Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2022 (Anul 16, nr. 857-882)

2022-07-20 / nr. 859

Miercuri, 20 iulie 2022 FOTBAL Liga a III-a Sportul Șimleu, nevoie urgentă de jucători Rămasă fără cei mai experimentați jucători din lot, gruparea de sub Măgură este în efectiv restrâns și are nevoie de întăriri pentru noul sezon. “Nu este o situație ușoară, dar aproape că ne-am obișnuit cu ea. Avem nevoie de 4 - 5 jucători”, spune președintele Ionuț Costina. Sportul Șimleu a început pregătirile pentru noul sezon sub comanda antrenorului Dănuț Șomcherechi, însă deocamdată gruparea de sub Măgură este în efectiv restrâns. La pregătiri se află 15 - 16 jucători, astfel că la nivel de lot este mare nevoie de întăriri. Asta deoarece au plecat cei mai experimentați jucători din lot în această vară, în capul listei simnt atacanții Gueye Mansour și Cătălin Vaida, dar și fundașii Mihai Cohan împreună cu Paul Oșan. Deocamdată, la Șimleu au venit doar jucători în probe, însă conducerea are nevoie și de fotbaliști cu o oarecare experiență la acest nivel. Președintele Ioan Gurzău împreună cu antrenorul Dănuț Șomcherechi caută întăriri și dă asigurări că în zilele următoare, lotul va arăta mult mai bine: “în locul celor care au plecat trebuie să aducem 4 - 5 jucători. Avem neapărat nevoie de un atacant, fundaș stânga și un fundaș central. Nu este o situație ușoară, dar aproape că m-am obișnuit cu ea, pentru că în fiecare sezon, la Șimleu trebuie să facem această treabă.Doar în primul an nu a fost cazul, pentru că nu a fost cine să plece, dar apoi, cum au avut oferte mai bune, jucătorii au plecat. Noi știm nevoile noastre și vom aduce jucători. Vom rezolva aceste probleme, însă nu le putem rezolva de pe o zi pe alta, fiindcă financiar nu ne putem permite să concurăm cu alte echipe”, ne-a declarat președintele Ioan Gurzău. Sportul Șimleu a rămas fără adversar pentru primul amical Gruparea de sub Măgură urma să joace sâmbătă cu Sportul Botiz, o echipă din Liga a IV-a Satu Mare, însă sătmărenii nu s-au mai prezentat la meci Ionuț Costina. Sportul Șimleu urma să își înceapă seria jocurilor amicale în compania celor de la Sportul Botiz, o echipă din Liga a IV-a Satu Mare. Jocul urma să aibă loc sâmbătă, de la ora 11.00, însă nu a mai avut loc din cauză că sătmărenii nu s-au mai prezentat la Șimleu. în aceste condiții, primul joc amical s-a transformat doar într-un antrenament condus de antrenorul Dănuț Șomcherechi. “Ne-a fost dat programul peste cap și în loc de meciul amical a avut loc un antrenament. Ne-am fi dorit să jucăm și să- i putem vedea la lucru pe jucătorii care au venit în probe”, spune președintele Ioan Gurzău.Sâmbătă, de la ora 11.00, Sportul Șimleu are programat un meci de verificare cu Victoria Cărei, echipă nou-promovată în Liga a III-a. Amicalul va avea loc pe Stadionul Măgura. Pe data de 30 iulie, Sportul Șimleu urmează să joace un meci de verificare cu Lotus Băile Felix, echipă care în sezonul trecut a fost în play-off. George Zima: “Luigi Pop este un copil în care am avut încredere încă din primele jocuri” “Îmi doresc sa fiu acoperit pe posturile unde voi folosi jucatori under și am reușit să ii conving și pe Luigi Pop să vina să joace la Petroșani. Este un copil în care am avut încredere încă de la primele jocuri, atunci când l-am promovat la echipa de seniori și ulterior în Liga a 111-a. Mă bucur că a ales să facă acest pas și va ieși din zona lui de confort. Doar așa își poate urma visul cu adevarat”. SpOrtTUL Stadionul Măgura a găzduit Anala fazei regionale a Cupei României, Nord-Vest Confruntarea dintre Someșul Feldru și Crișul Sântandrei a fost câștigată în prelungiri de echipa din Bihor Ionuț Costinaș Faza regională a Cupei României s-a încheiat sâmbătă când au avut loc cele șapte finale. Finala pe regiunea Nord-Vest, dintre Someșul Feldru (Bistrița-Năsăud) și Crișul Sântandrei a avut loc pe Stadionul “Măgura” din Șimleu.Câștig de cauză a avut Crișul Sântandrei, care s-a impus cu 4 - 2 după prelungiri și a devenit câștigătoarea fazei regionale Nord-Vest, primind un trofeu, medalii și tricouri din partea FRF. Partida de sub Măgură a fost oficiată de o brigadă din Sălaj, formată din Răzvan Lădar, Bogdan Cozorici și Alexandru Turian, în timp ce observator din partea FRF a fost Aurel Ionescu din București.Cele șapte câștigătoarea ale fazei regionale s-au calificat în turul I al competiției, programat în data de 17 august. în primul tur al Cupei intră și 69 de echipe din Liga a III-a, urmând să evolueze din această fază atât Sportul Șimleu, cât și SCM Zalău. Luigi Pop, sub comanda lui George Zima la Jiul Petroșani După două sezoane bifate în Liga a III-a la Sportul Șimleu, tânărul fotbalist vrea o nouă provocare și a ales ca din această vară să joace pentru Jiul Petroșani. La echipa din Petroșani a fost dorit de George Zima, tehnicianul care l-a și debutat pe jucător în Liga a lll-a Ionuț Costinași vara plecărilor de la Sportul Șimleu. Lista a fost deschisă de antrenorul Dacian Nastas care a semnat cu FCSB Clinceni. Cei mai importanți jucători au ales și ei să plece la mai bine. Este vorba de Gueye Mansour, Paul Oșan, Cătălin Vaida și Mihai Cohan, însă în aceste zile, gruparea de sub Măgură l- a pierdut și pe Luigi Pop. După două sezoane petrecute în Liga a III-a la Șimleu, tânărul fotbalist vrea o nouă aventură și a ales ca din această vară să joace pentru Jiul Petroșani, tot o grupare de Liga a III- a La echipa din Petroșani a fost dorit de George Zima, antrenorul care l-a și debutat pe jucător în Liga a III-a în anul 2020, la Șimleu.Recent, George Zima a fost instalat antrenor principal la echipa din Petroșani unde l-a dus și pe portarul Leo Mureșan, de la SCM Zalău. “A avut o importanță foarte mare că antrenorul pe care îl apreciez foarte mult și care a avut o influență pozitivă în dezvoltarea mea, antrenează acolo”, spune Luigi Pop, care a vorbit și despre perioada petrecută la Sportul Șimleu. “A fost o perioadă lungă și frumoasă. Le mulțumesc tuturor persoanelor cu care am lucrat, colegilor, staffului tehnic și antrenorilor. Chiar dacă m-au plăcut sau nu, de la fiecare am avut câte ceva de învățat”, spune jucătorul, care a debutat în Liga a III-a la doar 16 ani.