Steaua Roşie, octombrie 1968 (Anul 19, nr. 233-259)

1968-10-01 / nr. 233

U Cronica etapei REZULTATE TEHNICE : RAPID — DINAMO BUCUREŞTI STEAUA — PROGRESUL U.T.A. — VAGONUL CRIŞUL — „U“ CLUJ POLITEHNICA — „U“ CRAIOVA PETROLUL — A.S.A. FARUL — JIUL F. C. ARGEŞ — DINAMO BACAU 3—2 3— 1 5—3 4— 0 1—2 2—1 1—2 1—0 Iată o etapă cu surprize, unele chiar de proporţii! Numeroşi cronicari sportivi întrezăreau, in fruntea clasamentului, după etapa a 8-a echipa Farul, intr-adevăr, calculul hîrtiei aşa arată. Realitatea de pe terenul din Constanţa a răsturnat însă acest pronostic. La Iaşi, o altă surpriză ! Studenţii craioveni, cu o echipă bine pusă la punct au obţinut o preţioasă victorie în faţa colegilor lor moldoveni, consolidîndu-şi situaţia. Deosebit de interesant s-a dovedit şi meciul dintre Rapid şi Dinamo Bucureşti. Giuleştenii, după cele două goluri primite, păreau iremediabil învinşi. Dar, în a doua parte a jocului s-a produs o neaşteptată întoarcere a situaţiei şi... Rapid a părăsit învingător terenul, după încheierea celor 90 de minute de joc. Să se fi produs un reviriment în mult simpatizată echipă bucureşteană, să fie începutul ieşirii din criza în care s-a găsit la începutul acestui campionat ? Răspuns la această întrebare vom primi în etapele următoare ale campionatului. Ar fi îmbucurător dacă această echipă, cu un trecut glorios în istoria fotbalului nostru şi-ar regăsi cadenţa. O partidă cu adevărat pasionantă, cu o evoluţie a scorului de-a dreptul dramatică au furnizat cele două echipe arădene în cadrul derbiului local. Condusă cu 3—1.T.A., mai experimentată, cu un finiş impresionant, a reuşit să egaleze şi să cîştige la 2 goluri diferenţă. Privitor la meciul de la Oradea surprinde, nu atît victoria Crişului — prima partidă cîştigată de această formaţie în acest campionat , cu scorul cu care a fost învinsă „U“ Cluj. Se poate spune că liderul de pînă duminică a capotat la Oradea. Surprize, surprize ! Intr-un campionat ele sunt inevitabile şi_pasionante ! Dar cînd se produc în asemenea proporţii, ele devin îngrijorătoare, oglindind instabilitatea în formă a numeroase echipe. Clasamentul 1. E. I .B Î4— 9 1l U.T.A. 8 5 12 2.„U“ Graiova8 4 3 1 19—14 11 3.Steaua8 4 1 3 15—109 4.Farul8 4 1 3 13—109 5.„U“ Gluj8 4 1 3 17—159 6.Petrolul8 4 1 3 7— 99 7.Politehnica Iași8 4 1 3 9—129 8.Dinamo București7 4 0 3 14— 88 9.A.S.A. Tg.-Mureș8 3 1 4 13—117 10.Jiul8 2 3 3 8— 77 11.Progresul8 3 1 4 8—107 12.Dinamo Bacău8 3 1 4 7—127 13.C. Argeș7 3 0 4 9—136 14.Rapid8 2 2 4 7—126 15. Vagonul8 2 2 4 16—216 16.Crişul8 1 3 4 7—105 Arbitrajul a deformat realitatea - In. 21 (10) Incontestabil, faţă de situaţia ocaziilor avute, chiar a evoluţiei în teren, victoria petroliştilor asupra A.S.A. Tg.Mureş este meritată. Intervine însă un DAR foarte accentuat, anume în ce condiţii au obţinut elevii lui Oană această victorie ? Nu vă este probabil străin faptul că la succesul Petrolului o contribuţie directă a avut întreaga brigadă de arbitri din Bucureşti: I. Dancu, A. Pîrvu — avîndu-1 la centru pe C. Bărbulescu. Aceşti „cavaleri1 “— anonimi în cea mai mare parte — au făcut pur şi simplu de rîs breasla, fiind tot timpul în discordanță, necunoscind nici cele mai elementare indatoriri ale conducătorului de joc. Iată o mostră. In min. 69 Grozea sufere o întindere, este scos pentru cîteva momente din teren, timp în care jocul continuă, foarte firesc. Din senin — cînd mureșenii atacau, bineînţeles — Bărbulescu întrerupe jocul ducându-se în spatele porţii pentru a vedea... ce face Grozea ? ! După acest „intermezzo“, care a produs o serie de altercaţii în teren, a ridicat tensiunea nervoasă a jucătorilor şi antrenorilor ambelor echipe, a spectatorilor, să urmărim caleidoscopul acestui joc — al treilea în răstimp de numai 7 zile — pe care A.S.A. l-a susţinut în compania Petrolului Ploieşti. La stadion au sosit destul de puţini... ploieşteni. Erau în schimb destui mureşeni care, utilizînd trenul sau maşinile proprii, au ţinut să-şi urmărească echipa chiar la mari depărtări. Taberele s-au încălzit încă din primele minute, dar jocul la ofsaid şi în linie — acest cuţit cu atîtea tăişuri — practicat de oaspeţi, îi surprind în mod regulat fie pe Grozea Alexiu sau pe Florea II in poziţie afara din joc. In min. 25 Florea II — un titirez de om, debutant în divizia A — care face tot ce vrea cu fundaşul dreapta Sîrbu — centrează la semiînălţime, dar şutul lui Grozea trece puţin peste bara transversală. A.S.A. se lasă dominata teritorial, la mijlocul terenului Siko dar mai ales Csutak rămînînd mult în spate, neputîţid recupera o serie de baloane pe care apărătorii ploieşteni le resping fără adresă. De aici o lipsă de legături, de cursivitate a jocului, de acea ţesătură de pase derutante care să anunţe ţîşnirea irezistibilă şi... golul. Slab se comportă pe stingă şi Szilágy ca și pe dreapta Lucaci, ultimul părindu-mi-se chiar infatuat prea de timpuriu pentru cinstea de a fi enternat în lotul de tineret împreună cu Steam. Minutele trec, Mocanu șutează o dată puternic în bară ca minutul 36 să înregistrăm prima gafă — capitală — din seria zecilor comise de Bărbulescu şi brigada sa. Grozea se află clar 3—4 m în spatele apărătorilor adverşi, centrează, astfel că Dincuţă n-a mai întîmpinat nici o greutate, ducîndu-se, cu balon cu tot, în fundul plasei porţii lui Solyom: 1—0 ! Electrizaţi de acest duş, oaspeţii contraatacă periculos şi, cu 4 min. înainte de finalul primei reprize, Mureşan este lansat, pătrunde în careu, îi iese în întîmpinare Sfetcu, şi cînd toată lumea a văzut gol, fundaşul central al Petrolului, Bădin, joacă balonul cu mîna, dar arbitrul nu sancţionează nimic ! Locul lui Szilágy şi Csutak, la reluare, este luat de Lungu şi Dodu. Deşi echipa pan re mult mai legată se greşeşte la pasa finală, decisivă, atît din partea lui Baksi sau Mureşan cît, mai ales, a lui Lucaci care reia tot timpul mult peste sau lateral. Cea de-a doua gafă — capitală şi de astădată — a arbitrului o înregistrăm în min. 64. Ionescu şutează puternic. Solyom prinde, scapă pentru moment balonul, revine şi-l blochează la muchia barei. Dar, spre stupefacţia generală se dictează . .. 200. Peste 6 min. Grozea este oprit neregulamentar în careu de către Balázs, dar acelaşi Bărbulescu — se făcuse de rîs în faţa tribunelor — refuză de astădată un penalti în favoarea Petrolului. Pînă la finalul partidei oaspeţii stăpinesc mult mai bine terenul şi sînt chiar pe punctul de a egala situaţia, dar din desele incursiuni făcute în careul porţii lui Sfetcu nu pot fructifica decit o dată. Mureşan, min. 71. după ce driblase toată apărarea adversă înscrie cu strigul, jos, la colţ. Faţă de situaţiile avute, chiar a evoluţiei în teren, victoria petroliştilor asupra A.S.A. o considerăm meritată. Condiţiile însă în care au obţinut această victorie, urmare a unui arbitraj necompetent,.— ne fac să declinăm orice valoare a acestui succes. Au jucat formaţiile: PETROLUL: Sfetcu — N. Ionescu, Bădin, Pal, Mocanu, Iuhasz, Alexiu, Florea II, Dincuţă, Grozea, Oprişan (Păiş). A.S.A.: Solyom — Chiru, Balázs, Toth, Sîrbu, Siko, Csutac (Dodu), Lucaci, Mureşan, Baksi, Szilágy (Lungu). La tineret — rezerve: Petrolul — A.S.A. 4—0 ! ATANASIE POPA DIVIZIA Cătimul Reghin—C.F.R. Sighişoara 1-0 Publicul a asistat la un meci de slabă factură tehnică, în care localnicii au dominat copios, dar momentele de finalizare le-au tratat cu uşurinţă. Sighişorenii au jucat foarte economicos, organizîndu-şi bine apărarea şi contraatacînd rar, dar periculos. Ei au urmărit vînarea unor greșeli ale Avîntului — au speculat una în min. 13, dar golul perfect valabil n-a fost acordat de către arbitrul clujean Pop Aurel. Ceva mai tîrziu, prin compensare, conducătorul jocului nu acordă un 11 m pentru localnici — într-o fază nu prea confuză. In rest, meciul s-a caracterizat prin hărţuiala dintre apărarea oaspeţilor şi înaintarea forestierilor din localitate, care în final (min. 85) au concretizat superioritatea lor prin golul marcat de Marcu. LIVIU MAIOR Medicina Tg.-Mureş - Torpedo Zărneşti 1-1 Evoluînd slab in special în partea a doua a jocului, mureşenii au mai pierdut pe teren propriu încă un punct preţios, astfel incit zestrea de puncte acumulată în deplasare s-a „subţiat“ evident. La echipa mureşeană se simte mai mult ca oricînd, nevoia întineririi lotului. In prima parte a întîlnirii, studenţii au jucat acceptabil, decinînd majoritatea timpului, dar au realizat prea puţine faze de gol. Pînă în minutul 23, cînd Balint din poziţie favorabilă şutează de lîngă bară, faze de poartă nu s-au semnalat. Peste trei minute, Lupu face un „un-doi“ cu Balint dar este faultat la 20 m de poartă. Lovitura liberă este executată impecabil de Balint şi mingea se odihneşte în plasă, 1-0. In repriza a doua, oaspeţii profitînd de căderea fizică a mureşenilor şi de somnolenţa acestora, s-au avîntat curajos în atac. In minutul 72 se produce egalarea: Frîncu aflat pe extrema stingă, scapă uşor de Bartók, centrează la Marin, care complet nemarcat, de la 12 m şutează plasat la colţ şi 1—1. NICOLAE STANESCU Voinţa Tîrnăveni * Chimia Făgăraş 2-1 Joc specific de campionat caracteristic printr-o luptă dîrză dar în limitele sportivităţii pentru cele două puncte puse în joc. Voinţa a cîştigat acest meci (primul în acest campionat) datorită unui surplus de energie şi a dorinţei ferme de a realiza o victorie aşteptată de mult de suporterii acestei echipe. Oaspeţii s-au apărat foarte bine însă înaintaşii lor au greşit de multe ori din situaţii favorabile. Jocul începe în nota de dominare a echipei locale care prin contraatacuri periculoase pe extreme, caută poarta adversă. In minutul 7 Dobai execută o foarfecă în careul advers şi mijlocaşul central de la Făgăraş opreşte mingea cu mîna. Deci 11 m este executat impecabil de Nemeş şi 1—0 pentru Voinţa. Oaspeţii modifică tabela de marcaj în min. 27 prin Drăgoi, care şutează nestingherit sub bară şi 1—1. La reluare, ambele echipe depun tot efortul pentru a realiza golul victoriei dar înaintaşii greşesc de foarte puţin ţinta. Dobai surprinde întreaga apărare şi pe portar, pecetluind soarta acestui meci, printr-un şut sec de la semidistanţă şi 2—1 pentru Voinţa. I. DUCAN Chimica Tîrnăveni, jucînd la Odorhei cu formația Lemnarul, a fost învinsă cu 3—0. Mureşul Luduş— Aurul Zlatna 0-0 Meciul începe după ce jucătorii şi spectatorii prezenţi pe stadionul „Mureşul“ au păstrat un minut de reculegere în memoria medicului echipei, dr. Keresztesi Rosta, dispărut intr-un tragic accident. La început luduşenii atacă. In min. 4, Drăghici trage un şut bombă care trece cu puţin pe lingă poartă. Trei minute mai tîrziu, gazdele ratează o bună ocazie de gol. Treptat, luduşenii slăbesc ritmul şi oaspeţii atacă mai curajos. In min. 14 Sîrbu trage un şut identic cu şutul tras de Drăghici. La reluare, gazdele intră pe teren cu un singur gînd: să cîştige şi sînt la un pas de a deschide scorul în min. 50. Berar şutează de la 20 m şi Cocioarba trimite cu capul pe lingă poartă. O bună ocazie de gol are şi Drăghici în min. 57, dar portarul Bumbescu respinge în ultima instanţă. Au mai fost şi alte ocazii, şi de o parte şi de alta, scorul a rămas însă alb. ION BORGOVAN Luduș Din ţară şi de peste hotare . Simbătă şi duminică s-a desfăşurat la Bucureşti meciul triunghiular de atletism România, Republica Democrată Germană, Bulgaria, cu participarea echipelor secunde. Au cîştigat atleţii din R.D.G. Iată rezultatele : R.D.G. — România 175— 162; R.D.G. — Bulgaria 208—128, România — Bulgaria 200—135. Velodromul Dinamo a găzduit duminică întrecerea pentru desemnarea campionului naţional pe anul în curs la semifond. După o cursă pasionantă, victoria şi titlul i-au revenit lui C. Gonţea de la Steaua. La Istanbul a avut loc balcaniada de călărie, la care concurenţii români au obţinut succese remarcabile. Constantin Vlad a cîştigat în clasamentul general individual, medalia de aur şi titlul balcanic. România s-a clasat pe primul loc şi în întrecerea pe echipe. Renumita cursă automobilistică „Cele 24 ore de la Le Mans“ a fost cîştigată de cuplul Petre Rodriguez (Mexic) — Lucien Bianchi (Belgia). Ei au condus o maşină Ford GT 40. Concursul s-a desfăşurat în condiţii meteorologice nefavorabile : ceaţă, ploaie, vînt, fiind totuşi urmărit de peste 200.000 spectatori. Gazda turneului final al campionatului mondial de fotbal din 1978 va fi o ţară din America Latină. F.I.F.A. a confirmat Argentina drept țara în care va avea loc acest turneu. HANDBAL Mediana Tg.Mureş — Institutul pedagogic Bacău 12*10 In cadrul celei de-a V-a etape a diviziei B, echipa Medicina Tg.Mureş a întrecut pe teren propriu, mai greu de cum se aştepta, formaţia Institutului pedagogic Bacău, cu rezultatul de 12—10 (6—6). Meciul a fost extrem de disputat şi foarte echilibrat, mai ales în prima repriză, cînd cele două echipe au avut conducerea în mod alternativ la cite un gol diferenţă. După pauză jocul se înteţeşte, se acţionează mai hotărît, disputa creşte in viteză, fapt care face ca spectacolul handbalistic să fie savurat din plin de către publicul spectator care în această parte a meciului a încurajat mai activ echipa locală. In prima parte a reprizei a doua e rindul oaspeţilor să se remarce, aceştia reuşind să ia conducerea cu două goluri diferenţă 7—9, iar apoi gazdele se impun, joacă la adevărata lor valoare, acţionează mai hotărît creînd citeva faze spectaculoase soldate cu goluri şi astfel reuşesc să-şi adjudece o victorie muncită. S-au remarcat : Liebhardt, Részeg de la gazde şi Ostache de la oaspeţi. IOAN PAUS Şcoala sportivă Tg.-Mureş — Şcoala sportivă Petroşeni 8-6 Rutinata formaţie din Petroşeni a pus la grea încercare pe tînăra echipă din Tg.-Mureş. începutul partidei se caracterizează printr-o dominare a oaspetelor, care iau un avantaj de două goluri (2—4). In finalul primei părţi, gazdele revin şi pînă la încheierea reprizei ele egalează situaţia. La reluare, după 10—13 minute de joc nervos, tîrgumureşencele preiau iniţiativa şi reuşesc să-şi adjudece victoria. Menţionăm din nou aportul excelenţei Maria Szász (Şcoala sportivă Tg.-Mureş) care în partida susţinută a arătat calităţile sale handbalistice, fiind una dintre cele mai bune jucătoare de pe teren. ANDREI SZABÓ Voinţa Sighişoara — Universitatea Timişoara U 88 După victoria categorică obţinută în etapa trecută în deplasare, sighişorencele au fost obligate pe teren propriu, să se mulţumească cu un rezultat de egalitate în partida susţinută cu Universitatea Timişoara II, rezultat care a stat sub semnul întrebării şi pentru care au luptat pînă la fluierul final. Sighişorencele au greşit în acţiunile de atac, aglomerând jocul pe centrul terenului unde realizatoarea principală Onofraş a fost sever marcată şi nu a dat satisfacţie conform aşteptărilor. Voinţa a ratat două aruncări de la 7 m. Arbitrul Chichicea din Craiova a condus slab, dezavantajindu-le, în special, pe localnice. Politehnica Braşov — Medicina Tg.-Mureş 0-3 Echipa feminină Medicina Tg.Mureş a păşit cu dreptul în noul campionat al diviziei B. In prima etapă, voleibalistele din Tg.-Mureş, jucînd in deplasare cu Politehnica Braşov, au obţinut o victorie categorică, fără drept de apel, cu scorul de 3—0 (15—9, 15—5, 15—6). Jocul a fost la discreţia oaspetelor, care au fost mai bine pregătite din punct de vedere tehnic, în care a excelat atacul prin Maria Fodor. Victoria echipei tîrgumureşene este cu atît mai concludentă cu cît ea a fost obţinută cu o echipă din care au lipsit două titulare : Cristina Sahin şi Iulia Suciu, locul lor fiind ocupat de două tinere. La obţinerea preţiosului rezultat al echipei antrenate de prof. Ladislau Grün au contribuit jucătoarele Maria Fodor, Elisabeta Molnar, Aurora Marcarian, Maria Sămărghiţan, Rodica Haller, Angela Tifrea, Maria Asztalos. Arbitrajul prestat de Vasile Szakács (Baia Mare), secondat de Armeanu (Bucureşti) a fost bun şi corect. In etapa a doua a competiţiei, care va avea loc duminică, 6 octombrie, echipa Medicina Tg.-Mureş va întîlni pe teren propriu fosta divizionară A, Drapelul roșu Sibiu. C.F.R. Cluj - Institutul pedagogic Tg.-Mureş 3-1 In cadrul primei etape a campionatului diviziei B la volei, echipa masculină a Institutului pedagogic din Tg.-Mureş a jucat în deplasare la Cluj cu formaţia C.F.R. Meciul a fost deosebit de disputat, cu răsturnări dramatice de scor, datorită unui joc eficace în atac practicat de ambele formaţii. Tîrgumureşenii au avut conducerea în toate seturile, de exemplu : primul set e cîştigat de studenţi cu 15—9, în setul al doilea oaspeţii au condus cu 14—11, în setul al IlI-lea cu 9—4, iar în setul IV cu 5—0 şi 10—5, ca pînă la urmă să cedeze ritmul şi să piardă seturile respective la scoruri strînse. Scor final : 3—1 (la seturi : 9—15, 16—14, 15—12, 16—14); punctaveraj la limită 56—55. Trebuie să arătăm că felul cum s-a desfăşurat această partidă şi faptul că echipa tîrgumureşeană a condus în toate seturile, şi pierzînd două seturi la limită (16— 14), dovedeşte că formaţia studenţilor nu dispune de suficiente resurse moral-volitive. Sperăm că echipa noastră îşi va găsi cadenţa în etapele următoare şi va reprezenta cu cinste oraşul nostru. In confruntarea de la Cluj s-a evidenţiat tânărul Marin Păşteanu în vârstă de 18 ani. In etapa a doua a campionatului echipa Institutului pedagogic din Tg.-Mureş va juca duminică, 6 octombrie pe teren propriu cu Gloria Arad. TIR CU ARCUL Sâmbătă şi duminică, pe terenul „7 Noiembrie“ din Tg.-Mureş, a avut loc concursul de închidere a sezonului în aer liber la tir cu arcul dotat cu „Cupa de toamnă“, la care au participat arcaşii fruntaşi de la asociaţiile sportive Mureşul confecţii, P.T.T.R., Voinţa, Lemnarul din Tg.-Mureş. Concursul a fost individual şi s-a desfăşurat la probele clasice de 2X50 metri şi 2X30 metri. Cu acest prilej arcaşul Iosif Heltman a stabilit două noi recorduri judeţene la proba mixtă de 2X50 metri şi 2X30 metri şi la proba de 1X50 metri, cu rezultatele de 1.073 puncte (vechiul record era de 1.042 puncte şi aparţinea aceluiaşi arcaş) şi, respectiv 245 puncte (vechiul record era de 242 puncte şi aparţinea lui Alexandru Simon (Voinţa). In zilele de 12—13 octombrie, la Cluj, se va organiză concursul de tir cu arcul dotat cu „Cupa Armatei“, la care sunt invitaţi şi sportivi ai asociaţiilor din Tg.-Mureş. Campionatul judeţean de fotbal Cel mai bun rezultat a fost obţinut de către echipa Voinţa Reghin, care a realizat o preţioasă victorie în deplasare. Ultima clasată, Victoria Sighişoara, a obţinut în etapa de duminică prima ei victorie din acest campionat. Iată rezultatele înregistrate : Oţelul Tg.-Mureş — Energia Iernut 1—1; Sticla Tîrnăveni — Voinţa Reghin 0—2; Mureşul confecţii Tg.-Mureş — Gloria Tg.-Mureş 1—0; înfrăţirea Sînpaul — Avîntul Sovata 1—0; Stăruinţa Tg.Mureş — Viitorul Tg.-Mureş 1—0; Victoria Sighişoara — Voinţa Miercurea Niraj 1—0; Energia Fîntînele — Lemnarul Tg.-Mureş 4—2; Ciocanul Tg.-Mureş — Tractorul Sarmaş 3—0. STEAUA ROȘIE PAGINA 3 Lupte libere Sala de antrenament a clubului sportiv Mureşul din Tg.-Mureş, a găzduit duminică faza pe localitate a concursului republican de toamnă rezervat juniorilor. Cei circa 70 de participanţi şi-au disputat şansele pentru a se putea califica la faza de zonă a acestui concurs, care va avea loc in zilele de 19—20 octombrie, la Odorheiul Secuiesc. Dăm mai jos primii trei clasaţi, în ordinea categoriilor: 48 kg: 3. Tiberiu Kiss (Mureşul); 2. Iosif Stark (Mureşul); 3. Ion Chira (Comerţul); 52 kg: 1. Gyárfás Borsos (Comerţul); 2. Ştefan Csergő; 3. Árpád Palfi, ambii de la C.S. Mureşul. 56 kg: 1. Andrei Stoba; 2. Titus Ianovici; 3. Gabor Madaras, toţi de la AS. Comerţul. 60 kg: 1. Francisc Bartus; 2. Ştefan Bokodi; 3. Ion Bende, toţi de C.S. Mureşul. 65 kg: 1. Andrei Székely (Mureşul); 2. Iosif Adam (Comerţul); 3. Atila Baritz (Mureşul). 70 kg: 1 Ion Precup (Comerţul); 2. Ştefan Makai (Comerţul); 3. Francisc Török (Mureşul). 75 kg: 1. Ştefan David; 2. Ioan Cionca; 3. Ion Cociş, toţi de la C.S. Mureşul. 81 kg: 1. Alexandru Antal; 2. Bela Ferenezi; 3. Iuliu Antal, toţi de la C.S. Mureşul. 87 kg: 1. Francisc Raduly (Comerţul); 2. Barna Takács (Mureşul). + 87 kg: 1. Ştefan György; 2. Ladislau Simon; 3. Petre Szász, toţi trei de la C.S. Mureşul. Luptătorul Francisc Bereczki (C.S. Mureşul), întîrziind 30 sec. la cîntar, nu a fost admis în concurs, pierzind astfel calificarea, ţinînd cont că era favoritul categoriei 87 kg. BOX Voinţa Reghin — Gaz metan Mediaş 10-8 La Reghin a avut loc întilnirea amicală de box între Voinţa Reghin şi Gaz metan Mediaş. Victoria a revenit la limită pugiliştilor din Reghin, care s-au dovedit bine pregătiţi din punct de vedere tehnic şi tactic. S-au observat carenţe la capitolul pregătire fizică, mai ales la boxerii Bloj și Marin. O decizie controversată a dat în meciul Gorea — Lucian, Birtalan Cornel, în care descalificarea primului este discutabilă r TENIS DE CIMP Mureşul 9 Tg.-Mureş — Constructorul Hunedoara -7 Ultima etapă a campionatului divizionar de tenis de cîmp a coincis cu o frumoasă victorie a formaţiei Mureşul, care a dispus cu un scor categoric (17—7) de Constructorul Hunedoara. Cu victoria obţinută duminică, formaţia antrenată de Tiberiu Ovici a acumulat 12 puncte, ce o situează la finele acestui campionat între primele trei echipe din provincie, alături de U.T.A. şi Industria Sîrmei Cîmpia Turzii. In decursul celor zece etape ale campionatului, trei din componenţii echipei Mureşul — Vera Dudaş, Ana Breda şi Emeric Halmagy — au obţinut categoria I de clasificare, iar tînărului Bela Cizmadia, pentru a obţine această categorie, îi lipseşte doar o singură victorie. In încheiere, merită să evidenţiem în mod deosebit comportarea excelentă a lui Ana Zarug, Ana Breda, Andrei Balog şi Atila Fodor de la Mureşul, respectiv Dumitru Hărădău şi Elena Takács de la Constructorul, partidele susţinute de ei atrăgînd aprecierile spectatorilor.