Transilvania Jurnal, ianuarie 2000 (Anul 3, nr. 519-542)

2000-01-19 / nr. 532

12 Sport TRANSILVANIA JURNAL - Miercuri, 19 ianuarie 2000 Voinea și Dragomir - în turul doi la Internaționalele Australiei Australia Jucătorii români Adrian Voinea și Ruxandra Dragomir s-au calificat marți în turul doi al Internaționalelor Australiei, care se desfășoară la Melbourne. Voinea, care l-a învins cu scorul de 7-6 (7/1), 4-6, 4-6, 6-3, 6-2,, pe tenismanul american de origine română Vincent Spadea, va juca în turul următor cu spaniolul Albert Portas, care a trecut de brazilianul Gustavo Kuerten, cap de serie numărul 5. Dragomir a învins-o, cu scorul de 7-5, 6-4, pe italianca Tabiana Garbia, urmând să joace în turul doi cu americanca Erika De Lone. Cea de-a doua româncă prezentă pe tabloul de la Melbourne, Irina Spârlea, a pierdut, cu scorul de 4-6, 6-3, 3-6, în fața jucătoarei Olga Barabancikova (Belarus). Adrian Voinea confirmă Ruxandra Dragomir nu a avut probleme Selecționata Ligii a ajuns în Mexic Mexic . După o escală la Paris și după mai bine de 30 de ore de zbor, selecționata Ligii, care urmează să întâlnească miercuri, 19 ianuarie, reprezentativa Mexicului a ajuns, cu oarece întârziere față de programul inițial, la Monterrey. Delegația s-a cazat la hotelul Hilton Garden Inn, principala problemă fiind recuperarea după oboseala călătoriei și acomodarea cu fusul orar, între România și Mexic fiind o diferență de opt ore. încă un adversar pentru băieții lui Lucescu este căldura, temperatura fiind în jurul valorii de 30 de grade. Până la ora partidei de miercuri seară, ora 21.00, ora locală (joi dimineață, 5.00 ora României), Lucescu are programate câteva ședințe de antrenament. (S.B.) Zece meciuri amicale pentru Olimpia Gherla Gherla - După stagiul de pregătire de zece zile de la Vatra Dornei, Olimpia Gherla va intra în focul meciurilor amicale. Din 2 februarie, gherlenii vor juca nu mai puțin de zece partide de verificare în regim de reciprocitate: în 2 februarie la Turda cu Arieșul, în 5 cu „U” Cluj (acasă), în 7 cu Minerul Ocna Dej (acasă), în 9 cu „U” Cluj, pe Ion Moina, în 12 cu Arieșul Turda (acasă), în 14 cu Minerul Ocna Dej (în deplasare), în 16, cu Progresul la Șomcuta, în 19 cu CFR Cluj (acasă), pe 23 returul cu CFR și pe 26 ultima partidă de verificare, cu Progresul Șomcuta, acasă. Ultimul nou venit în probe în trupa lui Mihăiță Pop este Puică, jucător provenit de la divizionara D, Sinterom Cluj. (R.M.) Real revine cu victorie Real Madrid a câștigat luni seara cu 2-1 meciul cu Real Mallorca, partidă contând pentru etapa a 20-a din Primera Division; în urma acestui rezultat, ambele echipe au câte 26 de puncte și ocupă poziții vecine în clasament: Real Madrid, locul 11, Mallorca, locul 12. Vicenza e lider Ultimul meci al turului de campionat în Serie B s-a încheiat cu o remiză. Nou promovata Savoia și retrogradata Vicenza au încheiat nedecis, 1-1. Cu punctul câștigat, Vicenza a preluat fotoliul de lider, acumulând 34 de puncte, tot atâtea cât Atalanta, a doua clasată. Savoia, în schimb, a rămas pe locul 19, cu numai 16 puncte. CU BAND ÎN BUZUNAR, Interiștii au urcat astăzi în Păltiniș de Mihai Codrea Sibiu La o săptămână după ce și-a reluat antrenamentele, F.C. Inter intră, de astăzi, în cea de-a doua fază a pregătirii, cantonamentul centralizat de la Păltiniș. Interiștii au plecat spre locul obișnuit de pregătire montană, ieri, în jurul prânzului, după ce, de la ora 10.00, antrenorii Adrian Văsâi și Viorel Jurcă au mai condus o ședință de pregătire, la stadion. Lotul care se va afla la Păltiniș este format din 28 de jucători. Noutățile le constituie Tănase, Iacob și Vasiliu. Tehnicienii sibieni vor fi nevoiți, însă, să acopere o grea pierdere, prin „dezertarea” căpitanului Terchilă, mijlocașul la închidere al Interului încercând să-și găsească fericirea pe alte meleaguri, alături de soția sa, Daria, în Germania. El va pleca în cursul acestei săptămâni, astăzi urmând să-și ia la revedere de la coechipieri. Noi îi dorim lui „Tache” mult succes în noua viață pe care o va începe, în Germania. Revenind la pregătirea echipei, pe iiteriști îi așteaptă 12 zile deloc ușoare, Adrian Văsâi și Viorel Jurcă având programate câte două sau trei antrenamente pe zi, bazate pe pregătirea fizică. în perioada șederii în Păltiniș, divizionara B va fi cazată la Cabana Turiștilor. Stagiul se va încheia în 29 ianuarie, după care va începe seria meciurilor amicale, în final, o veste bună. Jucătorii și-au primit, vineri, o parte din banii restanți, iar ieri, conducerea clubului a promis să achite și restul salariilor. Maradona va părăsi Argentina în 48 de ore Argentina - Diego Maradona, care se află în prezent internat la Buenos Aires, va părăsi Argentina în 48 de ore, pentru a fi transportat, cel mai probabil, la o clinică din Statele Unite. Maradona se va deplasa cu un avion dotat cu echipament medical, urmând să fie însoțit de soția sa și de agentul Guillermo Coppola. Fostului fotbalist argentinian îi este interzisă intrarea pe teritoriul Statelor Unite din anul 1994, el fiind depistat pozitiv în urma unui test antidoping efectuat în timpul Cupei Mondiale. Prietenii lui Maradona au făcut eforturi pentru a obține pentru fostul jucător argentinian o „viză umanitară" pentru Statele Unite. Maradona ar putea urma un tratament de dezintoxicare într-o clinică din Boca Raton, aflată în apropierea orașului Miami. Maradona s-ar putea trata in SUA ISCT după Scridon și Florea » Câmpia Turzii Cei doi jucători aduși în lotul trupei lui Ionuț Popa de la Șoimii Sibiu, Scridon și Florea, erau la un moment dat transferați aproape sigur la ISCT. Conducerea clubului din Sibiu le-a acordat transferul în alb celor doi, dar noua situație, în care echipa Șoimii se pare va fi preluată de o firmă din București, crează probleme în finalizarea transferurilor. ISCT dorește clarificarea situației celor doi jucători, care ar putea acoperi plecările fraților Stoica la Gaz Metan. în altă ordine de idei, D. Roșu, ultima dată la divizionara C Cupricom Abrud, ar putea ajunge și el în curtea „sârmarilor”. De asemenea, Ștefan Fodor, antrenor secund al echipei până în această iarnă, al cărui contract cu ISCT s-a încheiat, va prelua dinretur pe Budvar Odorheiul Secuiesc. (R.M.) Brindisi a fost concediat Spania . Antrenorul argentinian al formației spaniole Espariol Barcelona, Miguel Angel Brindisi, a fost concediat în urma unei reuniuni a oficialilor clubului. Brindisi, sub conducerea căruia formația Espariol Barcelona, la care evoluează și internaționalul român Constantin Gâlcă, a avut rezultate foarte slabe, situându-se pe locul 17 în campionatul spaniol de fotbal, va fi înlocuit de către antrenorul echipei de tineret Paco Flores, în urma deciziei luate de responsabilii clubului catalan. Idolul homosexualilor Italia - Stefano Bettarini a fost ales cel mai iubit jucător de către homosexualii italieni. Din 58.164 de voturi, 28.712 l-au indicat pe fundașul Veneziei. Nu știm însă cum va reacționa soția lui Bettarini, care nu este nimeni alta decât Simona Ventura, un sex-simbol al peninsulei. Pe locul doi al originalului clasament s-a situat atacantul Romei Francesco Totti. (D.G.)