Timpul, septembrie 2006 (Anul 17, nr. 207-232)

2006-09-12 / nr. 216

Panoramic Amenință cu atentate Astazi Cuvântul Satelor /p.e /p.2 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Sport Momente grele în V. Romanului /p.7 I.Magazin-------Papa s-a reîntors în Bavaria /p.12 Astăzi, cerul se va menține temporar no .1 , jos. Temperaturile minime vor fi 14-15 ° C. Dimineața iaü Prânz Seara Pregătiri. Pompierii din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Semenic“ Caraș-Severin, se pregătesc pentru ziua de 13 septembrie a.c., „Ziua Pompierului“,p.5 (Foto: Mianda Mladin) • Debranșare. Grupul Școlar Industrial Moldova Nouă este debranșat de la rețeaua de energie electrică, existând riscul ca activitatea didactică a celor peste 2000 de elevi să fie paralizată chiar odată cu începerea noului an școlar. Vom reveni în ediția de mâine. (V.T.) Circulație C.F.R., întreruptă Reșița (R.P.) - Datorită unor lucrări ample la linia de cale ferată, pe o perioadă de zece zile, între 19 și 29 septembrie a.c., circulația pe relația Teregova-Armeniș va fi închisă. Din această cauză vor interveni modificări însemnate în mersul trenurilor. Trenurile cu destinația București vor fi deviate pe ruta Filiași-Petroșani-Simeria- Ilia-Lugoj. Totodată, și circulația trenurilor personale pe ruta Caransebeș-Orșova va suferi modificări, în ediția de mâine a ziarului nostru vom reveni cu informații complete despre rutele ocolitoare. TIMPUL B RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 ............... .... ........ Y Pierderile conflictului din Liban Conflictul dintre Israel și gruparea șiită libaneză Hezbollah a provocat, începând de la 12 iulie, moartea a cel puțin 1.200 de persoane în Liban și peste 150 in Israel. Liban 1.084 civili militari uciși Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica 40 militari 61 combatanți Hezbollah uciși 41 civili ■ Asul de Pascotă, de la Pleven Reșița (M.M.) - Piloții de la U.C.M.R. s-au remarcat și la etapa de la Pleven, din Bulgaria, a Campionatului Balcanic de Motociclism Viteză. Performerul a fost, cum era de așteptat, Ionel Pascotă, care s-a impus la clasa 600 cmc, și a sosit pe locul secund la 1000 cmc. Apoi, Petru Chiriță, căpitanul echipei reșițene, s-a situat pe poziția a III-a a podiumului de premiere la clasa 125 cmc, Armand Havranko a ocupat poziția a V-a la 600 cmc Debutanți, iar Octavian Vrăjitoru s-a clasat pe locul al X-lea, la 1000 cmc. „A fost bine, chiar foarte bine pentru Ionel Pașcotă care a reușit să termine pe dos, cursa la 1000 cmc, în condițiile în care, aproape de final, când era în frunte, i s-a spart radiatorul“, ne-a declarat, ieri, Adrian Preda, președintele secției de Motociclism a C.S. U.C.M.R. Următoarea etapă, în data de 12 noiembrie a.c., în Turcia. r FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 20255/212.739 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVII, nr. 4801 (216) Marți 12 septembrie 2006 12 pagini, 60 bani U.C.M.R. mai bogată, legal . Firma și-a majorat capitalul social cu 2,54 milioane RON, ajungând la 9,42 milioane RON. Reșița (N.C.) Operațiunea de majorare a capitalului social s-a făcut prin emiterea de noi acțiuni și conversia în acțiuni a unei datorii către firma elvețiană INET, unul dintre acționari. în urma majorării, capitalul social al companiei este alcătuit din 94.269.404 de acțiuni, cu o valoare nominală de 0,1 lei. Compania a aprobat în luna iulie 2006 posibilitatea majorării de capital cu până la 2,682 milioane de lei, prin emiterea a 26,82 milioane de acțiuni noi. Cele 1,38 milioane de titluri rămase nesubscrise au fost anulate. în urma operațiunii de majorare de capital, firma elvețiană INET controlează 96,14% din titluri. Printre acționarii persoane juridice se mai numără SIF Banat - Crișana, SIF Oltenia, fondul de investiții Broadhurst, asociația salariaților și AVAS. U.C.M. Reșița a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 55,1 milioane lei, în creștere cu 19% față de nivelul din perioada similară a anului trecut, de 46,3 milioane de lei și și-a redus pierderile cu 19%, la 26,3 milioane de lei. LOmemordrG. Familiile și prietenii victimelor atentatelor de la 11 septembrie 2001 au participat, ieri, la New York, în Zona Zero, la comemorarea a cinci ani de la tragicele evenimente. (Foto: epa) Colocviu pentru istoriografie Băile Herculane (N.C.) - Consiliul Județean Caraș- Severin împreună cu Muzeul Banatului Montan organizează la Băile Herculane, în zilele de 12 și 13 septembrie a.c., colocviul științific: „Teme, subiecte, proiecte în istoriografia bănățeană contemporană“. Prin acest colocviu, la care vor participa oameni de știință și cultură din județ, din țară și din Germania, organizatorii își propun să supună evaluării momentul în care se află istoriografia dedicată Banatului Istoric. Lucrările colocviului, aflat la cea de-a doua ediție, se vor desfășura pe două sesiuni. Prima sesiune va fi moderată de dr. Nicolae Bocșan, rectorul Universității „Babeș-Bolyai“ și dr. Costin Feneșan, cercetător științific la Arhivele Naționale, București. F.C.M.R., în „Cupă" Reșița (M.M.) Conform tragerii la sorți, în etapa a VI- a a Cupei României la fotbal, ediția 2006/2007, F.C.M. Reșița va evolua, astăzi, de la ora 16, la Lugoj, în compania formației Auxerre. Va fi un bun prilej pentru gruparea din Valea Domanului de a-și lua revanșa, după remiza de 1-1, din etapa a II-a a Ligii a II-a de fotbal, de pe stadionul „Mircea Chivu“. Dar și o șansă de a accede în faza următoare a acestei competiții. Handbal. Echipa masculină de handbal U.C.M. Reșița a plecat, ieri, spre Drobeta Tr. Severin, pentru partida de miercuri, 13 septembrie a.c., ora 19, cu H.C.M. Constanța. (Foto: Camelia Giuca)