Taxisok világa, 2014. (24. évfolyam, 1-12. szám)

2014-03-01 / 3. szám

16 Taxisnap áprilisban Speciális Citroen-ajánlat taxisoknak A 2014-es év nagyon sok taxist kény­szerít majd autócserére. Az elképzelé­sek sokfélék. A kollégák többnyire használt autóban gondolkoznak, ám sokan vannak, akik biztosabbnak vélik az újautó-vásárlást, mint a sok eset­ben „zsákbamacska” használtét. Ez utóbbi ráadásul többnyire készpénzes fizetést feltételez, ami bizony sokak­nak meg sem fordulhat a fejében, így marad a hitel, de nem mindegy milyen. Tekintettel arra, hogy április 8-án, 11 órától a taxisok számára nyílt napot szervez a Citroen Hungária az M5 Már­kakereskedésbe, ezért az egyik főszer­vezőt, Varga Tamást, a márkaimportőr flotta-értékesítési vezetőjét kértük meg, hogy ezúton is tájékoztassa olva­­sóinkat kínálatukról és a hozzá tartozó finanszírozásról. Miután tudjuk, hogy ebben az évben na­gyon sok fővárosi taxis kötelezett autócseré­re, ezért a Citroen Hungária kidolgozott egy speciális taxis ajánlatot azon gépjárműveire, melyek érdekesek lehetnek a fuvarozók szá­mára. Ajánlatunk a legolcsóbb kategóriától a középkategóriáig, a limuzintól az egyterűig terjed. Kezdve a C-Elysée benzines, 1.6-os motorral felszerelt változatától, a robotizált váltóval szerelt C4 Grand Picasso 1.6-os dí­zel verzióig, így a 3-tól 5.5 millióig terjedő palettán belül minden szegmensre tudunk megfelelő ajánlatot adni. Látjuk, hogy jelen­leg is nagyon sok taxis jár Citroennel, több­nyire a korábbi modellekkel. A Xsara Picas­so mellett, páran még Xantiával, C5-össel, C8-assal is dolgoznak. Az általunk kidolgo­zott speciális taxis ajánlat még a „normál" kedvezményhez képest is jelentősebb ár­előnyt biztosít a taxis vállalkozók részére, így például egy benzines C-Elysée modell 3 mil­lió forintos bruttó ártól már elérhető a fővá­ros által előírt felszereléssel. A leginkább kedvelt és keresett C4 Grand Picasso dízel­motorral, robotizált váltóval, 7 üléssel, jó fel­szereltséggel 5,5 millió alatti áron elvihető. • Sajnos a jó ár önmagában nem ele­gendő. Ehhez egy elfogadható finanszí­rozás is kell. Tisztában vagyunk vele, így is terveztünk! Tudjuk, hogy a taxisok nagy része nem kész­pénzre, hanem részletre vásárol. Látjuk, hogy a korábbi, deviza­ alapú hitelezésbe és a 10 éves futamidőbe sokan szinte belerokkantak. Mi kiszámítható, tervezhető forintalapú finan­szírozást kínálunk autóink mellé. Két verziót is kidolgoztunk. Ajánlatunk zárt- és nyíltvégű pénzügyi lízinget tartalmaz. Mindkét esetben alacsony, 20%-os induló­ részlettel tudják el­vinni az autót, ami lényeges szempont. Na­ ! !Taxisbarát márkaszerviz Az utóbbi hónapokban nagyon sok taxist kérdeztünk arról, hogy új-, vagy használtautó-vásárlással kívánja megoldani a szükséges autó­cserét? A többség elsősorban jó állapotú használt autót venne. Ter­mészetesen rákérdeztünk a döntés okaira is. Nos, nem meglepő mó­don az első lényeges szempont a vételár volt. Sokan állítják, ebbe a szakmába nem szabad sokmillió forintot invesztálni, mert az soha nem térül meg. Ám volt, akit az újautó-vásárlástól nem a vételár, hanem a kötelező szervizelés és annak évekre előrevetített magas költsége riaszt el. E tekintetben sok félreértés és nem megalapozott információ kering a kollégák között. Miután április 8-án a Citroen Hungária Kft. nyílt ta­xisnapot szervez az M5 Centerbe, megkerestük a márkakereskedés vezetőjét, Pethő Andreát, hogy ezúton is segítsen eloszlatni az eset­leges félreértéseket. • Talán a leglényegesebb kérdés, mennyibe kerül a kötelező szerviz? Erre nagyon nehéz röviden válaszolni, hiszen ez függ a típustól, a megtett kilométerektől, az autó állapotától stb. De nem akarom meg­kerülni a kérdést. A taxisok számára egy speciális szervizcsomagot kínálunk. Példaként említem, hogy a C-Elysée 1.6 HDI első kötelező karbantartás­ára nettó 24.900 Ft, ugyanez a C4 Picasso 1.6 HDI-nél nettó 28.900 Ft. • A taxisoknak az autó a munkaeszköze. Ezt figyelembe ve­szik? Rohanó világunkban mindannyiunk számára az időtényező az egyik legfajsúlyosabb probléma. Folyamatos időzavarral küzdünk, ezért fontos szempont, hogy gyors és szakszerű szervizelést kapjunk. Cé­lunk, hogy a taxi minél kevesebb időt töltsön a szervizben, ezért sze­mélyszállító ügyfeleink részére elsőbbséget biztosítunk. A lehető leg­rövidebb időn belül fogadjuk a gépkocsit és személyes kapcsolattar­tót biztosítunk számukra. • Tekintettel arra, hogy a hivatalos márkaszervizekben a re­­zsióradíj jóval magasabb, mint a nem márkaszervizben dolgo­zó szerelőknél, így nem mindegy, mit mennyi idő alatt olda­nak meg... A gépkocsi állagmegóvása, karbantartása elengedhetetlen a folya­matos, biztonságos üzemeltetéshez. Szerelőink minden típus, min­den változatára kiterjedő műszaki oktatáson vesznek részt a minél gyorsabb és precízebb hibafeltárás és javítás érdekében. Miután a márkaszervizben rendelkezésre áll a megfelelő technológia, a szük­séges célszerszámokkal és a képzett szerelőkkel, így nyugodtan állí­tom, a végösszeg versenyképes lesz a nem márkaszerviz áraival. Ami­re például nálunk 40 perc van adva, az lehet, hogy más szervizben 6- 8 órát vesz igénybe. Nem beszélve arról, hogy mi nem csak a szere­lésre, hanem az általunk beépített alkatrészekre is garanciát adunk... • Amennyiben valakinek régebbi taxija van, kipróbálhatja az M5 szolgáltatásait? Természetesen! Kiemelt figyelmet fordítunk az idősebb gépjármű­vekre. Ezért dolgoztuk ki M5 Center hűségprogramunkat mely a gépkocsi életkorától függően, sávosan kínál növekvő kedvezmény­szintet a munkadíjra és az alkatrészekre vonatkozóan egyaránt. Fon­tos megjegyeznünk, hogy hűségprogramunk márkafüggetlen, vagyis bármilyen taxira igénybe vehető! • Karosszéria-javítást, biztosítási ügyintézést vállalnak? Szervizünkben teljes körű karosszéria-javítással, kárfelvétellel, biz­tosítási kárügyintézéssel is állunk ügyfeleink rendelkezésére, márkafüggetlenül. Meg szokták kérdezni az önrészt is, nos, biztosítós karosszéria-javítás esetén a fizetendő összegből a számla bruttó ér­tékének 10%-áig, de maximum 50 000 Ft-ig kedvezményt biztosítunk. Számunkra fontos ügyfeleink mobilitása, ezért a javítás idejére, sze­mélyes használatra, díjmentes csereautó-szolgáltatást kínálunk. Ez­zel az autóval ugyan taxizni nem lehet, de ügyfelünk a javítás idejére legalább a mozgásában nem korlátozott. • Milyen szolgáltatásaik vannak még? Szervizünk kézi mosójában, külső-belső mosással és autókozmeti­kával is várjuk taxis ügyfeleinket. A külső kézi mosás ára 1500 Ft/ gépkocsi. Az „autóvarázs”, vagyis a teljes belső kárpittisztítás ára 15.000 Ft / gépkocsi, de erre a szolgáltatásra előzetesen be kell je­lentkezni és időpontot egyeztetni. Sok esetben gondot okoz az autó­gumik tárolása. Télen a nyárit, nyáron a télit nincs hova tenni. Nos, mi erre is kínálunk megoldást: az abroncsokat állapotfelmérést követő­en tároljuk, de előtte gumiápolóval kezeljük, a felnire szerelt abron­csokat lemossuk, és gumiápolóval kezeljük. A Gumihotel-szolgálta­­tás díja: 4000 Ft + ÁFA / garnitúra / szezon. Reméljük, hogy a fenti­ek eloszlatják a márkaszervizzel kapcsolatos téves beidegződéseket, és lehetőséget kapunk a taxisoktól a bizonyításra. • Köszönöm a tájékoztatást! - kó - __________________________________________________________|

Next