Tribuna Sporturilor, 2002 (Anul 12, nr. 599-648)

2002-07-15 / nr. 625

Sporturi Polo/Cupa României Echipa naţională de polo a României a câştigat turneul internaţional “Cupa României”, care sa desfăşurat, la sfârşitul acestei săptămâni, la Bazinul “Dinamo ”, din Bucureşti Poloiştii români au obţinut cinci victorii din tot atâtea meciuri Pe locul al doilea al ierarhiei finale s-a clasat reprezentativa Franţei, în timp ce poziţia a treia a fost ocupată de Ucraina. La acest turneu au mai participat selecţionatele Ungariei, Poloniei şi Turciei. Ieri, în ultima zi a turneului, România a învins Franţa, cu scorul de 8-2, în celelalte două partide, Ucraina a trecut de Turcia cu 10-4, iar Ungaria a învins, cu scorul de 9-3, Polonia. Cel mai tehnic jucător al concursului a fost desemnat românul Adrian Creţu, iar Robert Dinu a primit trofeul pentru cel mai bun portar al competiţiei. Pagină realizată de Ovidiu BOICA Lucian Bute-a bătut măr pe Caidarbekov Pugilistul român Lucian Bute s-a calificat, sâmbătă, în turul al doilea al categoriei 75 kg din cadrul Campionatelor Europene de la Perm, după ce l-a învins, la puncte, cu scorul de 18-8, pe rusul Gaidarbek Gaidarbekov, medaliat cu argint la Jocurile Olimpice de la Sydney. Bogdan Dobrescu, categoria 51 kg, a trecut și el de primul tur, după ce l-a învins în repriza a treia, prin inferioritatea adversarului, pe boxerul slovac Anton Dydy. Ștefan Balint a ratat calificarea în turul al doilea al categoriei 91 de kilograme, fiind învins prin inferioritate în repriza a treia de pugilistul ucrainean Viaceslav Uzelkov. Waldemar Cucereanu şi Dorel Simion s-au calificat in turul al doilea Pugiliştii români Waldemar Cucereanu şi Dorel Simion s-au calificat în turul al doilea la Campionatele Europene de la Perm. Cucereanu, categoria 54 kg, l-a învins, ieri, la puncte, cu scorul de 29-15, pe germanul Vitaly Taibert, iar Dorel Simion, categoria 67 kg, a câştigat, prin inferioritatea adversarului, în faţa boxerului leton Iuriţ Boreiko. Alături de Cucereanu şi de Dorel Simion, alţi patru pugilişti români au obţinut, până acum, calificarea în turul al doilea al ediţiei din acest an a Campionatelor Box/Campionatele Europene Europene, aceştia fiind: Sorin kg) şi Lucian Bute (cat. 75 57 kg), care va boxa, astăzi, (cat. 81 kg) şi Ştefan Balint Tănăsie (categoria 48 kg), kg). Singurul sportiv român cu spaniolul David Gallardo, (cat. 91 kg), au fost Bogdan Dobrescu (cat. 51 care nu a luptat încă în primul Trei boxeri români, Ionuţ Ion eliminaţi încă din turul kg), Marian Simion (cat. 71 tur este Viorel Simion (cat.cat. 63,5 kg), Claudiu Rîşco inaugural. Tribuna sporturilor Anul XII, nr. 625,15 iulie - 21 iulie 2002 , l'„ASTRA“ BICI - Fotbal/Antrenori inaki saez este noul selecţioner iberic Adunarea Generală a Federaţiei Spaniole de Fotbal (RFEF) a aprobat, vineri, în unanimitate, numirea tehnicianului Inaki Saez în funcţia de antrenor principal al echipei naţionale, a anunţat cotidianul “Marca”. Inaki, care a asigurat interimatul după demisia antrenorului Jose Antonio Camacho, va ocupa această funcţie până la Campionatul European de fotbal din 2004, care se va desfăşura în Portugalia. “Vreau ca Inaki Saez să fie cel care va conduce echipa Spaniei spre rezultate deosebite”, a afirmat preşedintele RFEF, Angel Maria Villa. La rândul său, secretarul general al forului spaniol, Gerardo Gonzalez, a dezminţit informaţiile potrivit cărora RFEF ar fi purtat discuţii şi cu alţi antrenori în vederea preluării conducerii tehnice a echipei naţionale. “Nu ne-am gândit nici un moment la un alt antrenor şi cel care susţine contrariul minte. în principiu, Saez este numit până la Euro 2004, dar vrem să demonstrăm că el este ideal pentru acest post”, a adăugat Gonzalez. Otto Barici a preluat ""naţionala" Croaţiei Federaţia Croată de Fotbal (HNS) l-a numit, vineri, în funcţia de selecţioner al echipei naţionale pe Otto Barici, care va ocupa acest post până la încheierea preliminariilor Campionatului European din 2004, din Portugalia, informează AFP. Barici, în vârstă de 60 de ani, îl înlocuieşte pe banca tehnică a reprezentativei croate pe Mirko Jozici, demis în urma eliminării echipei în primul tur al Cupei Mondiale din Coreea de Sud şi Japonia. “în funcţie de evoluţia echipei în preliminariile Euro-2004 vom decide dacă vom continua colaborarea cu Otto Barici", a precizat purtătorul de cuvânt al HNS, Vlatko Măriei. Otto Barici a antrenat selecţionata Austriei, eliminată de Turcia în barajul de calificare la Cupa Mondială. în urma acestui eşec, Barici a revenit în funcţia de director sportiv al clubului Austria Salzburg, pe care l-a calificat, în 1994, în finala Cupei UEFA.