Új Pedagógiai Szemle, 2012. július-december (62. évfolyam, 7-12. szám)

2012-07-01 / 7-8. szám

2012/7-8 Tartalom Alternatív ---------------------------------­vitarendezés 3 A kutatás módszereiről (Györgyi Zoltán) 5 györgyi Zoltán - Imre­nna: Konfliktusok diákok és tanárok között 22 Sági Matild­­ ,Szemerszki Marianna: Hogyan hatnak a tanárok a diákok konfliktusmegoldási beállítódására? 42 ficcsei "Kálmán - Trikitscher "Péter: Tanulók közötti konfliktusok típusai 55 "Kállai Gabriella: Iskolai fegyelmezetlenségek - hétköznapi ütközések és megoldások 69 Mártonfi györgy: Igazgatók az alternatív vitarendezésről, a konfliktuskezelésről 79 Török B Balázs: Hírbe hozott iskolák 94 "Kurucz Orsolya: Iskolai agresszió és közösségi média 104 Jerenczi Andrea: A konfliktusmegoldás társadalmi eszközei 118 Jerenczi Andrea: A mediáció narratívái 130 "Kovács István "Tsilmos: Alternatív vitarendezés a nemzetközi gyakorlatban Iskolai gyakorlatok ---------------------------------------------------------------------------143 "Kalmár [Margit - M­agy­ava: Resztoratív technikák egy iskola életében 158 "Kecskeméti Mária - Csomortáni Zoltán - "Petróczi Erzsébet - "Pólyák­­Ferenc - Tóth gyula Erné: Resztoratív eljárások az osztályban 174 gyulainé "Várszegi Judit: A konfliktuskezelés, konfliktusrendezés tanítása általános iskolában 184 Csernyiné Tóth Éva: Multiplikációs projektek felhasználásának lehetőségei az általános és a középiskolák alternatív vitarendezési programjaiban 198 „Én azt tapasztalom, hogy ott tudják alkalmazni az alternatív vitarendezést, ahol van egy tanári közösség." (Mayer József)

Next