Timpul, octombrie 2007 (Anul 18, nr. 229-255)

2007-10-10 / nr. 237

/ Vreme în general închisă, cu posibile averse locale. Vântul suflă moderat. Dimineața La prânz Seara U.C.M.R. în Challenge Cup Reșița (M.M.) - U.C.M.R. va întâlni, în turul al III-lea al Challenge Cup la hanbal, pe LIF Lindesberg (Suedia). Primul meci este programat în Suedia (17/18 noiembrie, a.c.), iar revanșa la Reșița, peste o săptămână, ne-a informat Ion Zamfirescu. Nu se emit permise Reșița (O.C.) - în zilele de 10 și 11 octombrie, orele 13.00, respectiv 10.00, nu se vor putea emite permise și certificate de înmatriculare, informează comisarul șef de poliție, Valentin Homescu, deoarece la Serviciul Public Comunitar Regim Permise Auto și înmatriculări de Vehicole Caraș-Severin se vor desfășura activități de instalare a aparaturii de examinare pe calculator la proba teoretică a viitorilor șoferi. începe vaccinarea Reșița (A.P.) începând cu data de 15 octombrie 2007 Ministerul Sănătății va demara campania de vaccinare antigripală. Campania se adresează în special grupelor de populație considerate cu risc mai ridicat de contaminare. în baza de date a Autorității de Sănătate Publică există 34.600 de persoane care vor fi vaccinate pe măsură ce cantitatea de vaccin solicitată va sosi. Fotografii de Erwin Țigla Reșița (O.C.) - „Decada culturii germane în Banatul Montan“ a continuat ieri, cu vernisajul expoziției de fotografii (autor Erwin Țigla). Evenimentul a reunit membrii comunității germane și oameni de cultură. WWW.Caon.ro (Foto: Oana Copocean) B RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 TIMPUL Brand-urile autohtone Ja Romănia.xifs.mai multe branduri cu capital autohton sunt în sectoriakilittiilor publice, privatizate doar parțial. Utilități 32% 24% Sport Pilotul austriac Alexander Wurz a anunțat că se va retrage p.8 FONDAT 199« APARE LA REȘIȚA M 0255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 5129 (237) Miercuri 10 octombrie 2007 12 pagini, 70 bani Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus. Ce părere aveți despre scumpirea pâinii cu 50%? /p.4 Sisu ar râde La Reșița. Firmele nu vin deoarece nu au muncitori iar muncitorii pleacă pentru că nu au locuri de muncă. Reșița (N.C.) - Viceprimarul Tiberiu Pădurean susținea ieri (pentru a câta oară?) că în municipiul nostru vor veni 19 investitori, însă, de ceva vreme, autoritățile locale spun că Reșița nu prezintă interes pentru investitori pentru că nu există suficientă forță de muncă. Pentru a justifica aceste declarații, sunt aduse drept argumente locurile de muncă ce sunt oferite în fiecare săptămână dar rămân neocupate. Argument solid, la prima vedere. Sau? Spunem „sau?“, pentru că, recent, o firmă de plasare a forței de muncă din Timișoara a organizat o întâlnire în Reșița, cu scopul de a recruta oameni care să lucreze la o societate din Timișoara. Printre facilitățile oferite este inclus și transportul tur-retur gratuit. Până la urmă, se pare că respectiva firmă nu a dus lipsă de „clienți“ dornici de a lucra în municipiul de pe Bega. Asta în ciuda faptului că vor face naveta iar salariile nu vor fi astronomice. Și atunci de ce aleg reșitenii această oboseală în plus? Este de înțeles pentru cetățenii din localități mai mici să lucreze la orașe, întrucât pe plan local nu au cum să-și găsească ceva de lucru.p.3 Lucrări Trecerea de cale ferată, din apropierea Pieței Reșița Sud, va fi adusă la standarde occidentale, lucrările de modernizare fiind în plină desfășurare. (Foto, m.r.m.) Mineritul românesc, la Bruxelles Moldova Nouă (V.T.) - Reprezentanții Confederației Naționale a Sindicatului „Meridian“, împreună cu liderul orașelor miniere, ing. Matei Lupu, s-au aflat recent la Bruxelles, la Parlamentul European; în cadrul comisiei europene de industrie, ei au făcut o interpelare în legătură cu dezvoltarea mineritului în România, în special în zonele unde există potențiali investitori. „în cadrul interpelării s-a ridicat problema închiderii haotice a mineritului din România, îndeosebi al celui neferos, redeschiderea unităților miniere cu potential verificat din punct de vedere economic, precum și dezvoltarea orașelor miniere, zone monoindustriale“, ne-a declarat Matei Lupu. „Acțiunea a fost organizată de Confederația Națională Sindicală «Meridian». De fapt, este o continuare a acțiunilor întreprinse de «Meridian» în România. Cu acest prilej, doresc să-i mulțumesc președintelui Confederației «Meridian», Ioan Popescu, pentru tot sprijinul pe care ni l-a acordat în intervențiile și în Parlamentul European“, ne-a mai spus primarul din Moldova Nouă. Șahiștii, debut Reșița (M.M.) - Componenții Secției de Șah a C.S. Muncitorul vor pleca în cursul zilei de joi, 11 octombrie a.c., spre Valea Oltului, cu destinația Călimănești. Pentru că sâmbătă, 13 octombrie este programată prima rundă a Campionatului Diviziei A de șah, echipe seniori. Vor efectua deplasarea următorii jucători: Corneliu Bușu, Vadim Shishikin (Ucraina), Ranko în Divizia A Szuhanek, Valeriu Grozav, Tiberiu Mănescu, Horia Irimia, Mihai Bolintiș, Ioan Păduraru, Sergiu Cozmolici și Alexandru Nașolea (ultimii doi juniori). Turneul se va derula în perioada 13-19 octombrie a.c., primele trei clasate, din cele zece echipe înscrise în campionat, vor promova în Superligă. Acolo unde și-a propus să ajungă și Muncitorul Reșița. Succes! Citești ce-ți place. Nu lăsa pe altul să aleagă pentru tine. Pentru o pensie sigură, alege Allianz-Țiriac. Bucură-te de viitor!ăp& gratuit dip WWW SSft/tfítftC Allianz ® Tiriac@ Pensii private P 109819