Tribuna Sporturilor, 2018 (Anul 28, nr. 1386-1434)

2018-07-09 / nr. 1411

9-15 iulie 2018 IM Sporturi Tubmna sporturilor 7 i Soc la Wimbledon la Simona Halep, eliminată încă din turul 3 după ce a condus cu 5-2 în decisiv! Simona Halep, liderul WTA, a ratat calificarea în optimile de finală ale turneului de la Wimbledon, după ce a fost învinsă, sâmbătă, cu scorul de 3-6, 6-4, 75, de taiwaneza Su-Wei Hsieh, numărul 48 mondial, în turul al treilea al competiţiei. Halep a condus cu 5-2 în decisiv şi a avut o minge de meci la 5-4 pe serviciul adversarei. Jucătoarea română de tenis Simona Halep, numărul unu mondial, a fost învinsă dramatic de taiwaneza Su-Wei Hsieh cu 3-6, 6-4, 7- 5, sâmbătă, în runda a treia a turneului de la Wimbledon, al treilea de Mare Şlem al anului. Halep, la primul eşec după ce a cucerit cel dintâi titlu de Mare Şlem, la Roland Garros, a făcut un meci cu multe momente slabe, cedând deşi a condus cu 5-2 în decisiv şi a avut o minge de meci. Ambele jucătoare au alternat execuţiile de fineţe cu erorile de începătoare, fiind lipsite de constanţă şi consistenţă în joc. Primele cinci ghemuri au însemnat tot atâtea break-uri, Halep fiind prima care şi-a făcut serviciul, desprinzânduse la 4-2. Românca şi-a conservat avantajul şi a încheiat primul set cu 6-3, după un nou break. Hsieh (32 ani, 48 WTA) a jucat mai bine în setul secund, în care a condus cu 3- 1, Halep a întors scorul, 4-3, dar apoi a pierdut trei ghemuri la rând și setul, cu 4-6. în decisiv, Simona Halep a părut decisă să tranșeze disputa, a condus cu 2-0, Hsieh a făcut un break, dar românca a refăcut diferenţa, iar apoi s-a desprins la 4-1. Halep a condus cu 5-2, a ratat o minge de meci la 5-4, pe serviciul adversarei, iar apoi Hsieh a întors jocul şi a preluat conducerea cu 6-5. Halep a avut două mingi de break la acest scor, dar le-a ratat pe ambele, astfel că taiwaneza s-a impus cu 7-5, după două ore şi 20 de minute. Halep a transformat doar 7 din cele 23 de mingi de break pe care şi le-a creat (30%), în vreme ce asiatica a avut un procentaj mai bun, 7/12 (58%). Halep ieşise învingătoare în singura lor confruntare anterioare, în 2013, în primul tur la Cincinnati, cu 6-7 (5), 6-1, 6-2. Simona Halep va primi un cec de 100.000 de lire sterline şi 130 de puncte WTA pentru evoluţia sa şi va rămâne pe primul loc în ierarhia mondială, după turneul de la All England Club. România a avut opt jucătoare pe tabloul principal de simplu, patru au trecut de primul tur, iar două au ajuns în turul al treilea, Halep și Mihaela Buzărnescu, dar ele s-au oprit în această rundă,etul decisiv, mai ales la 5-2. Halep joacă uimitor, pe de linie, m-a făcut să alerg foarte mult. Am ttrez pe jocul meu. Spectatorii mi-au transmis foarte alţumesc enorm. Anul acesta am încercat să mă bucur la Wimbledon şi iată ce mi-a adus această fiu eu însumi pe teren şi să savurez acest Su-Wei Hsieh Macron, spectator la semifinala Franţa - Belgia Preşedintele Franţei, Emmanuel Macron, va asista la meciul pe care echipa antrenată de Didier Deschamps o va disputa în semifinalele Cupei Mondiale din Rusia, cu Belgia, au declarat oficiali ai Palatului Elysee, informează Reuters. Macron a afirmat, în mai, la un forum economic desfăşurat la Sankt Petersburg, că va asista la un meci de la Cupa Mondială dacă Franţa se va califica în semifinale. întrebat dacă Macron va vizita Rusia, după ce Franţa a acces în semifinale, un reprezentant al preşedinţiei a declarat: "Da, se va duce". Kremlinul a salutat decizia preşedintelui francez. "Suntem fericiţi că vine", a declarat Dmitri Peskov, un purtător de cuvânt al preşedinţiei ruse, agenţiei Ria Novosti. Macron va merge doar la partida din semifinale, programată, marţi, la Sankt Petersburg, şi nu intenţionează să aibă alte întâlniri cât timp se va afla în Rusia. Mai multe organizaţii umanitare le-au cerut liderilor vest-europeni să boicoteze Cupa Mondială, din cauza implicării Rusiei în conflictul din Siria. Reprezentativa Franţei a învins, vineri, cu scorul de 2- 0, selecționata Uruguayului, într-un meci din sferturile de finală ale Cupei Mondiale, disputat la Nijni Novgorod. 6n£9Î9but îo'oi Si uidi/ AST?/ Perechea Begu/ Buzărnescu, în optimi la dublu Irina Begu şi Mihaela Buzărnescu au reuşit să treacă de perechea Ana Bogdan (România)/ Katlyn Christian (SUA), scor 6-2, 6-2, şi s-au calificat în optimile competiţiei din Marea Britanie. Favorite 15 la câştigarea trofeului, perechea din România a trecut uşor şi de al doilea tur din Marea Britanie. A avut nevoie de o oră şi 5 minute pentru a se impune în faţa echipei adverse, formată din conaţionala Ana Bogdan şi Katiyn Christian, din SUA. în ambele seturi, sportivele noastre au reuşit să câştige de 3 ori pe serviciul adversarelor şi au pierdut o singură dată, pentru a se impune cu un dublu 6-2, în optimile competiţiei, Begu şi Buzărnescu vor întâlni favoritele 4 la câştigarea Wimbledon. Andreja Klepac (Slovenia)/ Maria Sanchez (Spania). Româncele sunt la al doilea turneu împreună. Ele au mai făcut echipă la Eastbourne, unde au disputat finala. Neymar, ironizat de primarul oraşului Bruxelles Primarul oraşului Bruxelles, Philippe Close, a publicat pe pagina sa de Twitter, o fotografie trucată, cu Manneken Pis, statuia simbol a capitala Belgiei, urmând pe atacantul Neymar, după ce echipa antrenată de Roberto Martinez a eliminat Brazilia, în sferturile de finală ale Cupei Mondiale. "Nimic de adăugat", a scris Close. Gestul oficialului a fost considerat jignitor, fiind criticat atât de brazilieni, cât şi de belgieni. Reprezentativa Belgiei a eliminat, vineri, naţionala Braziliei, în sferturile de finală ale Cupei Mondiale din Rusia, impunându-se cu scorul de 2-1 în partida disputată la Kazan. Pentru Belgia au marcat Fernandinho13 (autogol) şi De Bruyne '31. Golul Braziliei a fost înscris de Renate Augusto, în minutul 76. Belgia va juca în semifinale cu naţionala Franţei, în 10 iulie, la Sankt Petersburg. Rien ă rajouter I 9W#8RABEL #REDTOGETHIR 23 15-6 aug 2018 Q 1 727 Q 1 070 utenji ne stanno parlando