Színházi Élet, 1932. március 6–12. (22. évfolyam, 11. szám)

1932-03-06 / 11. szám

László Aladár lábujjhe­gyen sétál és Gál Ernővel, a gyártási vezetővel tár­gyal. Minden szerző min­dig tárgyal, de ez nem za­varja a munkát. A szerző tárgyaljon, amiről éppen akar, hiszen a szöveg már régen kész, már ré­gen kikerült a szerző ha­tásköréből és a harsogó kacajt kiváltó viccek már-László Aladár előtt is meglepetésként hatnak. — Mennyire más tör­vényei vannak a film­nek, mint a színháznak —- mondja csodálkozva. De a körülötte állók meg­nyugtatják: csak egy törvény van és ez örökérvényű. Jót kell írni. A jó, színpadon is, filmen is érvényesül. A Piri mindent tud jó. Ez a legfőbb és legfontosabb „törvény". Kabos és Dayka Ult­, min Am­erikában­ . . . rendező és az operatőr „repülő hídon" dolgo­zik Miss Magyarország a Hunnia Filmgyárban ülő sor: Balassa József, Dayka Margit, Lampel Ica. László Aladár, a „Piri mindent tud" szerzője. Állnak: Angyal László, Székely István rendező, Elben István operatőr, Bingert János dr., a Hunnia igazgatója (Paál felvételei) 55

Next