Színházi Élet, 1932. március 6–12. (22. évfolyam, 11. szám)
1932-03-06 / 11. szám
László Aladár lábujjhegyen sétál és Gál Ernővel, a gyártási vezetővel tárgyal. Minden szerző mindig tárgyal, de ez nem zavarja a munkát. A szerző tárgyaljon, amiről éppen akar, hiszen a szöveg már régen kész, már régen kikerült a szerző hatásköréből és a harsogó kacajt kiváltó viccek már-László Aladár előtt is meglepetésként hatnak. — Mennyire más törvényei vannak a filmnek, mint a színháznak —- mondja csodálkozva. De a körülötte állók megnyugtatják: csak egy törvény van és ez örökérvényű. Jót kell írni. A jó, színpadon is, filmen is érvényesül. A Piri mindent tud jó. Ez a legfőbb és legfontosabb „törvény". Kabos és Dayka Ult, min Amerikában . . . rendező és az operatőr „repülő hídon" dolgozik Miss Magyarország a Hunnia Filmgyárban ülő sor: Balassa József, Dayka Margit, Lampel Ica. László Aladár, a „Piri mindent tud" szerzője. Állnak: Angyal László, Székely István rendező, Elben István operatőr, Bingert János dr., a Hunnia igazgatója (Paál felvételei) 55