Timpul, decembrie 2007 (Anul 18, nr. 282-304)

2007-12-03 / nr. 282

MM FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL, timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 5174 (282) Luni 3 decembrie 2007 12 pagini, 70 bani Cotidian Ce părere aveți de restructurările în masă care vor avea loc în Reșița? /p.4 Handbal Antrenorul Omer Aihan: „Scuze și mulțumiri publicului“ /p.7 Mungiu câștigă „Oscarul european" Berlin (MF) - Filmul „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile“, în regia lui Cristian Mungiu, a fost recompensat cu Marele Premiu al Academiei Europene de Film pe 2007, în cadrul unei ceremonii care a avut loc sâmbătă seara, la Berlin. Cristian Mungiu își adaugă în palmares „Oscarul european“, acordat de Academia Europeană de Film, alături de distincții prestigioase, precum Palme d'Or la Cannes. De asemenea, Cristian Mungiu a fost desemnat „cel mai bun regizor european“,p.12 Dimineața La prânz Seara Pasaj zdruncinat Reșița (S.G.) Pasajul peste râul Bârzava, care leagă municipiul de cel mai mai mare cartier al acestuia, a fost serios avariat în noaptea de sâmbătă spre duminică. Din cauză că nu și-a luat toate măsurile de siguranță, un șofer care conducea un tractor cu remorcă, ce transporta un excavator, a agățat trei dintre grinzile principale ale pasajului. Deoarece structura de rezistență a podului a fost grav avariată, s-a luat măsura restricționării traficului pentru autovehiculele cu o greutate mai mare de 1,5 tone. /p.6 Locuri de muncă Reșița (D.R.)Dn această săptămână, numărul locurilor de muncă vacante puse la dispoziție de AJOFM Caraș- Severin este de 407. Dintre acestea, cele mai multe sunt la Reșița, 340, urmată de Moldova Nouă cu 67 de locuri. Cele mai multe vizează croitorii confecționed de îmbrăcăminte la comandă (77), precum și cele pentru asistenți medicali generaliști (14). /p.5 satanic, în cimitir Ritual . Polițiștii desfășoară cercetări pentru stabilirea prejudiciului și identificarea autorilor. Reșița (S.G.) - Descoperire macabră în Cimitirul Nr. 8 din Lunca Bârzavei: peste 30 de cruci rupte, sparte, mutate sau doborâte la pământ, urme de sânge, sticle sparte, peste 50 de lumânări folosite și pentagrame sau alte înscrisuri satanice. Se pare că odihna răposaților din cimitirul reșițean a fost tulburată în noaptea de sâmbătă spre duminică de un ritual specific sectelor satanice. Ritualul a avut loc în jurul a două morminte, unul dintre ele fiind acoperit. Pe crucea acestuia a fost desenată o pentagramă cu sânge și era scris cuvântul „HELL“. Crucea de marmură a acestui mormânt avea aplicat și un Crist metalic, căruia se observă că i s-a dat foc. Reșițenii sunt șocați de asemenea comportament, dar și de existența unei secte satanice. Ei spun că în cimitir au mai fost găsite cruci dărâmate sau că au mai văzut tineri noaptea în cimitir care săreau pe cimitire și făceau zgomot, dar i-au alungat de câte ori au fost văzuți, însă nu se așteptau ca printre mormintele celor dragi să fie desfășurat un adevărat ritual satanic.p.3 sărbătoare Ziua Națională a României a fost sărbătorită în Caraș-Severin. Au fost organizate diverse acțiuni prin care s-au sărbătorit 89 de ani de la Marea Unire din 1918./p.6 (Foto: Camelia Giuca) Protest la Angajații societății sunt nemulțumiți de felul în care îi tratează conducerea. Doina Rolea doina.rolea@informmedia.ro Reșița - Mai mulți angajați ai societății s-au strâns în fața sediului în semn de protest față de conducere care, conform spuselor lor, „nu le apără interesele“. în ședința Consiliului de Administrație, angajații au cerut fie plata integrală a salariilor (în momentul de față ei fiind plătiți doar cu 75%), fie disponibilizarea prin Ordonanță de Guvern; în momentul de față, societatea mai are 116 angajați care ar fi trebuit disponibilizați prin Ordonanță începând din luna decembrie a acestui an. Spunem „ar fi trebuit“, întrucât, din cauza unor comenzi care trebuie onorate, acest lucru nu se va întâmpla. Și totuși, dacă există comenzi de ce sunt angajații nemulțumiți? Pentru că acele comenzi nu ar da de lucru decât la aproximativ 20 de persoane. „în luna octombrie au scos prin Ordonanță 85 de persoane. Restul au rămas pentru că ni s-a spus că în decembrie activitatea societății va fi sistată definitiv și deci vom pleca toți. Acum am aflat că mai sunt niște comenzi. Dar noi acum nu beneficiem nici de un salariu integral și nici de banii prin Ordonanță“, ne-a spus Dumitru Ion, unul dintre sindicaliști. S.C. Arsenal Reșița 5 3 @74520 O POARTA DESCHISA SPRE EUROPA Pentru restervârful Informații: 08010100100 nw-măf tu tói íf Hanttal W flTLflSSIP P 109014 Durează 10 minute FOND DE PENSII ADMINISTRAT PRIVAT ING www.ingpensii.ro I www.consultanting.ro Maximum un sfert de oră, dar asta numai dacă te întinzi la vorbă. Sună la 0.800.390.800, ia legătura cu un Consultant ING pentru pensia privată obligatorie și rezolvă rapid ceea ce credeai că e o mare bătaie de cap. ING ĂI)