Timpul, mai 2006 (Anul 17, nr. 101-126)

2006-05-23 / nr. 119

Panoramic Restructurarea în funcție de... Astăzi: Dominați de... resemnare /p.e /p.2 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Actualitate Reșiteni la Marina Regală /p.5 Vremea se va încălzi ușor. Sunt posibile precipitații slabe, cu cer temporar noros.3 .. 0 (1 I precipitații slabe, cu cer temporar noros. —w Dimineața Prânz Seara Racord. La sfârșitul acestei săptămâni se vor finaliza lucrările de racordare a bazinelor din Lunca Pomostului la rețeaua de distribuție a agentului termic primar. (Foto, Andrei State) .....................------------------------------—... ............................................................... PE SCURT • Dezbateri. Proiectul de lege pentru modificarea și completarea Codului Fiscal va fi discutat, săptămâna viitoare, în Guvern, urmând ca apoi să fie înaintat în procedură de urgență Parlamentului, pentru a fi aprobat până la data de 1 iulie 2006. (M.R.M.) „Naționalele" de gimnastică Reșița (C.G.) - Sala Sporturilor din Buzău găzduiește, astăzi și mâine, întrecerile Campionatelor Naționale de gimnastică pe echipe și individual, pentru juniori. La competiție sunt prezenți și componenții C.S.Ș.- C.S.M. Reșița, antrenați de Elena Checicheș și Robert Bălan. Dintre sportivii în care tehnicienii își pun mari speranțe îi amintim pe Angelo Teligan, Roman Modoianu, Alexandru Copaci, Ciprian Pintea și Ionuț Daminescu. Seri a avut loc primirea echipelor participante și acomodarea sportivilor la aparatele de concurs, urmând ca a zi de la ora 8 să înceapă concursul propriu-zis. TIMPUL 13 RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Românii - printre cei mai prost plătiți europeni România se situează printre țările cu cel mai mic salariu brut pe oră, respectiv 41 - același cu cel ocupat la ediția de anul trecut, se arată într-ur clasament care cuprinde Magazin1l A Lider în boxoffice-ul din SUA /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVII, nr. 4705 (119) Marți 23 mai 2006 12 pagini 60 bani (e.ooo iei vechi) Pogea vrea seriozitate La Anina, Oravița și Moldova Nouă s-au prezentat proiecte care necesită finanțare urgentă. Anina (N.C.) - Vicepremierul Gheorghe Pogea, însoțit de reprezentanți ai Ministerului Economiei și Comerțului și ai Agenției Naționale pentru Dezvoltarea Zonelor Miniere, a vizitat, ieri, orașele Anina, Oravița și Moldova Nouă. Scopul vizitei a constat în evaluarea programelor în curs de desfășurare, pentru regenerarea economică a zonelor afectate de restructurarea din minerit. „Nu am venit aici să-mi fac imagine, ci pentru a încerca, împreună cu autoritățile locale, să găsim soluții de a aduce aceste localități mai aproape de cele dezvoltate. în Programul de regenerare economică, a cărui valoare se ridică la 200 de milioane de euro, sunt incluse și aceste trei orașe din Caraș-Severin. Vreau ca toți cei implicați să-și ia treaba în serios. E nevoie de proiecte serioase, care să vizeze nevoile generale ale unei comunități: infrastructură, canalizare, apă, școli etc. Problemele noastre nu sunt legate numai de bani ci și de seriozitate“ a precizat Gheorghe Pogea.p.3 Coliziune, în zona Triaj, în apropierea Muzeului de Locomotive din Reșița, a avut loc, ieri, la prânz, un eveniment rutier în care au fost implicate trei autoturisme. Din fericire, coliziunea în lanț nu s-a soldat cU victime. (Foto: Luci Constantin) Sindicaliștii, în drum spre Capitală Reșița (S.I.) Conform planificării inițiale, mâine, 24 mai 2006, este anunțată a se desfășura, în București, o acțiune de protest organizată de CNS Cartel „ALFA“, BNS și Confederația Sindicatelor Democratice din România. La miting sunt așteptați să participe circa 15.000 de membri de sindicat din întreaga țară. Pe lista de revendicărilor adresate guvernului se numără majorări salariale, o politică adecvată de ocupare a forței de muncă și restructurarea sistemului sanitar românesc. Din județul Caraș-Severin la miting participă un număr de 40 de membri ai Cartei „ALFA“, care vor pleca spre București, în această seară. Lor li se adaugă 11 președinți de sindicate, membri ai filialei județene a BNS. în altă ordine de idei, și pensionarii orăvițeni se arată solidari cu sindicaliștii, ei organizând, tot mâine, 24 mai 2006, o acțiune de protest la Oravița. Peisagistică pe Valea Bistrei Oțelul Roșu (I.P.) Primăvara acestui an a adus o serie de inițiative menite a schimba în bine „fața“ orașului de pe Valea Bistrei; în primul rând, edilii orașului au hotărât să pună în practică un proiect de amenajare peisagistică, în cadrul căruia se va realiza pavarea, cu dale, a piațetei din centrul civic. „Am cumpărat ferme de la Orăștie, astfel că noi vom executa și monta dalele. Până acum avem circa 6000 de bucăți, producția zilnică fiind între 200 și 400, ne-a declarat primarul Iancu Simion. în plus, administrația locală vrea să modifice aspectul străzilor principale, în acest scop urmând a fi reabilitate trotuarele, rigolele și podețele de pe drumul ce străbate orașul, de la intrarea dinspre Caransebeș și până la ieșirea spre Hațeg. Judoka în finală Reșița (M.M.) - Diana Tămaș (categoria 48 kg) și Robert Steger (55 kg), de la Muncitorul, și Vlad Răutu (38 kg), Alina Pop (40 kg) și Loredana Ohâi (48 kg), de la Energetica din Caransebeș, s-au calificat pentru finala pe țară a Campionatului Național de judo pentru juniori III. Dacă Loredana Ohâi participă de drept, fiind componentă a lotului național, ceilalți sportivi au susținut „examenul de zonă“, la Arad, în 20 și 21 mai a.c. Handbal. Echipa feminină de handbal Universitatea Reșița (albastru) a cedat cu 34-48 (18-21), la Timișoara, în fața echipei Universitatea din localitate, în ultima etapă a Diviziei A.p.7 (Foto: Camelia Giuca)