Sportul, februarie 1971 (Anul 27, nr. 1159-1186)

1971-02-03 / nr. 1161

---------------------------~~-- .- ------------------ FOTBAL li-..-, „ ___«2._________________________ ■ L.U ' ^ ..L-L..Ai, - : PE AGENDA ACTUALITĂȚII UNIVERSITATEA CRAIOVA A REVENIT IN... BĂNIE După două săptămîni de pregătire la munte, fotbaliştii de la Universitatea Craiova au revenit acasă, unde îşi vor continua antrenamentele şi meciurile de verificare. în prezent, lotului i s-au adăugat Strîmbeanu şi Niţă, care nu au participat la pregătirea de la munte din motive de boală. Joi, la Craiova, vor avea loc primpele meciuri amicale susţinute de studenţi in faţa propriilor lor suporteri. Echipa de tineret întîlneşte, cu acest prilej, pe Gloria Slatina, iar prima echipă a Universităţii va juca, cu F. C. Caracal. St. GURGUI coresp. principal C.F.R. TIMIŞOARA VA JUCA IN IUGOSLAVIA In programul de pregătire a echipei timişorene, printre alte întilniri amicale cu formaţii din ţara noastră (U.T.A., Corvinul Hunedoara, Jiul etc) figurează şi trei jocuri in Iugoslavia, ce vor fi susţinute cu prilejul turneului pe care C.F.R. Timişoara îl va efectua in ţara vecină in perioada 21- 28 februarie. De menţionat faptul că echipa timişoreană şi-a înscris în programul său şi un meci cu cunoscuta echipă cehoslovacă Slovan Bratislava, care, după cine se ştie, întreprinde un turneu în ţara noastră. Meciul dintre C.F.R. Timişoara şi Slovan ar urma să aibă loc la 14 februarie, la Timişoara. F. ARCAN coresp. principal OZON, fostul jongler al balonului, PUNE PREŢ PE TESTELE FIZICE Sâmbăta trecută, F.C. Argeş încheia la Băile Ilerculane o primă etapă de pregătire. Luni dimineaţa, antrenorul principal al formaţiei piteştene, Titus Ozon, se afla pe culoarele Federaţiei, cu o cerere în mina : „Mă vmi scriu la examenul pentru categoria 1. Am umil, ceva timp să răsfoiesc manualele de specialitate, și acum, in martie, mă încumet..." — Deh, antrenor la... lot „Noblesse oblige“ l-am provocat noi pe simpaticul Titus, care și așa de felul lui intră repede la un-doi-uri. — Pînă la lot,să văd ce fac cu echipa de club.. — Dacă vă pregătiţi... — Am lucrat afară, in solă — pentru forţă — băieţii au fot picioare 70—80 lem de crosuri... — A ţinut pasul cu ei şi Dobrin ? — Da, şi. Dobrin, încetul cu încetul, la timpul potrivit, va scoate şi el norma testului Cooper. — Apropo. Ozon, mare jongler al balonului, n-a prea îndrăgit ca jucător testele fizice. Ne-ar interesa ce spune acum... antrenorul Ozon. Sunt ele utile ? —Absolut. Să nu neglijăm, însă, de dragul lor, sub nici un motiv, latura tehnică. Căci la fotbal e bine să știi să alergi, dar și... cu mingea. — Ce-ați mai făcut la Herculane ? — Vreo trei meciuri de verificare cu adversari de prin partea locului: Foresta Zăvoi, M.E.V.A. Bozovici și C.F.R. Caransebeș. Au fost jocuri utile în care am folosit întreg lotul. In fiecare repriză aliniam o altă echipă... — Intr-un articol, publicat recent în coloanele ziarului nostru, antrenorul federal Nicolae Petrescu încadra pe F.C. Argeș în categoria echipelor grăbite, care au trecut cam repede la jocuri. — Ce să fac ? Ați văzut programul nostru în primele cinci etape ale returului ? Trei jocuri în deplasare pentru o echipă dure, după cum ştiţi, nu prea stă pe roze. Intenţionat urmărim ca băieţii să intre în formă, de la început. Cu un psihic ridicat, chiar din start, sper să reuşim să-i menţinem in formă pe jucători pe o perioadă mai lungă. Altfel, fără moral... — După aceste prime verificări se conturează echipa pentru retur ? — Cu unele paranteze : Niculescu (Arieiu) — Pigulea, Olteana, Vlad, Crăciunescu (Ivan II, Niculcea, un element de la tineret), Prepurgel (Marian Popescu), Roşu (Ştefănescu), Dobrescu (Radu), Frăţilă (Iancu), Dobrin, Jercan (Ştefan). — Cam multe... paranteze. Iancu, ^de pildă își cîștigă cam greu un loc de titular în echipă. — La, Berculane a slăbit vreo 4 kilograme, ceea ce mă face să cred că este pe drumul cel bun. Oricum, acasă — unde va trebui să atac — va juca mult mai des. Afară, însă, voi avea de ales intre el şi Titi Frăţilă. Nu pot să joc cu două vîrfuri în deplasare. Unul îmi este suficient. La mijloc am nevoie de forţe, să-mi tatonez adversarul, să-l studiez şi apoi să-l străpung. — Te încumeţi cumva şi la un... pronostic. Pe cine vezi campioană ? Pe cine în B ? — In faţă, pentru titlu, mi-e mai uşor să spun. Alege intre Dinamo şi Rapid. La retrogradare e mai greu. Dă-mi puncte după primele cinci etape şi îmi va fi simplu... G. NICOLAESCU IERI LA COLEGIUL CENTRAL AL ANTRENORILOR • Aproape 200 de candidaţi la examenul de avansare a antrenorilor • Discutarea planurilor de pregătire a echipelor reprezentative • La 8 martie , analiza muncii de pregătire a echipelor divizionare • Deşi iniţial fusese anunţată pentru azi, şedinţa biroului Colegiului central de antrenori a avut loc ieri. Cu acest prilej s-au discutat, în principal, acţiunile Colegiului central pe lunile februarie şi martie. Din planul preconizat spicuim cîteva puncte de interes general , astăzi se dezbat. In cadrul unei şedinţe a biroului Colegiului, planurile de pregătire a loturilor de juniori şi olimpic, privind apropiatul sezon internaţional, urmînd ca la 10 februarie să se discute planurile loturilor şi de tineret. După ce între 17 februarie şi 5martie antrenorii federali vor efectua la echipele divizionare A o nouă verificare a pregătirii acestora, în vederea reluării campionatului, la 8 martie va avea loc o analiză a întregii perioade precompetiţionale, inclusiv a turneelor întreprinse peste hotare în acest interval. între 1 şi 6 martie se va desfăşura examenul de avansare a antrenorilor, pînă în prezent fiind înaintate Colegiului central peste 200 de dosare cu cereri de admitere, din care au și fost acceptate 121. Rezolvarea lor este în curs. EXAMEN PENTRU PROMOVAREA ARBITRILOR LA CATEGORIA Colegiul central al arbitrilor de fotbal organizează, în zilele de 34, 21 și 28 februarie, examene pentru promovarea arbitrilor la categoria I. După cum ne-a informat secretarul Colegiului central al arbitrilor, Ton Marinescu, examenele se vor desfăşura după următorul program : 14 FEBRUARIE, LA CLUJ, unde se vor prezenta arbitrii din judeţele Cluj, Bihor, Maramureş, Alba, Sălaj şi Harghita ; LA BACAU ■— Iaşi, Neamţ, Suceava, Botoşani şi Bacău ; 31 FEBRUARIE, LA RM. VÎLCEA — Vîlcea, Dîmboviţa şi Sibiu ; LA GALAŢI — doar arbitrii din acest judeţ ; LA PLOIEŞTI — Ploieşti, Covasna, Buzău şi Teleorman . 28 FEBRUARIE, LA TR. SEVERIN — Mehedinţi, Timiş şi Gorj ; LA BUCUREŞTI — arbitrii din oraşul Bucureşti şi judeţul Ilfov. Comisiile de examinare vor fi formate din membri ai Colegiului central al arbitrilor şi reprezentanţi ai comisiilor judeţene de fotbal şi ai colegiilor de arbitri din centrele respective. METALUL BUCUREŞTI JOACĂ LA SINAIA De sîmbătă, fotbaliştii de la Metalul Bucureşti sunt oaspeţii staţiunii de odihnă Sinaia. Cei 18 jucători care aufăcut deplasarea se străduiesc să folosească din plin cele 10 zile pentru desăvîrşirea pregătirii de bază. Antrenorul Paul Popescu ne-a comunicat că intenţionează să susţină aici şi cîteva partide de verificare. (FI. SANDU). sportul Mr. 1161 (6595). „PISTI“ COVACI PROMITE O... CARTE MARE! ...Ploua ieri peste „Ghencea“ şi fotbaliştii de la Steaua — abia reîntorşi de la Braşov — alergau de zor, cu treningurile ude, cu şuviţele de păr lipite de frunţi, dispreţuind picăturile ce cădeau fără încetare, ignorînd terenul de zgură ce părea atât de puţine ore... Mingile zburau de la un „trening“ la altul. Sătmăreanu şi Vigu pasau din vole, Tătaru „jongla“, Ştefănescu trecea mingea printr-o poartă miniaturală. Treceau minute în şir de repetări, cei doi antrenori — Covaci şi Constantin — suspendau comenzile pentru o scurtă relaxare, băieţii schimbau cîteva observaţii, aruncau cîteva glume şi totul se relua de la capăt. De vorbă cu „Pişti“ Covaci, despre pregătirea încheiată la Braşov, despre turneul în Orient, despre retur. Aşadar, antrenamentul de astăzi inaugurează un nou ciclu, după cel al READAPTĂRII LA EFORT (pînă la plecarea la munte) şi cel al DEZVOLTĂRII CALITĂŢILOR FIZICE — corespunzînd celor 3 săptămîni consumate la Braşov... Cum se numeşte noul ciclu ? — Dacă vreţi neapărat un nume, atunci să-i zic CICLUL... MINGII! — Asta ar vrea să însemne că pînă acum băieţii nu prea s-au întîlnit cu mingea ? ! — Exact. La Braşov, am efectuat două antrenamente zilnice, unul — în Poiană — orientat spre îmbunătăţirea rezistenţei generale, altul — în sală — destinat exerciţiilor de forţă, supleţe, detentă... — După cite ştiu, luni plecaţi intr-un turneu foarte dificil, cu 11 meciuri în lăzile. Ce vă propuneţi în acest interval? — Vom tatona cîteva idei legate de reprofilarea pe posturi a unor jucători^.— n-ar fi exclus să reluăm campionatul cu Sătmăreanu fundaş de margine şi cu Vigu mijlocaş —, căutînd să înnobilăm echipa cu un crez tactic adecvat posibilităţilor componenţilor ei. — La ce vă gîndiţi ? — In retur, va trebui să marcăm mai multe goluri şi — in consecinţă — vom mări numărul de atacanţi, axîndu-ne atacul pe un tandem central. Gindim meciurile din primăvară preocupaţi de fragilitatea şi lipsa de gabarit a jucătorilor noştri. ★ Antrenamentul se încheiase. Băieţii erau la cabine, ascultînd „cicăleala“ celui mai tînăr antrenor de divizia A, Constantin. Voiam să plec, cînd „Piști“ Covaci m-a rugat, în şoaptă: — Să nu-i lauzi cumva ! E drept, transpiră mult, dar asta trebuie să facă... Cred că la primăvară vom juca o carte mare ! Ov. I. Joi, un meci atractiv DINAMO (TINERET-REZERVE) - DUNAV ROSE Ca răspuns la vizita făcută anul trecut de Dinamo la Ruse (unde a susţinut un meci amical), joi evoluează în Bucureşti formaţia bulgară Dunav. în lipsa titularilor primei echipe, clubul Dinamo Bucureşti va opune experimentatei formaţii bulgare, ce activează în prima divizie a ţării vecine, echipa de tineret-rezerve, în care vor evolua, printre alţii, portarul Andrei, atacantul Nuţu, internaţionalul de juniori fundaşul Dobrău. Meciul, ce se anunţă a fi interesant, va avea loc joi, de la ora 15 (şi nu 15.30 cum a fost anunțat) pe terenul II din Parcul sportiv Dinamo. Campionatul de tineret-rezerve A FI SAU A NU FI? Dacă mai era nevoie de o dovadă că formula ce angrenează echipele de tineret rezerve este controversată, ea a fost procurată la recenta şedinţă a colegiului divizionar A. între negarea utilităţii (reprezentanţii cluburilor Argeş şi Farul) şi sublinierea meritelor competiţiei (de exemplu, Rapid şi Universitatea Craiova), au existat multe reţineri şi amendamente vizînd actuala sa organizare. Orice club de fotbal care urmăreşte performanţa la nivelul naţional şi internaţional nu se poate priva de acel flux continuu al promovării tinerelor talente. Preşedintele colegiului divizionar, Gh. Iîrich, reprezentant al clubului Petrolul, s-a referit in acest sens la trudnica experienţă a propriului club, atunci cînd a trebuit să depăşească momentele de uzură a primei echipe. Semnul de întrebare care planează asupra echipelor de tineret-rezerve nu se datoreşte, în primul rînd, formulei actuale, chiar dacă aceasta este lipsită de criteriul esenţial al unui campionat, perspectiva stimulentului competiţional. Acum se repercutează lipsurile unor ani din urmă, cînd în fotbalul nostru formarea şi promovarea tinerilor jucători era un proces mai mult spontan. Iată de ce la preconizarea competiţiei echipelor de tineretrezerve s-au fabricat artificial promoţii, din ce s-a găsit la îndemînă la ora respectivă, sub presiunea completării lotului divizionar A pînă la 30 de jucători. De aceea, cu puţinele excepţii privind promovări viabile (Universitatea Craiova, Rapid, Steaua, Dinamo, Petrolul) erupţia talentelor din presupusul vulcan nu s-a produs. Iată de ce se şi impune, după părerea noastră, ■o mai intimă corelare între producţia centrelor de copii şi juniori şi necesităţile deperspectivă ale echipelor divizionare care le patronează Numai astfel s-ar putea elimina asemenea situaţii ca cea de la Farul cînd, în schimbul transferului lui,,Gara, man, 8 jucători din echipa de tineret au fost cedaţi Portului, iar cei promovaţi în bloc ■în locul acestora, juniori încă, nu sunt apţi pentru anticamera primei divizii. Poate de aceea reprezentantul clubului constănţean a şi propus înlocuirea campionatului de tineret-rezerve printr-o formulă viguroasă a competiţiei de juniori, avînd drept corolar o divizie naţională de juniori. Dilema născută din însăşi denumirea de tineret-rezerve, nu şi-a găsit încă, în practică, răspunsul : ce se lansează pe primul plan, titularii de mîine sau rezervele de azi ? Di-' namo, de pildă, a şi preconizat în cadrul secţiei sale de fotbal ca în afara celor 18 jucători divizionari, ceilalţi 12 incluşi în lot să nu depăşească vîrsta de 21 de ani. Deci, lansarea tineretului. Pe acelaşi principiu se bazează şi Petrolul, Steaua, Universitatea Craiova. Delegatul clubului giuleştean a propus insă în cadrul colegiului ca numărul jucătorilor opriţi pe banca rezervelor primei echipe şi nefolosiţi să fie cît mai scăzut, aceştia trebuind să nu piardă prilejul de a juca la tineretrezerve. în replică, reprezentantul Politehnicii Iaşi din ciuda poziţiei onorabile din clasamentul competiţiei — s-a declarat net, împotriva folosirii jucătorilor de rezervă care, aflaţi de ani de zile în această postură, ocupă locul tinerelor talente. Din această dilemă nu se poate însă ieşi printr-o decizie a federaţiei — aşa cum unii propun , ci prin decizia în deplină cunoştinţă de cauză a antrenorilor respectivi, singuri în măsură să epureze loturile de „pensionari“, de elementele lipsite de perspectivă. Interesantă, în acest sens, remarca reprezentantului clubului argeşean care, plecînd de la promovarea lui Dobrin, Prepurgel. Radu direct de la juniori în prima echipă, afirmă primarul talentului. După cum nu se poate trece nici peste experienţa pozitivă a Petrolului, care-şi rodează la echipa de tineret-rezerve jucătorii talentaţi dar inapţi încă pentru efortul pregătirii şi evoluţiei în „A“ (vezi fundaşul Unchiaşu, care se află chiar în pragul promovării şi atacantul Demeter, încă „necopt“). Nu este, totuşi, simptomatic faptul că din echipa S.C. Bacău, cîştigătoarea ultimei ediţii a campionatului de tineret rezerve, un singur jucător (Florea, şi acesta, de fapt, venit nu de mult la Bacău) este folosit în echipa divizionară A ? Propunerea adresată comitetului federal de către colegiul divizionar, privind o mai mare libertate de transfer pentru echipele de tineret-rezerve (chiar între tur şi retur) ar contribui la trierea şi promovarea jucătorilor. într-un asemenea context, argumentele privind eficienţa investiţiilor materiale (reprezentantul Jiului le estima la 250 000 — 300 000 lei in ceea ce-i priveşte) n-au putut fi desprinse de asigurarea în perspectivă a unui bogat eşalon de jucători de prim rang. Poate, totuşi, ca zonarea geografică a competiţiei (aşa cum a propus S.C. Bacău) sau programarea echipei de tineret-rezerve pe teren propriu atunci cînd prima echipă joacă în deplasare (aşa cum a propus Petrolul) ar mai reduce din cheltuieli. Noi credem, însă, că eficienţa reală nu se poate exprima în cifre seci, ci în calitatea fotbalului, în promovările unor adevărate talen- Paul SLAVESCU ■Două din protagonistele campionatului de tineret rezerve , Dinamo şi Universitatea Cluj, faţă în faţă intr-un meci spectaculos. Păcat că tribunele au fost aproape goale... Foto: S. BARCI O COMPETIŢIE in premieră 1 (Urmare din pag. I) iversiade, campionate mentale şi europene studenţeşti, în momentul de faţă, eistă o adevărată expansiue pentru cuprinderea unor iscipline cu tradiţie în luma sportului universitar, Penisul de masă avînd o rare audienţă în masa stuenţilor este o asemenea disiplină. De altfel, acest turneu Internaţional va construi — cred — un preludiu unui viitor campionat mondial universitar de tenis le masă . Organizarea unei competiţii de amploare impune un complex de măsuri. Ce s-a întreprins în această privinţă ? — O dată cu alcătuirea unui comitet de organizare, au fost lansate invitaţiile. Dien- ţionez că la aceste întreceri pot participa studenţi sportivi reprezentând ţările membre ale F.I.S.U. sau ale căror federaţii de specialitate sunt afiliate la F.T-T.M. Numărul înscrierilor primite se ridică la 15 ţări. Mai amintesc că, paralel, au fost puse la punct şi amănuntele de ordin tehnic. Meciurile vor fi găzduite la sala Floreasca, pe şase mese. Se vor disputa toate cele şapte probe clasice, conform formulelor campionatelor mondiale. Primele trei zile, 5—6—7 februarie, vor fi rezervate întîlnirilor pe echipe. Va urma o zi de pauză cînd participanţii vor face o excursie la Poiana Braşov, după care, în alte trei zile se vor desfăşura partidele individuale, sistem eliminatoriu. — V-am ruga să ne nominalizaţi adeziunile primite. — Şi-au anunţat prezenţa concurenţi şi concurente din Austria, Bulgaria, Cehoslovacia, Cuba, Iran, Israel, Italia, Malta, R.A.U., R. F. a Germaniei, R.P.D. Coreeană, Turcia, Ungaria, U.R S.S. Acestora li se adaugă, bineînţeles, sportivii noştri. — Şi ca individualităţi?De pe listele de înscrieri primite, reţin atenţia campioana mondială Zola Rudnova, unul dintre cei mai buni jucători ai lumii, Gomoskov, apoi Rita Pogosova, Vardanian, Galina Eremenco, cehoslovacul Kunz Jaroslav, maghiarul Marosffy, italianul Pelizzola etc. Din partea României vor lua startul, printre alţii, Eleonora Mijialca, Carmen Crişan, Şei,- i bari Doboşi, Dorin Giurgiucă, Silviu Dumitriu. î — Prin urmare sunt I create toate premisele pentru ca Turneul inter- I naţional universitar de 1 Ia Bucureşti să constituie o reuşită din toate punc- I tele de vedere. — într-adevăr avem această convingere. In organizarea I concursului ne-am asigurat şi colaborarea fructuoasă a Ministerului învăţămîntului, a I C.N.E.F.S. şi a federaţiei de I specialitate, astfel că sunt întrunite condiţiile pentru ca I acest adevărat festival inter- I național al tenisului de masă universitar să se bucure de I un succes deplin. Sperăm că I spectatorii —r pe care îi do- . rim cît mai numeroși la Flo- I reasca — vor încerca satis- I facții dintre cele mai mari. bQr fiája „Acasă”, pe terenul de la Chencea, jucătorii de la Steaua sunt gata pentru un nou antrenament. Pină la fluierul... antrenorilor, cîteva minute de „jonglerie“ cu balonul nu strică. Foto : T. FELIX PrtEGĂTiRi, DAR Şl RECUPERARE SilţiFICĂ . Nimeni nu poate contesta că actuala perioadă de pregătire a fost abordată în fotbalul nostru cu mai multă seriozitate ca oricînd. Toţi factorii , federaţia respectivă, conducerile cluburilor, ca şi antrenorii au concurat, deopotrivă, la asigurarea condiţiilor necesare unei pregătiri care se cere metodică, ştiinţifică. Dar, din reportajele întocmite „la faţa locului" şi apărute cu ombcurătoare frecvenţă in prese de specialitate, ca şi din coroborarea datelor extrase de trimişii federaţiei, reiese că unii antrenori au muncit mai puţin bine, fie neglijind directivele — destul de largi — venite de la centru, fie forțînd ritmul de intrare în forma sportivă. La cîteva echipe înseşi testele prescrise n-au fost aplicate cu tot discernămîntul. Lipsa medicului şi a antrenorului secund anulind mult din eficienţa unor asemenea modalităţi de pregătire. O dată intrate pe făgaşul jocurilor propriuzise, echpele noastre vor trebui să urmărească şi adoptarea cit mai fermă a principiilor fotbalului modern, reflectate, in special, în „lecţia Mexicului". Şi-au apropiat aceste formaţii elementele tehnico-factice capabile să realizeze jocul în viteză, direct pe poartă, singurul care îmbină spectaculosul cu eficacitatea ? Au învăţat jucătorii noştri, de pildă, ceva din felul în care brazilienii execută loviturile libere cu scheme niciodată aceleaşi, spre a surprinde, la fiecare fază, pe apărătorii adverşi ? _Un fapt pozitiv îl constituie şi participarea cîtorva dintre specialiştii noştri ca invitaţi de onoare la conferinţele de la Split şi Vama, unde vecinii iugoslavi şi respectiv bulgari au analizat cu minuţiozitate „noutăţile" oferite de Mundialul 70. Au venit acolo cele mai reprezentative nume din elita selecţionerilor şi antrenorilor de fotbal. De aceea, avem datoria de a nu pierde nimic din schimbul de idei, din aportul pe care Zagale, Ramsey, Schön sau Voltareggi l-au dat prin rapoartele lor, în această perioadă post-Mexico şi anter München. Un singur amănunt — desprins din interviul lui Angelo Niculescu — este de-a dreptul revelator, nu atît prin ineditul său (au mai spus-o şi alţii ceva mai înainte), cît prin tonul raspicat şi, mai ales, prin perseverenţa cu care — suntem siguri — selecţionerul şi antrenorul formaţiei R.F. a Germaniei, Helmut Schön îl aplică pentru a asigura comportarea constant bună a lotului ce-i rulează. Specialistul echipei care a cucerit „medalia de bronz" la Ciudad de Mexico, a rezumat adevărurile din fotbalul modern la o formulă pregnantă : pregătireşi, mai ales, recuperare ştiinţifică. Pentru acest din urmă termen, el a prescris : odihnă, baie, masaj. Lucruri pe cît de simple, tot pe atit de uşor realizabile. Dar, cite din cluburile noastre posedă pe Ungă obişnuitele duşuri şi bazine cu apă caldă şi apă rece? Pentru citi dintre antrenorii noştri oxigenarea este o operaţie complet necunoscută . Odihna, baia, masajul se cer, însă, utilizate nu numai în perioada competiţională. • E necesar ca jucătorii să fie familiarizaţi cu ele încă de pe acum, îndată după crosurile testului Cooper, după exerciţiile de sală sau după cursele de schi. Iată cîteva adevăruri elementare care trebuie să ne ghideze in practica de toate zilele. Dar, o dată cu accentuarea factorului pregătire fizică şi sport in programa întregului eşalon şcolar vom transforma, poate, recuperarea empirică de astăzi într-o operaţie strict ştiinţifică... VIRGIL ECONOMIC LNTD-PRONOSPORT NOI cîştigatori loz in plic De la începutul anului şi pînă în prezent, numeroşi participanţi au obţinut autoturisme, cîştiguri de 20.000 lei, 10.000 lei, 5.000 lei, 2000 lei etc. la seriile obşnuite şi speciale Loz în plic. Dintre ultimii cîştigători la Loz în plic cităm pe Anuţa Şerban din Tg. Mureş — autoturism Fiat 850 ; Nahoi Victor com. Dulceşti judeţul Neamţ — autoturism Skoda S. 100 ; Horvath Ludovic din Satu Mare — Fiat 850 ş.a. Jucînd la Loz în plic puteţi cîştiga. LOZ PLIC • Tragerea concursului Pronoexpres de astăzi va fi televizată direct din studioul de Televiziune cu începere de la ora 19,10. Ea va fi și radiodifuzată pe programul I, în jurul orei 19,15. PREMIILE CONCURSULUI PRONOSPORT NR. 5 DIN 31 IANUARIE 1971 CATEGORIA II (13 rezultate) 11,15 variante a 6.103 lei. CATEGORIA a II-a (12 rezultate) 414,20 variante a 197 lei. CATEGORIA a III-a (11 rezultate) 3.146,10 variante a 39 lei. LA