Steagul Roşu, ianuarie 1971 (Anul 26, nr. 5566-5590)

1971-01-16 / nr. 5577

Päg. 2 In noul cincinal munca de fiecare zi rodește din plin. Cele mai multe colective merg in devans Astăzi prezentăm cititorilor noștri un grupaj de știri, al căror numitor comun îl constituie rezultatele bune ale acestor prime zile de început de an și cincinal, din unități aparținînd industriei ușoare. Cu toate că e vorba de industria ușoară, merită subliniat că ți aici producția solicită considerabile eforturi, iar realizările primelor două săptămâni reflectă modul în care a fost pregătită producția acestui an, sub aspect material, și în același timp moral. Și spre edificare, să dăm cuvintul faptelor care, se spune, caracterizează omul, colectivul, mai fidel fiecît o poate face cuvintul! Fabrica „Proletarul“ Cei rare cu migală și măiestrit pregătesc stolele pentru garderoba a zeci și zeci de mii de oameni din județ, din țară și de peste hotare, au sărbătorit la sfirșitul anului trecut semicentenarul fabricii cu remarcabile succese Prin rezultatele scurtului răstimp ce a trecut din acest an, colectivul acestei unități se înscrie pe aceeași linie ascendentă. Astfel, secția filatură și-a depășit sarcinile de plan cu ISO kg fir lină cardată, țesătoria cu 9.25H mp teșituri. Deci, unitatea în devans, toate secțiile cu planul îndeplinit sau depășit. Fabrica de confecții „Bacăul“ Sintetic vorbind, rodul muncii salariaților Fabricii de confecții „Bacăul“ ni-1 prezintă o singură cifră : producția globală a fost realizată (pînă la 14 ianuarie) în proporție de 106,3 la sută. Ceea ce a ținut să sublinieze inginerul șef al fabricii, comunicîndu-ne datele constă în următoarea precizare ! in fiecare zi din acest an, producția planificată a fost depășită ! Socotim că o depășire a planului cu aproape jumătate de milion lei, în numai două săptămini, reprezintă un fapt meritoriu pentru toate formațiile de muncă, pentru toți salariații acestei unități. BOB VIENA. La Igls au început vineri campionatele europene de bob pentru echipajele de 4 persoane. Din cauza timpului călduros, pentru a se evita deteriorarea pistei de concurs organizatorii au decis ca întrecerile să înceapă la ora 5 dimineața. Conform programului s-au disputat primele două manșe. Cel mai bun timp a fost înregistrat de echipajul vest-german alcătuit din Plot Erit, Bader și Thoelke care a realizat timpul total de 200”05/100 (timpi intermediari pe manșe, 1 '04”95/100 și 1'05T0/100). Echipajul României format din Panțuru, Zangor, Pascu și Focșeneanu ocupă locul doi cu rezultatul de 2T0"T4/10 (timpi intermediari T05”25/1(X) și respectiv 104"89/100). Urmează în clasament R. F. a Germaniei (echipajul nr. 2) — 2TO"18/100, Franța — 2TO"67/100 etc. Următoarele două manșe, la sfirșitul cărora se va cunoaște echipajul campion european se vor disputa conform programului stabilit astăzi dimineață. întreprinderea „Partizanul“ După cum se știe, în ultimele zile zile anului trecut, la cunoscuta întreprindere ,Partizanul“ din Bacău au fost puse în funcțiune două noi linii tehnologice. Dat fiind faptul că oamenii de aici mai sunt încă în perioada pe care am putea-o numi de acomodare, ne-am propus să confruntăm realizările lor cu planul. Șeful serviciului de producție ne-a relatat cu satisfacție că muncitorii celor două benzi de producere a încălțămintei și-au depășit pînă acum sarcinile de plan. Nivelul acestei depășiri se apropie de echivalentul planului de producție al celor două benzi pe o zi. Se intensifică activitatea achizițiilor Una dintre sarcinile de bază ale cooperației de consum este și achiziționarea unui volum sporit de produse agro-alimentare. In acest scop Uniunea județeană a cooperativelor de consum a luat din timp măsuri privind organizarea muncii de achiziții, în urma unei activități susținute, au apărut și rezultate demne de consemnat. In cursul anului trecut, bunăoară, cooperativele de consum din județul Bacău au achiziționat diferite produse agro-alimentare în valoare de peste 18.000.000 lei, sumă ce reprezintă o creștere de circa 67 la sută față de anul precedent. Succese apreciabile s-au înregistrat la unele produse așa cum ar fi de pildă, la ouă, carne de pasăre, ovine, porcine, caș, fructe, etc. Pe o linie ascendentă se situează și achiziționarea produselor destinate exportului. Creșteri substanțiale s-au înregistrat la plante medicinale, iepuri de casă, melci, pene, broaște, porumbei, nuci și alte produse solicitate la export. Analizînd acest capitol prin prisma planului se constată că în anul 1970 s-a obținut o depășire de 5,2 la sută și un spor, față de anul precedent, de 33 la sută. Planul de perspectivă din domeniul achizițiilor prevede creșteri însemnate la marea majoritate a produselor. Cooperativele de consum din județul nostru, de pildă, vor achiziționa în cursul anului 1971 circa 9.000.000 ouă, iar la carne de pasăre se preconizează un plan de aproape 100 tone. Va spori, de asemenea, volumul de achiziții și la linele produse pentru export. Printre acestea amintim plantele medicinale și carnea de iepure, în aceste zile lucrătorii cooperativelor de consum își îndreaptă atenția spre îndeplinirea decadată a sarcinilor privind achiziționarea produselor agro-alimentare, fiind convinși că astfel își aduc contribuția la buna aprovizionare a populației cu diferite mărfuri. Aspect din laboratorul județean pentru controlul semințelor. SPORT o ÍW7« SPORT • SPORT* HANDBAL în preajma turneului de la Timișoara Băcăuanii sunt optimiști Handbaliștii băcăuani se află la Timișoara, unde duminică începe cel de-al doilea turneu de sală. Dorind să aflăm unele aspecte pe marginea disputelor din Capitală, am stat de vorbă zilele trecute cu tovarășul Grigore Olteanu, vicepreședinte la Sport Club Bacău, care a însoțit echipa. —Ce s-a întimplat în primul joc, cu Dinamo București ? —Cei de la „Poli“ Galați au jucat extrem de relaxat și nu s-au întrebuințat prea mult în fața Stelei, pentru a se păstra proaspeți în jocul de a doua zi, cu noi. E drept, au pierdut cu 28—10, dar și-au economisit cit au putut forțele. In întîlnirea cu dinamoviștii bucureșteni, băieții noștri au condus cu 9—8 la pauză și aveau în fața lor un singur țel: victoria ! De altfel și repriza secundă ne-a aparținut, gazdele egalînd abia spre final. Dacă nu rata acel 7 metri decisiv, Botin la scorul de 14—14, făceam cel puțin un draw. Este însă tot atît de adevărat că același Botin a obținut egalarea in ultimele secunde in jocul cu „Poli“ Galati, în care eforturile din ajun s-au resimțit din plin în jocul echipei noastre. — Am auzit că Belu, noul portar, a apărat bine... — Foarte bine. In meciul cu Steaua l-a „scos din mină“, pur și simplu, pe Gruia, după cum rezerva sa, GERHARDT, i-a exasperat prin intervențiile sale pe Papp, Moldovan, Nica și ceilalți dinamoviști. De altfel, și ceilalți portari au fost în formă. Doi ex-dinamoviști băcăuani, Anca (Voința) și Negovan („Poli“ Timișoara) au fost, de asemenea, foarte buni. — Ce jucători băcăuani ați putea remarca ? — Belu, Cservenka, Gheorghevici pentru tot turneul, Avramescu și Ostache pentru două partide Bulibașa pentru jocul cu Steaua Gerhardt, de care am vorbit înainșite... Ca și în anul precedent, turneul de la Timișoara reprezintă, pentru noi, un examen decisiv... — Pe care sperăm să-l treacă cu brio handbaliștii băcăuani! Sile NENIȚA P#€/IOC/?l TItUI —TU JEEP Elena Manoliu, Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej, pierdut legitimație G.I.P. Borzești. O declar nulă, Maria Amăzăroaiei Poenaru, Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej, pierdut certificat 7 clase, eliberat de Școala generală Roman, li declar nul. Cristofor Toader, Bacău, pierdut legitimație serviciu, Fabrica „Partizanul". O declaranlă. SCHIMBURI die -écrCcocnCs “rrnrr Ofer apartament două camere Corpișa 1, exceptional. Doresc apartament , trei camere. Bacău, telefon 13070. STEAGUL ROȘU Sesiunea Consiliului popular județean Bacău (Urmare din pagina I) cu noi obiective social-culturale, de talia Hotelului „Decebal", Comijlexului I.S.F., blocului alimentar Sființei, se realizează sarcina de preț sub norma de cheltuieli planificată la una de lei producție. Singurul indicator care se prelimina a se realiza numai în proporție de 99 la sută rate cel al productivității muncii. Pentru anul 1971, sarcinile privind sporirea productivității, respectarea consumurilor normale pentru lemn și metal, calitatea lucrărilor vor solicita cele mai mari eforturi. La progresele înregistrate în anul 1970 în domeniul sanitar, s-a referit la cuvintul său deputatul Vasile Lezeriuc, directorul Direcției sanitare. Ele se referă la sporirea bazei materiale a ocrotirii sănătății, creșterea numărului cadrelor medico-sanitare, evaluarea favorabilă a principalilor indicatori ai stării de sănătate, ca urmare a îmbunătățirii calitative a asistenței medicale ambulatorii și in spitale. Vorbitorul s-a referit, apoi, la perspectivele dezvoltării sectorului sanitar în etapa următoare. Deputatul Nicu Savin, directorul Direcției gospodărie comunală și locativă, amintind că în anul 1970 sarcinile de plan au fost realizate și depășite, de către toate întreprinderile, și la toate prestațiile, n-a trecut cu vederea peste o serie de deficiențe care și-au făcut loc in efectuarea unor prestații, in special la transportul în comun, întreținerea fondului locativ, calitatea și durata unor lucrări de prestații în construcții. In continuare, vorbitorul a subliniat câteva căi de acțiune pentru înlăturarea acestor deficiente, sporirea eficienței activității economice in primul an al cincinalului. La resursele existente în direcția îmbunătățirii activității comerciale, in noul an economic, s-a referit in cuvintul său deputatul Paul Darie, directorul Direcției comerciale. Informînd sesiunea ca în 1971, prin rețeaua de desfacere a comerțului socialist din județ, populația va fi mai bine aprovizionată cu mărfuri, pe măsura solicitărilor, cantitativ și calitativ, directorul Direcției comerciale s-a oprit pe larg asupra principalelor căi de dezvoltare a comerțului în județul nostru. Deputatul Cornel Croitoru, directorul Direcției industrie locală, subliniind printre altele în cuvintul său faptul că pentru 1971 industria locală a județului a primit sarcini de plan mobilizatoare, îndeosebi la export, a asigurat sesiunea că în condițiile bunei pregătiri a producției din anul acesta, ele vor fi îndeplinite și chiar depășite. Directorul Direcției de industrie locală a subliniat faptul ca si in anul 1971 se menține o necerelare între planul de aprovizionare, planul de producție și contractele încheiate pentru fondul pieții și export, ceea ce se va repercuta negativ în nerespectarea contractelor de livrare către fondul pieții, folosirea incompletă a capacităților de producție, antrenarea unor cadre tehnice în munca de aprovizionare, în final, la scăderea eficienței economice a producției. Vorbitorul, a conturat apoi cîteva măsuri pentru aplicarea în viață a sarcinilor reieșite din Expunerea tovarășului Nicolae Ceaușescu din 25 noiembrie anul trecut. Deputatul Radu Manoliu, secretar al Comitetului județean Bacău al P.C.R., a adus cîteva amendamente la proiectele de hotărîre, privind rcorelarea mai bună a unor indicatori. Vorbitorul a subliniat răspunderea cu care trebuie îndeplinit angajamentul asumat in întrecerea i dintre județe, ce înseamnă el pentru dezvoltarea județului, a fiecărei localități în parte. Din cadrul Ministerului Finanțelor, i invitat la sesiune, a remarcat pentru început consistența expunerilor de motive privind planul economiei locale și bugetul Consiliului popular județean, ca o imagine elocventă a activității neobosite desfășurate pe tărâm economic, industrial, agrar,cultural, educativ și social. Arătînd că în anul 1971, pe care l-au prefigurat cum nu se poate mai bine cifrele expuse, are o deosebită însemnătate fiind primul an al cincinalului, vorbitorul s-a oprit apoi asupra principalelor caracteristici ale noii etape. Deputatul Ștefan Croitoru, primvicepreședinte al Comitetului executiv al Consiliului popular al județului, a dat în continuare răspuns unor întrebări, a făcut aprecieri asupra unor observații critice, propuneri. Dezbaterile fiind încheiate, s-a trecut apoi la discutarea pe articole a proiectelor de hotărîre. Cu unele îmbunătățiri ale unor indicatori, termene, sesiunea a adoptat în unanimitate, mai întâi, planul economiei locale și apoi bugetul Consiliului popular județean. Tovarășul Gheorghe Roșu a expus, în continuare, proiectul de hotărîre privind adoptarea răspunsului la chemarea la întrecere lansată, de Consiliul popular al județului Neamț. Supus la vot, răspunsul la chemarea la întrecere a fost adoptat în unanimitate. Trecîndu-se la ■ [UNK]ultimul [UNK] punct, din ordinea de zi, deputatul Constantin Velisar, secretarul Comitetului executiv al Consiliului popular al județului Bacău, a prezentat propunerile cu privire la alegerea asesorilor populari pentru tribunalul județean și apoi pentru judecătoriile din municipiile Bacău și Gheorghe Gheorghiu-Dej, în perioada 1 martie 1971—■ 1 martie 1975. Supuși la vot, pe articole și nominal, asesorii populari propuși au fost aleși în unanimitate. Deputatul Constantin Velisar a prezentat apoi proiectul de hotărîre cu privire la alegerea unui judecător pentru Tribunalul județean Bacău. Sesiunea a hotărît, în unanimitate, alegerea judecătorului pentru Tribunalul județean. In încheierea lucrărilor, deputatul Gheorghe Roșu a prezentat concluziile sesiunii. Apreciind efortul susținut al oamenilor muncii din județul Bacău pentru îndeplinirea sarcinilor economice în anul 1970, vorbitorul s-a oprit și asupra unor minusuri privind realizarea planului pe sortimente. Industria locală din orașul Tg. Ocna, bunăoară, au realizat planul la mobilă. Calitatea a lucrărilor, ritmul de executare a unor construcții au demonstrat, de asemenea, unele carențe. Primul an din etapa noului cincinal va trebui să fie un an de valorificare la maximum a resurselor existente pentru sporirea eficienței întregii activități economice. Consiliile populare municipale și orășenești, sublinia în continuare președintele Comitetului executiv al Consiliului popular județean, să acorde o mai mare atenție locuințelor proprietate personală. Incepind cu acest an fondurile de investiții să fie mai judicios chibzuite, în condițiile unor lucrări de calitate superioară. Permanent să se aibă în vedere gospodărirea ireproșabilă a materiilor prime și materialelor de construcție în agricultură, pornind de la cadrul creat prin aplicarea noilor măsuri luate pentru îmbunătățirea organizării, planificării și conducerii activității, vor trebui depuse eforturi susținute pentru sporirea producției agricole vegetale și animale. Adunările generale ale salariaților și ale cooperatorilor care se vor desfășura in curînd să constituie un prilej de maximă răspundere pentru evidențierea celor mai eficiente căi de valorificare a patentelor de care unitățile dispun. In încheierea cuvântului său deputatul Gheorghe Roșu și-a exprimat încrederea că prevederile angajamentului Consiliului popular județean, ca răspuns la chemarea Consiliului popular al județului Neamț, vor fi nu numai îndeplinite, dar și depășite. în încheiere, sesiunea a adoptat textul unei telegrame adresate Comitetului Central al partidului, tovarășului ■' NICOLAE " CEAUȘESCU, personal. 1 cinema MUNICIPIUL BACAU MUNCITORUL : „Pomul de Crăciun" (11—17 ian.) ; „Pentru pace și colaborare internațională“ (18—24 ian.). Tel. 12028. FLAMURA ROȘIE : „Șoimii" (14—17 ian.) ; „Tiffany memorandum 44 (18—20 ian.). Tel. 11950. PROGRESUL : „King-Kong evadează" 11—17 ian. ; „Adioă prieteni" (18—20 ian.). Tell H377^ . *.. TINERETUL : „Mireasa era un negru“ (14—17 ian.) ; „O poveste veche, veche“ (18—20 ian.). Tel. 12939. MUNICIPIUL GHEORGHE GHEORGHIU-DEJ 23 AUGUST : „7" (11—17 ian.) ; „Sub soarele alb al pustiului“ (18—24 ian.). OITUZ : „Sechestru de persoană" (11— 17 ian.) ; „Frații Saroyan“ (18—20 ian.). TG. OCNA OITUZ : „Mayerling" (14—17 ian.) ; „Impostorii" (18—20 ian.). MOINEȘTI 23 AUGUST : „Intîlnirea“ (15—17 ian.) ; „Călătorie In jurul craniului meu“ (18— 19 ian.). PETROLUL : „Stăpîn pe situație" (15— 17 ian.) ; „Alfa Romeo și Julieta“ (20— 21 ian.). COMÂNEȘTI 1 MAI : „Departe de lumea dezlănțuită" (15—17 ian.) ; „Tăcerea bărbaților“ (18— 19 ian.); BUHUȘI TEXTILA : „In arșița nopții" (15—17 ian.) ; „Timidul" (20—21 ian.). DARMANEȘTI RAFINĂRIA : „Sub semnul lui Monte Cristo“ (15—17 ian.) ; „Căsătorie prin mica publicitate“ (19—20 ian.). ASAU G AUGUST : „Doi bărbați pentru o moarte" (15—17 ian.) ; „Cei cinci din cer“ (19—20 ian.). SASCUT FABRICA DE ZAHĂR : „Splendoare în iarbă" (15—17 ian.) ; „Urmărirea“ (19—20 ian.). ZEMEȘ CLUB : „Marile vacanțe" (15—17 ian.) ; „Cine va deschide ușa" (19—20 ian.). « MUZEE»? MUNICIPIUL BACAU Muzeul de științe naturale, strada Karl Marx nr. a. Muzeul de arta, Calea Marașești nr. 20. Secția permanentă de artă modernă și contemporană. Muzeul de Istorie, strada Karl Marx nr. 23. Expozitie permanenta. EXPOZIȚII MUNICIPIUL BACAU Galeriile de artă —Expoziția Nicolae Brana. Punctul muzeal „Nicu Enea” — Colecția de pictură Nicu Enea (str. Nufărului nr. 31) deschisă Intre orele 10—18. Luni închis. Comuna Racova — Expoziția memoriala top Borcea. • MARIA SETIMIE — Bacău . La nașterea celui de-al treilea copil cuantumul ajutorului de maternitate ce urmează să-l primiți este, potrivit prevederilor H.C.M. 1.356/ 1968, de 94 la sută din salariul tarifar, indiferent de vechimea neintre‘ruptă în muzică.’Dică’unitatea unde lucrați a procedat altfel, cereți să se conformeze prevederilor legale. • ALEXANDRU VLASIE — Bacău : Intr-unul din numerele viitoare ale ziarului nostru ne-am propus să publicăm o consultație pe tema transmiterii drept moștenire a apartamentelor proprietate personală. Consultație, ce credem, va lămuri și problemele ridicate de dr. • ION PAȘCU — Municipiul Gheorghe Gheorghiu- Dej r în situația în care sinteți pus în drepturi de pensie din sectorul cooperației agricole de producție, ajutorul social cei primiți din fondul asigurărilor sociale de stat vu se suspendă. Aceasta acordându-se numai angajaților ce nu îndeplinesc condițiile pentru obținerea unei pensii și sînt lipsiți de mijloace proprii de existență. • S. M. — Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej . Plecînd de la Trustul de construcții Constanța la Uzina chimică Borzești, prin transfer la cerere, vechimea în aceeași unitate vi se consideră întreruptă și, corect nu vi se acordă sporul la salariu. • IOAN I. BRUMĂ — comuna Ștefan cel Mare . Nu puteți solicita pensie pentru limită de vârstă numai pe baza dovezilor de vechime reconstituită cu martori. Pentru ca acestea să poată fi luate în considerație ar trebui să aveți o vechime de cel puțin 10 ani, dovediți cu acte oficiale și să fi fost obținute în timpul activității salariate. • M. D.ODU AT , Bacău : Cele mai bune relații privind posibilitățile de calificare în meseria de pilot ■le puteți obține, adresîndu-vă direct Ministerului Transporturilor, Bd. Dinicu Golescu. București. • IOAN GH. GOROI — Buhoci: Comportarea copiilor dv. este cu totul inadmisibilă și legile în vigoare pedepsesc aspru astfel de atitudini. Adresații-vă organelor de justiție și suntem siguri că se vor lua măsuri. • GHEORGHE CRĂCIUN — satul Onișcani, comuna Filipești . Dacă la stabilirea dreptului de pensie nu vi s-a luat în considerație întreaga vechime ce o aveți în cîmpul muncii puteți cere revizuirea acesteia adresîndu-vă comisiei de contestații de pe lângă Direcția județeană pentru problemele de muncă și ocrotiri sociale, Bacău, str. Oituz nr. 23. • GHEORGHE IANCU — Bacău : Cele semnalate de dv. nu sunt de competența ziarului nostru ci a organelor de justiție, cărora, așa după cum am observat, v-ați adresat. • GRIGORE V. STAVARACHE — satul Mărcești, comuna Căiuți. Dreptul la alocația de stat pentru copii ÎL au numai angajații cu contract de muncă pe durată nedeterminată și numai după 90 de zile de la încheierea acestuia. Atît timp cu dv. sînteți angajat temporar nu puteți beneficia de alocație. • DUMITRU D. PUIU — comuna Cărați. Potrivit prevederilor art. 12 al. 5 din Legea 26/1967, aveau dreptul ca la durata concediului integral de odihnă pe anul 1970 să vi se adauge și zilele de concediu corespunzătoare timpului lucrat în 1969. In situația în care zilele respective nu vi s-au acordat în 1970 le puteți solicita odată sau separat cu concediul cuvenit pe anul 1971. Sîmbătă 16 ianuarie 1971 15.05 15.20 15.30 16.00 16.15 16.25 16.55 17.00 17.30 17.50 18.20 18.55 19.05 19.30 19.40 19.50 20.00 22.00 22.30 22.50 23.05 23.43 6.05 7.00 7.45 8.00 8.08 9.00 10.00 10.30 11.05 12.00 13.00 13.15 13.30 14.00 14.30 TELEVIZIUNEA SÎMBĂTĂ 16 IANUARIE 1971 17.00 Deschiderea emisiunii . Emisiune in limba germană. 18.10 Publicitate. 18.15 Bună seara, fete ! Bună seara, băieți ! 19.15 Publicitate. 19.201.001 de seri. Emisiune pentru cei mici. 19.38 Telejurnalul de noapte. 20.00 Tele-enciclopedia. 20.50 Formații și soliști de muzică popullară. 21.10 Film serial : „Incoruptibilii”. 22.00 Telejurnalul de noapte. 22.10 Săptămîna sportivă. 22.30 Gala schițelor lui I. L. Caragiale. Mari interpreți de comedie în regia lui Sică Alexandrescu. 23.30 închiderea emisiunii. I RADIOl BUCUREȘTI SIMBATA 1« IANUARIE 1971 PROGRAMUL I 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 17.00 știință, tehnică, fantezie. 17.30 Din înregistrările lui Grigoraș Dinicu și ale Măriei Tănase. 18.00 ORELE SERII. 20.00 Tableta de seară. 20.05 Zece melodii preferate. 20.40 Bijuterii muzicale. 20.55 Știința la zi. 21.00 Romanțe cu Olga Stâmescu și Victor Predescu. 21.25 Consemnări de Gheorghe Dolgu. 21.30 Revista șlagărelor. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Sport. 22.30 Muzică de dans. 22.55 Moment poetic. 23.00 Expres melodii. 0.03—6.00 Estrada nocturnă. PROGRAMUL II Valsuri și tangouri celebri. Cîntece de nuntă. Cenaclul artelor (emisiune pentru tineret). Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Cîntă Rodica Bujor. Viața de concert a Capitalei. Sfatul medicului. Concert de muzică populară. Noi înregistrări cu Emil Botta. Publicitate radio. Opera pentru toți. Partidului, inima și versul. Cîntecul e pretutindeni. Revista revistelor culturale. Jocuri populare. Noapte bună, copii. Concertul capodoperelor. Album de romanțe. De vorbă cu Demostene Botez. Recital Sammy Davis jr. Dansați în ritmul preferat.100 Clasici ai secolului XX. DUMINICA 17 IANUARIE 1971 PROGRAMUL I Concertul dimineții. Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Sport. Avanpremieră cotidiană. Sumarul presei. Ilustrate muzicale. ORA SATULUI. Radiomagazinul femeilor. Concertul melodiilor de succes, interpretul preferat. Intilnire cu melodia populară. De toate pentru toți. Radiojurnal. Sport. Noutăți discografice cu Mario Tessuto. Orchestra de muzică populară . Radioteleviziunii. UNDA VESELĂ. Estrada duminicală. PROGRAMUL 6.00 Matineu muzical. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Sport. 8.00 Teatru radiofonic pentru copii. 9.00 Soliști și orchestre de muzică ușoară. 9.30 Opera și cele cinci necunoscute. 10.00 Avanpremieră cotidiană. 10.15 Recital Draft Deutscher. 10.30 A 7-A ARTĂ. 11.00 Concertul orchestrei simfonice a Filarmonicii Moldova din Iași. 13 00 ■ Radio varietăți muzicale. 14.05 Agendă folclorică. 14.30 Cine știe cîștigă. IAȘI SÎMBATA 10 IANUARIE 1971 PROGRAM DE SEARA 17.00 Buletin de știri. 17.05 Publicitate radio. 17.10 Cîntecul care mi-e drag. 17.45 Caleidoscop științific. 18.0 Melody-club. 19.00 Radiojurnal. 19.15 Jocuri populare românești. 19.30 Cutezătorii. 20.00 Șapte arte. 20.30 Jurnal literar . Romanțe și cintece de pahar. 21.20 Scena . Vă invităm la dans. 22.26 Poesist . Vă invităm la dans (continuare). DUMINICA 17 IANUARIE 1971 PROGRAM DE DIMINEAȚA 8.00 Buletin de știri. 8.05 Refrene îndrăgite. 8.30 Descripto Moldaviae. 8.50 Jocuri populare interpretate de fanfară. 9.00 Dialog cu ascultătorii. 9.20 Canțonete interpretate de Benjamino Gigli. 9.30 Raliul melodiilor. PROGRAM DE SEARA 17.00 Buletin de știri. 17.05 Non stop muzical. 18.00 Micro-emisiune de divertisment. 19.00 Radiojurnal. 19.15 Non stop muzical (continuare). 20.00 Șapte arte. 20.15 Teatru scurt : „Județ al sărmanilor", de M. Sadoveanu . Dansați in ritmul preferat. 21.20 Luceferi ai poeziei românești. Sminescu, poet al dragostei . Dansați în ritmul preferat. LOTO ! 15 ianuarie 1971 Extragerea I: 77, 37, 20, 81, 74, 4», 52, 28,3. Extragerea a II-a : 84, 36, 48, 25, 12, 45, 14. GIFET MOINEȘTI W organizează în ziua de 1 februarie 1971, ora 1Q dimineața la sediul grupului, pentru ocuparea posturilor de maiștri, vacante, în funcțiile: înscrierile se pot face la serviciul personal și pregătirea cadrelor de la Grupul industrial pentru foraj și extracția țițeiului Moinești, strada T. Vladimirescu nr. 100, Moinești, între orele 9—14 în fiecare zi pînă la data de 25 ianuarie 1971, inclusiv: — maistru sondor de foraj 4 posturi — maistru sondor intervenție 2 posturi — maistru electrician întreținere, revizie și reparație instalații electrice de foraj 1 post — maistru lăcătuș mecanic întreținere, revizie și reparație instalații de foraj 1 post — maistru montaj și demontaj turle și instalații de foraj 1 post — maistru construcții fundații și drumuri pentru foraj 1 post — maistru electromecanic 8 A.M.A. 1 post Condițiile de participare la concurs sunt prevăzute de H.C.M. 1.061/1959 și regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor de maiștri și maiștri principali aprobat prin H.C.M. nr. 875 din 1 iulie 1960.