Tér és forma, 1931 (4. évfolyam)
IV. évfolyam, 1. szám - A budapesti autóbuszgarázs
A födémek alul látható bordás vasbetonlemezek, melyek 2 cm-es magnezit aljzaton gumival boríttattak s így szerkezeti magasság alig van. A 23 m magas torony vasbeton keretszerkezet, üreges kitöltőfalakkal. A műhelyépület végén, annak nyugati homlokzatával szemben áll a kétemeletes irodaépület, melynek padlásterében van elhelyezve a tisztviselő-étkező. A csarnok előtt van a benzintöltő- és portásház, 2 kis lakással, mérlegszobával, portásszobával és a benzintöltő helyiséggel. Ez előtt vannak a föld alá sülyesztett benzintartályok, melyekben 240.000 liter benzin, az üzem félévi szükséglete van tárolva. Az épületeken facement-tető van. Homlokzatuk nemesvakolat, fehér és lila színben, műkőlábazatokkal. Az épületek a praktikus és gazdaságos igényeknek legmesszebbmenő kielégítése mellett, a legmodernebb szociális és higiénikus igényeknek megfelelően készültek. A garázs szerkezetével, monumentális modern architektúrájával és belső művészi kiképzésével vetekedik Európa legújabb hasonló építményeivel s fővárosunkat ismét egy nagy műszaki alkotással tette gazdagabbá. Az egész telepet az épületek előkelő stílusának megfelelő, pillérek közötti vasrács-kerítés határolja be. A garázscsarnok metszete A garázscsarnok melletti műhelyépület alaprajza Hátsó homlokzat