Tribuna Româna, 1864-1865 (Anul 6, nr. 198-254)

1864-12-03 / nr. 242

5ciumul cere deocamudată „o mică modificare în legea electorală.” Înse Buciumul nu ne spune ca ce modificare este aceea. Noi nu amu fi cutezatu a ne întinde păn acolo: ne-amu fi mulțumitu numai cu o interpretare mai rațională ce s'ar da legiuirei promulgate la 2 iulie, și cu o aplicare mai exactă și mai curată ce i s'ar assigura pe viitoriu. Ca ce feliu să fie, înse, acea interpretare și acea aplicare ce se cere neapăratu, aceasta nu se poate lămuri mai bine decătu după o constatare acurată făcută directu prin Adunare și în bună înțelegere cu ministeriul M. Sale. Victoria politică este astăzi completă pentru guvernul M. S. Domnului; înue triumfulu celor aleși numai atunci va fi strălucitoriu și aplaudat de toți cănd aleșii înșiși vor curăți făntăna din care s'au iscat uritu. În apa limpede și liniștită se undește totudeauna mai bine. juziunn REPEECNL7. Ilioana Comlnid. - -------. Orașul Calul: Nicolae Lupu. Ioan Romca. -fisuee- . feDvr-r FP.5. Monitorul de gios, de vineri și de sămbătă din săptămăna trecută, adecă din 26, din 27 și din 28 noiemvrie, publică lista nominativă a deputaților aleși, la 24 și la 25 noiembrie, în colegiile electorale de districte și de orașe din toată țeara. Ea ca lista completă de NUMELE DEPUTAȚILOR. I Districtul Argeșu. 1. Toma Curduescu. 2. Dicu Erbașu. Orașul Șitești. 3. Ioan Morariu. 4. M. Predescu. Curtea-de-Argești. 5. Sache Nanaescu. PDibtrictul Buveu. 6. Scarlat Voinescu. 7. Sinn Teodosescu. Orașul RVateu. 8. Alecu Borănescu. 9. Colonel Crăinaru. Șiuil. 10. Nae Pădeanu. 11. C. Murguleț. 12. Al. Scorțescu. Orașul Bacău. 13. C. Prodan. 14. Dim. Paraschiv. Târgul Ocnei. 15. Costachi Dimonisie. IVF Districtul Botoșanii. 16. Ioan Călinescu. 17. Vasilie Niculescu. Orașul Botoșanii. Hărlau. 20. Simion Stanciu. NO Districtul Bolgrad. 21. Neculai Lambrino. 22. Neculai Cazanachi. Orașul Bolgrad. 23. Gavril Teodoru. 24. Colonistu Ioan Titorov. VI Districtul Corpurluiu. 25. Iancu Foti. 26. Toader Bordașiu. Orașul Galați. 27 Costachi Nopri. 28. Mantu Rutu. N Dintriciul Cocul. Și Destrictul Bacău. 20. Nicu Cartacuzin. 30. Ioan Anuș. n IT G J- Vaăimche gășttu. Mihalache Anghelovici. HVP Districtul Iomțl. VIPN Districtul Brăila. Cherlestu. coman Chițoiu. Orașul Vrăile. Iosalache Nicoleucu. Toma Timpeanu. - - IN Districtul Doluu. C. Nepri. C. Zătreanu. Orașul traived. N. Dobriceanu. Ștefan Rușănescu. Caligrafu. H Districtul Dorovzoiu. G. Baltă. A. Vănescu. Orașul Dorozoiu. Adam Haretu. Mihalachi Stroici. Mihailenii. Pavel Răzășanu. Herga. HI Districtul Gălciiu. Const. Ralet. Scarlat Lambrino. Orașul Hușii. Ivan Mîrza. Petre Dobre. Orașul Caălciiu. Toader Chirițoiul. HNI Districtul Dâmbovița. Ioan Zoiadi. . Pănase Popescu. Orașul Târgoviște. A. E. Florescu. Ioan Petrescu. Iveșin. Ioan Rîmniceanu. HIP Districtul Cracă. Dim. Frumușeanu. Ioan Roibu. Târgu-Jitului. Generalul Tel. Grigore Simboteanu. HIV Districtul Ialomița. Scarlat Periețeanu. Dimitrie Rădulescu. Orașul Cuturașii. Petre Stănescu. Macsimilian Drobe. HV Dinttrnctul Iașii. Alecu Vuluță. Iancu Alecsandrescu. Orașul Iașii. Costachi Negri. Costachi Balaiș. Dimitrie Gustea. Doctoru Zisu. Tărgu-Frumosu.. Teodor Vabiliu. HVI Districtul Ilfovu. Nicu Stefănescu. Caramanliu. Capitala Bucureștii. Costache Negrea. Pavel G. Tetorianu. G. P. Bacaloglu. Mihail Capuțineanu. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. A. Florescu. Marin Serghiescu. Orașul Stempil. Costache Negri. Doctorul Panteleimon Cordali. HVS. Districtul Neredinți. Petre Aurel. Matei Popescu. Turnu-Ssoveriu. Maior Es. Clinceanu. Toma Ipceanu. Cerneți. costică M.c Chintesu. Blip-de-hamu. Nicolae Tibru. HIC. Dibriciul Muscelu. C. Mărgăritescu. Ioan Costantinescu. Câmpu lungu. C. D. Aricescu. Dim. Negulici. HH. Districtul Neamțului Aredic Goilav. Alecsandru Chelariu. Turgul-Pestra. Tărgul-Neamțu. Alecu Costinescu. HHI. Districtul Oltul. Ioan Nicolescu. Referendarul Radan. Orașul SVlatina. Vasilachi Corju. Hagi Nicolae Periețeanu. (?) Ioan Diculescu. HHNI. Districtul Pratova Manolachi Șoimencu. Toma Gheorghescu. Orașul Plesșii. Ioan Gavrilescu. Petrache P. Pereț. Cumpina. Iancu Cariați. Voalepnii-Le- Nunte. Maiorul 85. Vălenescu. HHIP. Dioșrictul Pușma. Ioan Mircea. Stan Gaiță. Orașul Focșanii. Gheorghe Iunie. Cost. Robescu. Orobeștii și Panciu. Hagi Gheorghi Calciu. HHIV. Diotrictul Romanu. David Litinschi. Ianuș Rorbul. Orașul Roman. Rectarele seminariului. Matcaș. Primarul, Agărici. HHV. Dioitrictul Romanați. Constantin Darvari. Crăciun Cosmeuscu. Orașul Caracal. Vasile Obedeannu. Ioan Toma Brătășeanu. HHVI. Diutrictl Romnicul Sprap. M. Ionescu. Gheorghiță Lupescu. Alecu Jora. Vasile Miclescu. -