Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2022 (Anul 16, nr. 857-882)

2022-08-10 / nr. 862

Miercuri, 16 august 2022 FOTBAL Liga a III-a SCM Zalău, din nou cu Sportul Șimleu, în Cupă. “Nu consider acest meci un derby” Pentru a treia oară la rând, SCM Zalău va juca cu Sportul Șimleu în Cupa României, partida urmând să aibă loc miercurea viitoare, la Șimleu. Chiar dacă față în față se află două grupări din acelaș județ, antrenorul Cristian Lupuț nu consideră acest joc un derby, dar îi dă importanță și își avertizează jucătorii că duelul de sub Măgură trebuie tratat cu seriozitate Ionuț Costinaș SCM Zalău și Sportul Șimleu se vor afla din nou față în față în Cupa României. Este pentru a treia oară la rând când cele două grupări sălăjene se înfruntă în turul I al competiției, partida urmând să se dispute tot pe terenul Șimleului, în data de 17 august. Chiar dacă este un duel între două echipe din acelaș județ, antrenorul Cristian Lupuț nu consideră jocul de miercuri ca fiind un derby. Tehnicianul îi dă importanță meciului și își avertizează jucătorii că partida cu Sportul Șimleu trebuie tratată cu seriozitate. Antrenorul este conștient că echipa sa este favorită în confruntarea cu Sportul Șimleu, dar rămâne ca acest lucru să îl arate elevii săi și pe teren. “Ca și echipă, dar și luat individual, cu siguranță stăm mai bine, dar trebuie să fim foarte atenți și concentrați. Dacă vom reuși să facem aceste lucruri eu zic că va fi un meci bun din partea noastră”, spune antrenorul. în 2020, Sportul Șimleu s-a impus în fața Zalăului la loviturile de departajare, iar anul trecut câștig de cauză a avut SCM Zalău care a trecut cu 1 - 0 de simleu ani. în turul I al Cupei României au intrat 68 de echipe de Liga a III-a, dar și cele șapte câștigătoare ale finalelor regionale. învingătoarele se vor califica în faza a II-a, programată în data de 31 august. Sportul Șimleu așteaptă cu încredere derby-ul cu Zalaul din Cupa României “Nu ne este frică de acest meci. Când joci cu o echipă mai puternică, dai totul pe teren”, spune antrenorul Șimleului despre confruntarea cu SCM Zalău, care are loc în 17 august Ionuț Costina. Pentru a treia oară la rând, Sportul Șimleu este nevoită să joace în turul I al Cupei României cu SCM Zalău. Gazda partidei este formația simleuană, care a găzduit confruntările din Cupă, atât în 2020, cât și în 2021.Dacă în 2020, Sportul Șimleu s-a impus la loviturile de departajare, în 2021, SCM Zalău a câștigat la Șimleu cu scorul de 1 - 0. Favorită certă pare SCM Zalău și la partida care se va disputa în data de 17 august. Sunt conștienți de acest lucru și șimleuanii, însă antrenorul Dănuț Șomcherechi chiar își dorea un adversar valoros înaintea de debutul în campionat.“Primul criteriu la programarea jocurilor a fost cel geografic și nu prea era altă variantă decât noi să jucăm cu Zalaul. Va fi un test bun, în care putem ști nivelul la care suntem și ce soluții mai trebuie luate, având în vedere că perioada de transferuri se încheie la început de septembrie.Având în vedere valoarea lotului, SCM Zalău este favorită, dar la fotbal se pot întâmpla multe”, spune președintele Ioan Gurzău. “Știu că duelurile dintre Zalău și Șimleu nasc orgolii și ambiții. Suntem conștienți că întâlnim o echipă care și-a anunțat clar intențiile de promovare. Am studiat puțin echipă lor și într-adevăr și-au format un lot puternic. SCM Zalău este favorită, dar în Cupa României se pot întâmpla multe. Acest meci este binevenit pentru noi, cu 16 zile înainte de startul campionatului. Ne putem da și noi seama unde suntem și ce mai trebuie să punem la punct. La un meci cu Zalaul intervine ambiția. Fiecare dorește să joace cât mai bine, iar când joci cu o echipă mai puternică, dai totul pe teren. Nu ne este frică de acest meci”, ne-a declarat Dănuț Șomcherecki, care își va face debutul oficial ca și antrenor al Șimleului tocmai la un derby cu SCM Zalău. Tudor Mare, aproape de o revenire în liga a III-a, la Sportul Șimleu Portarul sălăjean care a fost două sezoane în lotul lui SCM Zalău și care în campionatul trecut a apărat la Rapid Jibou este dorit la gruparea de sub Măgură. Tudor Mare a apărat în amicalul cu Viitorul Vetiș, iar evoluția sa l-a încântat pe antrenor. “Mi-a plăcut cum a apărat, îl vreau în lot”, spune Dănuț Șomcherechi “Mi-a plăcut cum a apărat și îl vreau în lot. Știu că nu a prea apărat la Zalău, dar are calități. A apărat o repriză în amicalul de sâmbătă și a avut câteva intervenții foarte bune. Urmează să vorbească cu domnul președinte și să înțeleagă pe partea financiară. Având în vedere că îi avem doar pe Cosma și Sipos, la celălalt portar este junior din 2005, near mai trebui un portar. Trebuie să ai trei portari, fiindcă urmează un campionat lung”, spune Dănuț Șomcherechi. Ionuț Costinaș în mai puțin de trei săptămâni se dă startul campionatului din Liga a III-a, iar Sportul Șimleu încă lucrează la procesul de formare a lotului. A bifat până acum cinci achiziții, dar antrenorul mai are nevoie de întăriri. Dănuț Șomcherechi își dorește și un portar, iar soluția la care poate apela este un goalkpeer sălăjean. Este vorba de Tudor Mare, care timp de două sezoane a fost în lotul lui SCM Zalău, iar ultima dată a evoluat pentru Rapid Jibou, cu care a participat la barajul de promovare pentru Liga a III-a. Tudor Mare ar putea reveni în Liga a III- a, la Sportul Șimleu, unde este dorit de antrenorul Dănuț Șomcherechi. Potartul a apărat în amicalul cu Viitorul Vetis, iar evoluția sa l-a încântat pe tehnician.