Tribuna Sporturilor, 2013 (Anul 23, nr. 1140-1188)

2013-06-24 / nr. 1163

'5-30 iunie 2013 A* Fotbal Tribuna ________________ Echipa Steaua va întâlni formaţia FK Vardar Skopje, procedură disciplinară după sentinţa ÎCCJ în dosarul "Valiza"Campioana Macedoniei, în turul 2 preliminar al Ligii Campioana României riscă excluderea din competiţiile campionilor, s-a stabilit, ieri, în urma tragerii la sorţi care a avut europene ca urmare a cazului de corupţie în care finanţatorul de la Nyon. Partidele din turul 2 preliminar al Ligii Campionilor FC Steaua, Gigi Becali, a fost condamnat la 3 ani de închisoare , vor disputa în două manşe, la 16-17 iulie, respectiv 23-24 cu executare. Ilie. Steaua joacă primul meci pe teren propriu. Comisia de Control şi Disciplină a UEFA a analizat, vineri. Pentru a evolua în Liga Campionilor, Steaua aşteaptă decizia cazul formaţiei Steaua, decizia urmând să fie anunţată în Comisiei de Control şi Disciplină a UEFA, care a deschis o această săptămână. CHAMPIONS LEAGUE Tehncianul susţine că nu a discutat deocamdată cu conducerea clubului despre un obiectiv în Liga Europa. "Nu avem neapărat un obiectiv în Liga Europa, nu am discutat pe această temă, domnul preşedinte Marin Condescu este la Nyon, a asistat la tragerea la sorţi. Se va întoarce de acolo şi apoi vine cu noi în cantonamentul din Austria în partea a doua a pregătirii şi vom discuta. E bine să ne fixăm anumite ţinte, dar tot aşa de bine este să fim foarte, foarte realişti pentru că am reuşit o clasare pe locul 2 în campionatul trecut care ne obligă foarte mult în următorul campionat", a spus Cristian Pustai. liga Canionilor Turul I (2/3 iulie şi 9/10 iulie) FC Shirak (Armenia) v SP Tre Penne (San Marino); FC Lusitans (Andorra) v EB/Streymur (Insulele Feroe) Turul II (16/17 iulie şi 23/24 iulie) Neftci Baku (Azerbaidjan) - KS Skenderbeu (Albania); Steaua (România) - FK Vardar (Macedonia); FC Viktoria Plzen (Cehia) - FK Zeljeznicar (Bosnia-Herţegovina); FC Serif Tiraspol (Moldova) - FK Sutjeska (Muntenegru); Birkirkara FC (Malta) - NK Maribor (Slovenia); Sligo Rovers FC (Irlanda) - Molde FK (Norvegia); IF Elfsborg (Suedia) - FC Daugava Daugavpils (Letonia); HJK Helsinki (Finlanda) - JK Nomme Kalju (Estonia); FK Ekranas (Lituania) - FH Hafnarfjordur (Islanda); The New Saints FC (Ţara Galilor) - Legia Varşovia (Polonia); Celtic FC (Scoţia) - Cliftonville FC (Irlanda de Nord); GNK Dinamo Zagreb (Croaţia) - CS Fola Esch (Luxemburg); Gyor ETO FC (Ungaria) - Maccabi Tel-Aviv FC (Israel); FC BATE Borisov (Belarus) - FC Shakhter Karagandy (Kazahstan); FC Shirak (Armenia) sau SP Tre Penne (San Marino) - FK Partizan (Serbia); SK Slovan Bratislava (Slovacia) - PFC Ludogoreţ Razgrad (Bulgaria);' FC Dinamo Tbilisi (Georgia) - FC Lusitans (Andorra) sau EB/Streymur (Insulele Feroe). Se joacă indiferent de decizia de la UEFA Preşedintele FC Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat, ieri, că în cazul în care Steaua va fi sancţionată de Comisia de Disciplină şi Control a UEFA pentru cazul Valiza, gruparea bucureşteană tot va disputa meciurile cu Vardar Skopje din preliminariile Ligii Campionilor, deoarece va face apel. "Chiar dacă, Doamne fereşte, decizia va fi defavorabilă, meciurile cu Vardar oricum se vor juca pentru că Steaua va face apel şi apoi va merge la TAS" a spus Argaseală, pentru Sport.ro. El a menţionat că oficialii clubului Vardar Skopje i-au transmis că gruparea macedoneană nu are nicio şansă de calificare. "Am vorbit cu cei de la Vardar şi au recunoscut că nu au nicio şansă", a completat Argăseală. Publicitate "listai: "Va fi greu, estonienii par avorifi la calificare și ar putea uca împotriva noastră" Antrenorul Cristian Pustai a declarat că echipa sa, Pandurii Tg. Jiu, va avea o misiune dificilă în turul 2 preliminar al Ligii Europa, acolo unde cel mai probabil va întâlni FC Levadia Tallin (Estonia), formaţie favorită în meciul din turul întâi cu Bala Town (Ţara Galilor). "Va fi foarte greu pentru noi. Estonienii par să fie favoriţi la calificare din turul 1 şi ar putea juca împotriva noastră. Mi-e teamă de impactul cu Europa League. Ar fi bine să avem un parcurs european cât mai lung, dar tot aşa de bine ar fi să începem şi campionatul ca să avem o continuitate", a afirmat Pustai pentru site-ul oficial al grupării din Tg. Jiu.