Tribuna Sporturilor, 2015 (Anul 25, nr. 1238-1287)

2015-06-22 / nr. 1261

A Dinamo Bucureşti a învins, ieri, la Verbania, cu scorul de 7-0 (5-0), formaţia ASDC Gozzano, din liga a a cincea italiană, în cel de-al doilea meci amical din cadrul stagiului de pregătire din Italia, informează site-ul oficial al grupării din Şoseaua ştefan cel Mare. Golurile învingătorilor au fost marcate de Robert Moldoveanu (două), Steliano Filip, Mihai Popescu, Cosmin Matei, Bogdan Gavrilă şi Fabian Himcinschi. Antrenorul Mircea Rednic a început meciul în următoarea formulă de echipă: Muţiu - Feussi, A. Marc, M. Popescu, S. Filip - Şerban, Tîrcoveanu, Rotariu - Moldoveanu, C. Matei, Alexe. Au mai jucat: I. Popescu, Fai, Gavrilă, Himcinschi. Următorul meci amical al dinamoviştilor va avea loc miercuri, de la ora 18:00, împotriva formaţiei elveţiene FC Chiasso. Rusul Inai Aflitulin este al şaptelea jucător transferat de campioana României la handbal masculin Minaur Baia Mare, potrivit anunţului de ieri al clubului. Inai Aflitulin are 27 de ani şi joacă pe postul de centru, în sezonul precedent el a evoluat la formaţia Motor Zaporoje, cu care a evoluat şi în Liga Campionilor. Aflitulin a mai evoluat în carieră şi la echipa Cehovskie Medvedi, dar şi în echipa naţională a Rusiei. Handbalistul rus este al şaptelea transfer al campioanei Minaur Baia Mare, după Vladislav Ostrovsko, Tamas Ivancsik, Uros Vilovski, Ivan Karacici, Ionuţ Ramba şi Cristi Ghiţă. Minaur Baia Mare va evolua în sezonul 2015-2016 şi în grupele Ligii Campionilor, urmând să-şi cunoască adversarele la tragerea la sorți din 26 iunie. 22-28 iunie 2015 FC Botoşani intră din primul tur preliminar Singura echipă românească ce va juca în turul preliminar al Europa League este FC Botoşani. Aceasta va fi cap de serie şi ar putea întâlni, printre altele, pe Ferencváros, MTK Budapesta (ambele din Ungaria), Skonto Riga (Letonia), NK Celje (Slovenia) sau Flora Tallinn (Estonia). Tragerea la sorţi pentru primul tur preliminar Europa League va avea loc începând cu ora 14:00. Meciurile din turul preliminar Europa League se vor juca pe 2 iulie şi 9 iulie. în cazul în care se va califica, FC Botoşani va fi repartizată în urna a doua valorică, putând întâlni adversari de calibru, precum FC Copenhaga (Danemarca), PAOK Salonic (Grecia), Trabzonspor (Turcia), Legia Varșovia (Polonia) sau West Ham United (Anglia) în turul 2 preliminar. PRIMARIA /# IFotbal Tribuna■ __ ■ a sporturilor a Trei dintre cele 4 echipe româneşti care participă în acest sezon în Champions League şi Europa League se regăsesc, astăzi, în urne, la tragerea la sorţi de la....................... ovidiuboica@tribuna.ro Campioana Steaua, FC Botoşani şi Astra Giurgiu îşi vor afla astăzi primii adversari din preliminariile cupelor europene. Steaua e cap de serie în Champions League şi va evolua direct în turul doi preliminar, fiind echipa cu cel mai mare coeficient dintre cele 34 care vor intra în urne la tragerea la sorţi. "Roş-albaştrii" îşi păstrează statutul de cap de serie până în play-off, dacă va reuşi să se califice până în acea fază. în mod normal, Steaua ar trebui să treacă fără probleme în turul 3 preliminar, indiferent de ce adversară va avea. Printre echipele pe care le-ar putea întâlni bucureştenii se numără FK Sarajevo (Bosnia), Ventspils (Letonia), Dila Gori (Georgia) sau Vardar Skopje (Macedonia). Meciurile din turul doi preliminar al Champions League se vor juca pe 14 şi 15 iulie (turul), respectiv 21 şi 22 iulie (returul). Tragerea la sorţi pentru primele două tururi preliminare în Champions League va avea loc pe 22 iunie, începând cu ora 13:00. Steaua, FC Botoşani şi Astra îşi află astăzi adversarii din cupele europene Astra, cap de serie în turul doi preliminar Echipa din Giurgiu va fi cap de serie în turul doi preliminar. Meciurile din turul 2 preliminar Europa League se vor juca pe 16 iulie (turul), respectiv 23 iulie (returul). ASA Tg. Mureş e calificată direct în turul 3 preliminar al Europa League şi îşi va afla adversara abia la mijlocul lui iulie. Coeficientul echipelor româneşti calificate în cupele europene Steaua - 40,259 (turul 2 Champions League) FC Botoşani - 5,529 (turul 1 Europa League) Astra Giurgiu - 9,759 (turul 2 Europa League) ASA Tg. Mureş - 5,529 (turul 3 Europa League) Posibilii adversari ai Stelei în turul doi preliminar Hibernians FC (Malta) 1,591 * Echipe ce evoluează în primul tur preliminar. Echipa Coeficient UEFA The New Saints (Ţara Galilor) 5,575 FK Sarajevo (Bosnia) 5,500 FK Ventspils (Letonia) 5,350 Dila Gori (Georgia) 4,875 AS Trencin (Slovacia) 4,250 Levadia Tallin (Estonia) 4,200 Zalgiris Vilnius (Lituania) 3,900 FK Astana (Kazakhstan) 3,825 Milsami Orhei (Moldova) 3,750 Piunik Erevan (Armenia) 3,550 Rudar Pljevlja (Muntenegru) 3,375 Vardar Skopje (Macedonia) 3,175 Stjarnan (Islanda) 3,100 Santa Coloma (Andorra) 2,666 CS Foia Esch (Luxemburg) 2,525 Dundalk (Irlanda) 2,150 Posibilii adversari ai Botoşaniului în primul tur preliminar FK Őukariőki FC Lusitans NK Celje SJK Seinâjoki Ferencvárosi TC FC Lahti JK Nomme Kalju Vikingur Reykjavik FC Flora Tallinn FK Jelgava FK Sutjeska FK Olimpic Sarajevo Skonto FC NS( Runavik Vikingur UE Sânt Juli? FK Renova FK Atlantas Odds BK Glenavon FC FK Kukesi Cork City FC Qăbălă FK FK Kruoja FK Shkendija 79 University College Dublin AFC FC Kairat Almaty SP La Fiorita FC Ordabasy Shymkent AUK Broughton FC MTK Budapest FK Partizani FC Shirak FC Progres Niederkorn Mladost Podgorica FK Trakai KF Laşi FK Spartaks Jermala Ulisses FC Balzan FC FC Saxan Bala Town FC Glentoran FC AC Juvenes-Dogana VPS Vaasa Newtown AFC FC Dinamo Batumi Alashkert FC Tskhinvali College Europa FC JK Sillamäe Kalev• Posibilii adversari ai Astrei Giurgiu, în turul doi preliminar Saint Johnstone FC Valletta FC IFK Göteborg FC Differdange 03 FK Zeljeznicar Hapoel Beer Sheva FC Randers FC FK Rabotnicki Stramsgodset IF FC Torpedo Zhodino KR Reykjavik Aberdeen FC Jagiellonia Bialystok FC Dacia Chișinău NK Lokomotiva Zagreb FC Koper Shamrock Rovers FC Saint Patrick's Athletic FC Wolfsberger AC Beitar Jerusalem FC F91 Dudelange HSK Zrinjski Inter Baku PIK HB Torshavn Linfield FC PFC Beroe Stara Zagora FK Buducnost Podgorica