Transilvania, 1869 (Anul 2, nr. 1-24)

1869-07-01 / nr. 13

? pţ.g^n—-------------'v’WÖ/ z3 Aceasta faia ese °Vg cate 3 cale pe luna si costa 2 fiorini v. a. pentru membrii asociatiunei, era pentru nemembrii 3 fr. Pentru străinătate 10 franci cu porto /S&Vv---------ir. 13. Brasiovu 1. Iuliu 1869. ■ee^- Abonamentulu se face numai pe cate 1 anu întregii. Se aboneza la Comitetulu asociatiunei in Sibiiu, seu prin posta seu prin domnii co- lectori. Amin NI. SILVANIA. Fiia Asociatiunei transilvane pentru literatura romana si cultur’a poporului romanu. Nr. 157-1869. A N U N C I U. Conformu concusului adusu in siedinti’a II. a adunarei generale a asociatiunei transilvane tienuta la Gherl’a in 26/14 Augusta 1868 p. XXXII, adunarea generala a asociatiunei transilvane pentru anula curente 1869 se va tiene la SIOMCUT’A, si anume siedinti’a I. in 10. Augustu, or’ siedinti’a I. in 11. Augusti! a. c. după calendariulu gregoriani! (nou). Ceea ce prin acést’a in sensulu §§loru 21 si 25 din statutele asociatiunei se aduce la cunoscinti’a publica cu acea adaugere, cumca in numit’a adunare numai acelora disertatarii li se va puté da ordine pentru cetire, care conformu programului statoritu, se voru trimite de timpuriu din partea resp. domni diserenti, la comitetulu asociatiunei transilvane.*) Sibiiu in 8. luniu 1869. Dola presidiala asociatiunei transilvane pentru literatura si cultura poporala romana. Ioanu Hannia mp., I. V. Rusu mp., vicepresiedinte. secret. II. Ad 159—1869. Ordinea lucrariloru adunarei generale IX., ce asociatiunea transilvana pentru literatur’a romana si cultur’a poporului romanu o va tiene in Siomcut’a in 10. si 11. Augustu 1869 după cal. gregor. (st. n.) Siedinti’a I. I. Membrii asociatiunei se aduna demanetica la 8 ore in localulu destinatu pentru tienerea siedintieloru. II. Presiedintele deschide adunarea si se alegu trei notari ad hoc pentru purtarea protocolului. III. Secretariulu comitetului cetesce raportulu seu despre activitatea comitetului in anulu espiratu, dela cea din urma adunare generala. IV. Casieriulu si controlorulu asternu bilantiulu venituriloru si speseloru anuale si espunu preste totu starea materiala a asociatiunei. V. Bibliotecariulu raporteza despre starea actuala a bibliotecei asociatiunei. VI. Se alege o comisiune de trei membrii, carii in intielesulu §§loru 6, 8, 9 din statute voru conscrie intr’unu localu indemanate cu pre membrii cei noui, voru incassa tacsele dela densii si le voru subministra casieriului. VII. Se alege o comisiune de cinci membrii, spre a cerceta socotelele si a raporta in siedinti’a II. VIII. Se alege o comisiune de siepte membrii, spre a desbate asupr’a eventualeloru propuneri ale comitetului, sau ale altoru membrii ai asociatiunei, care ar cade in competenti’a adunarei generale. IX. Tempulu restante se intrebuintieza pentru cetirea disertatiuniloru incurse de timpuriu la presidiulu comitetului asociatiunei. Siedinti’a II. X. Se continua cetirea disertatiuniloru restante din siedinti’a premergatoria. XI. Se primescu si se desbatu raportele comisiuniloru delegate in siedinti’a precedenta după ordinea, ce se va statori de presiedintele. XII. Se desbatu proiectele si motiunile, ce s’ar face in privinti’a asociatiunei. XIII. Se statoresce tempulu si loculu celei mai de apróape adunari generale. Sibiiu, in 8. Iuniu c. n. 1869. Dela comitetula asociatiunei transilvane pentru literatura si cultura poporului romanu. Ioanu Hannia mp., I. V. Rusu mp., vicepresiedinte, secret. II. *) Celelalte dinarie romane inca suntu rogate a reproduce in colonele sale acestu anunciu. Nr. 154—1869. Protocolulu siedintiei lunarie a comit. asoc. trans. rom. tienute in 8. Iuniu c. n. 1869 sub presidiulu Rev. dn. vicepresiedinte Ioanu Hanni’a, fiindu de facta doinii membrii N. sa dn. consil. Pav. Dunc’a, dn. capit, in pens. Ioane Bradu, dn. advoc. dr. Ioanu Nemesiu, dn. dr. Nicolae Stoi’a, dn. capit. si cassariu alu asoc. Const. Stezariu, dn. prof. Ioanu Popescu, dn. secr. N. Ioanu V. Rusu, dn. redactoriu si bibliotecariu alu asoc. Nicolae Cristea si dn. advocatu dr. Dumitru Racuciu. §. 45. Donmulu vicepresiedinte Ioane Hanni’a da cetire unui telegramu, prin carele intreleginti’a romana din Cetatea-de-petra, adunata spre a se intielege pentru primirea asociatiunei literarie romane, saluta pre comitetulu aceleia, asteptandu cu sete diu’a adunarei generale. Comitetulu primindu cu cea mai mare placere acelu telegramu, decide a resaluta cu tota caldura numai decatu inca in decursulu siedintiei pre intreleginti’a romana si pre toti membrii asociatiunei din Cetatea-de-petra, esprimendu’si totuodata dorinti’a, de 25