Timpul, august 2007 (Anul 18, nr. 177-203)

2007-08-02 / nr. 178

Cotidian Considerați necesar un control riguros al asociațiilor de proprietari? /p.4 Sport Fundașul Alessandro Nesta a anunțat că se retrage din naționala Italiei /p. Astăzi: S-au pus pe fapt contracte /p.3 A trecut la cele veșnice București (MF) - Patriarhul Teoctist a murit, luni, la ora 17.00, în urma unui stop cardiac, suferit ca urmare a complicațiilor apărute după operația de prostată. Slujba din cadrul funeraliilor de mâine va fi una specială, întrucât Teoctist a fost în trecut călugăr, ceea ce implică mai mult decât cântece și rugăciuni, așa cum se întâmplă în cazul mirenilor. Ziua de vineri va fi zi de doliu național,p.6 Mâine, program TV color, 16 pagini, supliment gratuit al cotidianului Timpul. F.C. Scorilo, eliminată Caransebeș (I.P.) - Stadionul „1 Mai", din municipiul de pe Sebeș, a găzduit aseară, partida dintre F.C. Scorilo, din localitate, și Minerul Motru, meci contând dintr-o nouă etapă a Cupei României la fotbal, ediția 2007/ 2008. întâlnirea s-a încheiat cu scorul de 1-0 (0-0), în favoarea motrenilor, care s-au calificat, astfel, în faza următoare a tradiționalei competiții. întâlnirea înotătorilor reșițeni Reșița (M.M.) Foștii înotători reșițeni de pretutindeni se vor reîntâlni, din nou, după doi ani, sâmbătă, 4 august a.c., la ora 11.00, la Bazinul Olimpic din Lunca Bârzavei, întâlnire care va fi marcată de un antrenament simbolic, printre organizatori regăsindu-se și prof. Daria Negrea Troner. 07 178 TIMPUL 3 R0 - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Creșteri salariale pe 2007 Pentru anul în curs, Construcțiile, Sănătatea, învățământul și Industria Auto sunt în topul creșterilor salariale. Industria auto Comerț Grafica, Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica Consilierii Din lipsă de cvorum, ședința extraordinară a Consiliului Local Reșița nu a mai avut loc. Marius Moraru_____________________ marius.moraru@informmedia.ro Reșița - Primarul Liviu Spătaru a inițiat, recent, un nou proiect de hotărâre pentru salvarea fotbalului din Valea Domanului, pe care urma să-l supună dezbaterii în ședința Tâlhării de minori Reșița (C.G.) Poliția Municipiului Reșița a fost sesizată de Ion G., de 22 ani, din comuna Melinești, județul Dolj, cu privire la faptul că în noaptea de 28/29 iulie 2007, în jurul orelor 1.00, în timp ce se afla în cartierul Doman, a fost acostat de doi minori care l-au agresat și i-au sustras din buzunar telefonul mobil și bani. Autorii faptei au fost identificați în persoana minorilor V.M., de 15 ani și P. A., de 17 ani, ambii din Reșița, iar prejudiciul a fost recuperat. extraordinară a Consiliului Local de ieri. Spera, așa după cum își doreau și iubitorii sportului rege, ca demersul său să fie, în sfârșit, încununat de succes. Altfel spus, propunea majorarea capitalului social al S.C. F.C.M. Reșița cu suma de 215.000 de lei, bani atât de necesari pentru deblocarea financiară a clubului, pentru a se asigura continuitate în Valea Domanului, și foarte important, pentru a nu se pierde locul în Liga a II-a de fotbal. Din păcate pentru F.C.M.R., ședința extraordinară nu s-a putut desfășura, întrucât nu s-a realizat cvorumul necesar. Cu alte cuvinte, unii dintre consilierii locali au trădat fotbalul reșițean. „întrucât sunt prezenți doar zece consilieri, în condițiile în care era necesară participarea a minimum 12 aleși locali, „extraordinara“ nu îndeplinește condițiile statutare, a declarat Jarno Marsalic, președintele de ședință, au trădat... fotbalul Blocaj CE 70 a fost blocat în seara zilei de marți, 31 iulie a.c., între localitățile Sadova Veche și Armeniș, datorită unui accident de circulație. (Foto: Sorin Goruianu) FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 80255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 5070 (178) 12 pagini, 70 bani Joi 2 august 2007 Bani lichizi la U.C.M.R. ■ Valoarea totală a împrumuturilor contractate de companie depășește 200 de miliarde lei vechi. Reșița (D.R.) în data de 20 iulie a.c., a avut loc Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor. în urma dezbaterilor s-au luat câteva hotărâri importante. Alături de alte subiecte „fierbinți“, asupra cărora vom reveni, s-a prezentat și „Capacitatea proprie de finanțare actuală din surse atrase“. Cu alte cuvinte, situația creditelor contractate de societate. Astfel, valoarea totală a creditelor depășește suma de 20 de milioane de lei. Societatea va trebuie să ramburseze către trei bănci diferite valoarea de 24,2 milioane de lei (242 de miliarde de lei vechi), cumulată din cinci împrumuturi. Referitor la aceste demersuri, Adrian Preda, directorul economic ne-a declarat: „Motivul împrumuturilor a fost finanțarea companiei. în acel moment aveam nevoie de bani lichizi și am apelat la împrumuturi, fără ca angajații să aibă de suferit“. Ultimul împrumut a fost luat în 8 iunie a.c. și este în valoare de 12 miliarde de lei. Va trebui achitat până în luna septembrie 2007. Alte scadențe care se apropie sunt și în lunile octombrie și noiembrie, de câte 3,5 milioane de lei. /p.5 Carambol Ca urmare a neatenției în conducere, trei mașini au fost implicate, în seara zilei de marți, 31 iulie a.c., într-un accident de circulație, în zona Triaj a municipiului Reșița, fără să se înregistreze victime. (Foto: Sorin Goruianu) @74520 WSSm Ieri, 1 august 2007, a avut loc extragerea numelui câștigătorului la concursul organizat pentru cititorii de probă. Fericita câștigătoare a sumei de 50 de lei, este RETEZAN CRISTINA din Reșița, Str. Vlad Țepeș nr. 31, care este rugată să se prezinte la sediul redacției, cu actul de identitate. Concursul continuă și în luna august. Mult succes! ILV fiTLfISSIP Korintos Argos ---------- Tripolis 4 plecări/săptămână NUMĂR UNIC: 08010100100