CSM Sighetu Marmației, însă nu mai are nici o șansă să se califice din această grupă. Este un joc fără miză și pentru maramureșeni, care au pierdut primul joc cu Someșul Feldru; în aceste condiții, echipa din Bistrița-Năsăud va termina pe prima poziție în grupă și va merge în finală. Pentru Rapid Jibou, jocul cu CSM Sighet va fi un test important, în compania unei echipe care în această vară a promovat în Liga a III- a, tocmai în dauna Jiboului. CSM Sighet s-a impus la baraj cu 3 - 0 în tur, iar în retur, tot maramureșenii au avut câștig de cauză și au câștigat cu 2 - 0. Cele două echipe se reîntâlnesc la nici trei săptămâni de la returul barajului pentru Liga a III-a. Murecom SRL Jibou Firma comercializează produse electrice și electrocasnice, produse metalice, metalurgice și materiale la cele mai bune prețuri! Adresa: Str. Tudor Vladimirescu nr. 11 Telefon: 0746 229 350 F.-mail: murecom Jibou 2014@gmaii.com Editor: SC Sportul Sălăjean SRL Zalău Adresa: localitatea Zalău, str. TRAIAN nr. 60 Manager: Călin ONICAȘ Secretar de redacție: Ionuț Costinaș Redactor: Cristian MOLDOVAN Colaboratori: Mihai Pop, Mircea Ardelean, Adi Cherecheș, Monel Sabou Compartiment financiar: Paul Georgescu Editorialist: loan ONICASContabil: Cristian CRIȘAN Responsabil II: Sorin DREGAN email: sportulsalajean@yahoo.com Web: www.sportulsalajean.ro Teloton/fax: 0360 - 40.40.70 Mobil: 0740 - 31.31.76 COdUl ISSN: 184107078 Articolele publicate in ziarul “Sportul Sălăjean” nu pot fi reproduse, parțial sau integral, decât cu acordul scris al conducerii publicației, conform Legii dreptului de autor. Potrivit art. 205 și 206 C.P., responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor aparține autorului. In cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea le aparține. iWmhHw»— hfmții muiați Marc