Új Pedagógiai Szemle, 2010. január-május (60. évfolyam, 1-5. szám)

2010-01-01 / 1-2. szám

134 Az iskolai agresszió előfordulása, intézményi percepciója kopp, M. s. - schwarzer, R. - Jerusalem, M. (i993): Hungarian Questionnaire in Psychometric Scales for Cross-Cultural Self-Efficacy Research. Zentrale Universitäts Druckerei der FU Berlin. kopp mária - SKRABSKi árpád (1991): Alkalmazott magatartástudomány. A megbirkózás egyéni és társadalmi stratégiái. Corvinus Kiadó, Budapest. Lazarus, R. s. - FOLKMAN, s. (i984): Stress, appraisal, and coping. Springer, New York. MAYER JÓZSEF (2008): Frontvonalban. Adalékok az iskolai erőszakhoz. Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet, Budapest. paksi borbála - DEMETROVics ZSOLT (2002): A prevenciós gyakorlat megismerése. A budapesti középiskolai drogprevenciós programok felmérése és értékelése. Szakmai forrás sorozat. 2. L'Harmattan. Budapest, 2002,1-334. paksi borbála - felvinczi Katalin - Schmidt Andrea (2002): Prevenciós­ egészségfejlesztési tevékenység a közoktatásban. OM, Budapest, http://www.om.hu/doc/upload/200507/prevencios_ tevekenyseg_200507io.pdf PAKSI BORBÁLA - DEMETROVICS ZSOLT - NÁDAS ESZTER - FELVINCZI KATALIN (2006): Iskolai drogprevenciós és egészségfejlesztő programok folyamat- és eredményértékelése. Magyar Pszichiátriai Társaság XIII. Vándorgyűlése, Miskolc, 2007. január 24-27. Psychiatria Hungarica, 2006. 21(Suppl): 89. paksi borbála - Schmidt Andrea (2006): Pedagógusok mentálhigiénés állapota. Különös tekintettel az iskolai értékátadást, egészségfejlesztést és problémakezelést befolyásoló dimenziókra. Új Pedagógiai Szemle, 2006. 6. sz. 48-65. paksi borbála (2007): A magyarországi drogfogyasztás társadalmi mintázata. In Demetrovics Zs. (szerk.): Az addiktológia alapjai I. Eötvös Kiadó, Budapest, 379-413. paksi borbála (2009): Felmérés a közoktatás rendszerében alkalmazott prevenciós/egészségfejlesztő programokról és az agresszióval kapcsolatban megjelenő vélekedésekről, reagálásokról. Kutatási beszámoló, OKM, 2009. http://www.okm.gov.hu/letolt/kozokt/rab_paksi_091124.pdf pikó, в. (2001): Gender differences and similarities in adolescents' ways of coping. Psychological Record 51(2): 223-235- Rácz J. - Kabos I. (2001): Az egészséghitmodell alkalmazása a droghasználat vonatkozásában budapesti középfokú iskolába járó fiatalok körében. Kézirat. sass JUDIT (2005): Bizalommintázatok és bizalmi döntések a szervezetekben. PhD-értekezés, Pécs. schwarzer, r. (i992, ed.): Self-efficacy: thought control of action, Washington DC: Hemisphere. STRIZEK, G. A. - PITTSONBERGER, J. L. - RIORDAN, K. E. - LYTER, D. M. - 0RL0FSKY, G. F. (2006): Characteristics of Schools, Districts, Teachers, Principals, and School Libraries in the United States: 2003-04 Schools and Staffing Survey (NCES 2006-313 RevisedJ. U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics. Washington, DC: U.S. Government Printing Office. wallston, в. s. - wallston, к. А. - kaplan, G. D. - MAIDES, s. A. (i976): Development and validation of the Health Locus of Control (HLC) Scale. Journal of the Consulting Clinical Psychologist, 44, 580-585. várnai dóra - Örkényi Ágota (2007): Iskola, kortárs kapcsolatok, kortárs bántalmazás. In Németh Ágnes (szerk.): Serdülőkorú fiatalok egészsége és életmódja. Országos Gyermekegészségügyi Intézet, Budapest, 158-170.

Next