Új Pedagógiai Szemle, 2000. január-június (50. évfolyam, 1-6. szám)

2000-01-01 / 1. szám

7-8/78 “Kovács Jud­it: Szükségünk van-e speciális képzésre az alsó tagozatos nyelvtanitóknak? 3/38 Kovács Sándor: A hozzáadott érték összetevői az iskolában 10/35 Környei László-Dobsi Attila: „Mélyül a régiós szakadék” 6/25 KroCopp Judit-Vári Péter-Bánfi Ilona-Felvégi Emese-Rózsa Csaba: A tanulók tudásának változása I. 7-8/15 KroCopp Judit-Vári Péter-Bánfi Ilona-Felvégi Emese-Rózsa Csaba: A tanulók tudásának változása II. rész 12/27 Ligeti György: Konfliktus és szabályalkotás 11/13 Mayer József: Az iskolarendszerű felnő­ttoktatásról 2000-ben 12/34 Meleg CsiCsa: Egész­ség - Egy szervezetfejlesztési program körvonalai 7-8/66 Menus “Borbála: „Tanuljunk nyelveket — másképpen!” 3/51 Kémes­i Ferenc: A diagnosztikus értékelés tapasztalatai és összefüggései 7-8/107 Overtoom, Ki­­dh. - Hamers, J. H. M.: A gondolkodásra nevelés európai programjai 9/3 Lapp János: Alkotás vagy széklábfaragás? 11/3 Leb­ő László: A felnő­ttoktatás fogalmának változásai 6/25 Rózsa Csabai-Vári Péter-Bánfi Ilona-Felvégi Emese—Krolopp Judit: A tanulók tudásának változása I. 7—8/15 “Rózsa Csaba-Vári Péter-Bánfi Ilona-Felvégi Emese—Krolopp Judit: A tanulók tudásának változása II. 7-8/144 S■ Klems Ilona: Oroszlán pórázon 3/61 Szabó Károly: A tanítási klíma mérése 4/12 Szekszárdi Júlia: Piaget és Kohlberg nyomában I. 5/27 Szekszárdi Júlia: Piaget és Kohlberg nyomában II. 12/3 Szekszárdi Júlia: Még egyszer az osztályfőnöki szerepről 7-8/48 Szemere Lác: Antimetodológia, avagy iskola-e az egyetem? 7-8/131 Szentiványi Tibor: A kreativitás fejlesztése játszással és játékok segítségével 1/92 dóth diborné: Minőségfejlesztés háttérkutatással 7-8/56 “Vámos Ágnes: A tanítási nyelvek helyzete a kilencvenes évek második felében 6/25 “Vári Léter-Bánfi Ilona-Felvégi Emese-Krolopp Judit-Rózsa Csaba: A tanulók tudásának változása I. 7-8/15 “Vári Léter-Bánt Ilona-Felvégi Emese-Krolopp Judit-Rózsa Csaba: A tanulók tudásának változása II. 7-8/40 “Vincze Tamás: Attitűd és nyelvhasználat 3/55 “Vörösné “Rövid Zita: Minőségbiztosítás az osztályfőnöki munkában Esélyteremtés és iskola________________________________ 1/49 “Bárdossy Ildikó: Esély­teremtés­ és együttműködés 1/82 “Béni Gubriella: Phare-program a halmozottan hátrányos helyzetű, elsősorban roma fiatalok társadalmi beilleszkedésének támogatására 1/59 Lisko Ilona: Társadalmi esélyek és iskola 1/73 Lukács­i Barnabás: A kazincbarcikai Don Bosco Szakképző és Általános Iskola bemutatása 1/64 K­dmnár Kláté: Képzés és foglalkoztatás a termelőiskolában 1/77 Lóta Klária: Kompenzáló programok 1/33 Radó Liter: Esélyegyenlőség és oktatáspolitika 1/85 „Esélyt csak úgy lehet teremteni, ha a pedagógus a tanuló személyiségére figyel” - Kerekasztal-beszélgetés az esélyteremtésről (Schütt­er Tamás) Ismeretközpontú-e a magyar iskola?_____________________ 1/15 Csirmaz­i Mátyás: Meztelen a király?

Next