Unirea, aprilie 1971 (Anul 4, nr. 965-990)

1971-04-20 / nr. 981

MARJI, 20 APRILIE 1971 DIMM NAȚIONALĂ CSIRIA A III-A SODA OCNA MUCEȘ UNIREA ALBA HILIA 1-0 (0-0) Partida de duminică, care a suscitat un deosebit interes în rîndul susținătorilor celor două echipe, a fost de cea mai mare uzură fizică cunoscută pînă în prezent de competițiile de fotbal, desfășurate în ultimii ani, la Ocna Mureș. Dăruirea și pasiunea pentru fotbal s-au contopit cu dorința fermă de a cîștiga. A fost o partidă în care balanța victoriei s-a înclinat cinci spre o echipă cînd spre cealaltă, în care s-a văzut clar rolul pe care-l joacă terenul propriu. Putem afirma fără teamă de greși că în acest meci arta a cîștigat în întrecere cu voința. Echipa albaiuliană s-a dovedit, în partida de duminică, cel mai dificil adversar pe care sodiștii l-au întilnit în ultimele campionate, deoarece jucătorii ei au luptat tot timpul cu ardoare pentru fiecare balon , fie că el se găsea în careul de 16 metri al gazdelor,, fie că el se afla în spațiul porții oaspeților. Cu toate acestea, cei care au primele șanse de a deschide scorul sunt localnicii care, în minutul 5, ratează prima ocazie prin Lörincz. El a trimis mingea pe lângă poarta goală a Unirii. Mai notăm ocazia din min. 25, cind Cădar centrează de pe partea stingă, mingea depășește un buchet de jucători, chiar și pe portar, dar Androne nu are putere să o împingă în poartă. Din această clipă jocul se desfășoară numai în partea de teren a Unirii, unde apărarea albaiuliană, bine condusă de Vlad, s-a descurcat excepțional în fața înaintașilor Sodei care — nu știm din ce cauză — se pripeau în fazele de finalizare. Cei doi mijlocași, Sima și Gheorghiu, s-au dovedit foarte utili în această încleștare cu înaintarea locală. Și oaspeții au atacat, dar sporadic, folosind în majoritatea timpului numai cele două vîrfuri, Moldovan și Barbu. Prima ocazie o au de abia în min. 50. Barna a primit o minge de la fundașul echipei Loda, Olteanu, dar în loc să încerce să se apropie mai mult de poartă, șutează în Spaniol, ieșit la 16 m. Cea mai mare ocazie o are însă Vescu, in min. 60, cind a reușit să scape singur cu mingea în careul de 16 metri, dar din cauza grabei a trimis-o pe lingă bara verticală a porții. Cu această mare ocazie de a înscrie s-a încheiat perioada acțiunilor periculoase inițiate de oaspeți. De altfel, raportul de cornere (14-2 pentru Soda) demonstrează superioritatea echipei ocnamureșene în acțiunile de poartă. Cu 6 minute înainte de fluierul final al arbitrului Carol Szilagy din Baia Mare, gazdele beneficiază de o lovitură liberă de la 25 de metri, acordată în urma faultului făcut de Sima asupra lui Lörincz. Acesta din urmă execută înalt în careul de 16 metri. Băcăințan iese la intercepție, dar balonul îl depășește și Vancea, capul, trimite in poarta goală, cu 10 și astfel sodiștii au cîștigat încă două puncte pe teren propriu. Eliminarea din min. 76 a jucătorului oaspete Barbu a fost dictată cu prea mare ușurință de arbitrul băimărean, determinîndu-i pe oaspeți să joace în 10 oameni. La fluierul arbitrului, pe teren s-au aliniat următoarele formații : „Soda" Ocna Mureș Spaniol — Baciu, Duca, Olteanu, Cădar, Pop, Albu, Suciu, Lörincz, Vancea, Androne (Nagy). „Unirea“ Alba Iulia : Băcăințan , Filip, Vlad, Suciu, Gheorghiu (Vescu), Sima, Demeter, Barna, Bran, Barbu, Moldovan. Gheorghe TAUTAN Timpul frumos și cuplajul rugbyfotbal au atras în tribunele stadionului sibian „Metalul" un numeros public dornic să asiste mai ales la partida care avea o deosebită importanță pentru configurația din fruntea clasamentului seriei a Vl-a a diviziei C. Meciul dintre Independența și Minaur a debutat sub semnul unei perfecte egalități, ambele formații practiced un joc de studiu la mijlocul terenului. Inițiativa aparține totuși în primele minute mai mult oaspeților care nu pot depăși net apărarea bine organizată însă gazdelor. In minutul 27 am notat o mare ocazie a formației din Zlatna la o neînțelegere între fundașii sibieni și portarul Manta, dar scorul nu poate fi deschis deoarece atacul minerilor nu fructifică prompt situația. Cîteva ocazii similare realizate de sibienii Serfözö și Cherciu îi dau prilejul lui Floca să se remarce, dar au aceeași soartă. Astfel că prima parte a partidei se încheie cu un scor alb. La pauză, Minaur Zlatna intră hotărîtă să dea gazdelor lovitura de grație, practicînd un joc ofensiv cu speranța unei victorii asupra liderului. Minutele se scurg însă implacabil, fără a se produce deschiderea scorului, astfel că la un moment dat (cam din minutul 65) minerii renunță la victoriei, mulțumindu-se să ideea declanșeze atacuri periculoase in speranța unui meci egal. Tactica se dovedește a fi utilă sibienilor, care profită de defensiva aurarilor și înscriu (minutul 79) prin Serfözö, în urma unei reușite combinații cu Kätscher. In ultimele minute ale partidei, nervii combatanților cedează, jocul degenerează, iar arbitrul Ioan Rus (Tg. Mureș) îl elimină de pe teren pe fundașul Moga, pentru repetate injurii. Partida se încheie cu victorie la limită a sibienilor, deși o față de aspectul general al jocului, față de ardoarea cu care au luptat, oaspeții meritau un punct. Cîteva considerații generale despre acest joc, chiar dacă nu poate fi vorba în fond de recomandări cu valabilitate de rețetă : în primul rând, era necesar ca minerii să mențină aceeași alură ofensivă pe tot parcursul partidei, care ar fi garantat cîștigarea a cel puțin un punct. In al doilea rînd, jocul destul de nesigur al mijlocașilor, care au pasat uneori la intîmplare, ar fi trebuit să fie suplinit de aportul mai substanțial al înaintașilor centrali, care s-au complăcut de multe ori în situații de așteptare la contraatac. In sfîrșit, ar fi fost necesar ca cei doi realizatori ai gazdelor (Cherciu și Serfözö) să fie ținuți om la om, în așa fel nicit să nu li se permită să manevreze în voie. Nu putem încheia fără o remarcă asupra jocului prestat de portarul Minaurului, Floca, sigur în intervenții și căruia în nici un caz nu i se poate imputa golul primit. Viorel CUCU INDEPENDENTA SIBIU-MINAUR ZLATNA 1-0 (0-0) POPICE Echipele finaliste ale campionatului județean de popice mai au de susținut doar partidele unei singure etape, după care se va trage cortina și peste această ediție. Campioanele sînt deja cunoscute, la masculin Voința Aiud, iar la feminin Voința Blaj. Pînă la analiza mai detaliată a comportării echipelor, ne vom rezuma, în rîndurile de față, la cîteva constatări prilejuite de evoluțiile formațiilor participante în partidele susținute pînă acum. Voința Aiud, așa după cum am arătat mai înainte, este de mult campioană. O campioană a omogenității, atu prin care s-a salvat din multe situații critice. Este drept, misiunea ei a fost ușurată și de sistemul de desfășurare a campionatului. Voința Alba Iulia, ocupanta locului secund, o echipă de perspectivă, ne oferă speranța unei ascensiuni valorice foarte apropiate. Afirmăm acest lucru gîndindu-ne la faptul că ea beneficiază de cîteva autentice talente. Voința Blaj s-a comportat sub nivelul așteptărilor. Tinerețea nu a putut compensa lipsa de experiență, rutina jocurilor. Dinamo Aiud, revelația acestui campionat, a făcut multe partide bune, întrecîndu-se pe sine însăși. Regretabil este faptul că a fost eliminată din turneul final pentru neprezentarea echipei feminine la joc. In ceea ce privește echipele feminine, ele s-au prezentat sub orice critică, cu excepția echipei Voința Blaj, care a obținut de cîteva ori rezultate apropiate de cele din divizia A. Dorin DAD ....I.............. m...................... jlllll lui HNI»^ I lllll!lllllllllll!!!!llll!!!!llllillllllll!l!lllllllilllllll!lll!llllll!llllllllllllll!llll!llll!lll!llllll!!lllillll UNIREA VOLEI Duminică s-a reluat campionatul județean de volei. Chiar după această primă etapă de retur disputa pentru locul întîi și pentru evitarea retrogradării nuanțează din ce în ce mai pregnant desfășurarea partidelor. La Alba Iulia, unde s-au întrecut patru echipe, s-au înregistrat două surprize. Primul meci „Horia" Alba Iulia . „Pielarul“ Sebeș, încheiat cu rezultatul de 3-2, a fost un meci de mare luptă, in care a învins formația care a insistat mai mult în final. Cu această victorie Pielarul iese din zona periculoasă a retrogradării. Cea mai mare surpriză a furnizat-o insă Voința Aiud, care a învins fără drept de apel echipa alba Iuliană C.P.R., neînvinsă pînă acum, surpriză care prevestește o luptă acerbă pentru ocuparea primului loc. Cine va fi campioana ? C.F.R. Alba Iulia sau Voința Aiud ? Etapă județeană a campionatelor școlare In șirul activităților organizate de pionierii și școlarii județului Alba în cinstea semicentenarului creării P.C.R., desfășurate în timpul vacanței de primăvară, se înscrie la loc de cinste și etapa județeană a campionatelor de minifotbal, volei și handbal. Gazdele competițiilor au fost echipele sportive din orașul Aiud. Iată și rezultatele înregistrate la sfîrșitul întrecerilor : Minifotbal : Locul I — Lie. Avram Iancu Aiud, II — Șc. gen. nr. 2 Cugir, III — Lie. Ocna Mureș . Handbal băieți : Locul I — Șc. gen. nr. 1 Aiud, II — Șc. gen. nr. 3 Sebeș, III —Șc. gen. nr. 2 Alba Iulia ; Handbal fete : Locul I — Șc. gen. Roșia de Secaș, II — Sic. Iacob Mureșianu Blaj, III — Șc. gen. Ciumbrud ; Volei băieți : Locul 1 — Șc. gen. Albac, II — Șc. gen. nr. 2 Sebeș, III — Șc. gen. nr. 2 Alba Iulia ; Volei fete : Locul I — Șc. gen. Ocna Mureș, II — Șc. gen. nr. 2 Blaj. Cei peste 200 de sportivi din Blaj, Cîmpeni, Cugir, Ocna Mureș, Albac, Roșia de Secaș, Data și Sebeș s-au întrecut timp de 2 zile, 17-18 aprilie 1971, pentru obținerea locurilor fruntașe dotate cu diplome și cupe „A 50-a aniversare”. Echipele au încurajate în permanență fost de cei peste 1000 de copii prezenți la desfășurarea etapei. Ei au încurajat nu numai jocul echipelor lor, ci și frumoasa evoluție a echipei de minifotbal de la Liceul „Avram Iancu" Aiud (prof. Aurel Ciocan) cit și a celei de handbal băieți de Școala nr. 1 Aiud (prof. Gheoraghe Iacob). O lăudabilă comportare au avut echipa de handbal a Școlii generale din Roșia de Secaș (prof. Ioan Fulea) și cea de volei a Școlii generale Albac (prof. Emil Culda), prof. Vasile CACOVEANU i ä Concursuri de șah și de tenis de masă Duminică, 18 aprilie a.c., în Ocna Mureș, Asociația sportivă „Victoria“, în colaborare cu Casa orășenească de cultură, au organizat, în cinstea sărbătoririi semicentenarului P.C.R., un concurs de tenis de masă și unul de șah. Desfășurate la Casa orășenească de cultură, cele două competiții s-au bucurat de o largă participare din partea tinerilor din localitate. La tenis de masă, primele trei locuri au fost ocupate, în ordine, de Ioan Carp, Anton György și Ioan Nemeș, iar la șah de Gavrilă Folbert, Mircea Orban și Ion Dărămuș. I CAMPIONATUL JUDEȚEAN DE FOTBAL C.I.L. BLAJ - CONSTRUCTORUL ALBA IULIA 4-0 12-0) In lupta pentru menținerea pe locul fruntaș în clasament, echipa C.J.L. Blaj a mai cîștigat două puncte prețioase. Ele au fost obținute datorită jocului bun prestat duminică de blăjeni în compania unei formații care n-a reușit să-și mențină ritmul pe tot parcursul meciului. Lovitura de începere o au jucătorii albaiulieni, dar, timp de 15 minute, mingea se plimbă numai la centrul terenului. Se simțea o nervozitate de ambele părți, stare pe care nici una din formații nu reușea s-o depășească. De abia după acest sfert de oră, blăjenii trec la atac cu hotărire, renunțînd la inutilul joc de studiu. Fazele spectaculoase încep să se succeadă, poarta Constructorului aflîndu-se intr-un permanent pericol. intr-unul din asemenea momente critice, în careul oaspeților se comite henț. Lovitura de la 11 m. este transformată de Mircea Nicolae : 1-0. Este minutul 32. Golul marcat le-a dat parcă aripi, albaiulienii reușesc cu greu să stăvilească numeroasele atacuri inițiate și numai cu un minut înainte de încheierea primei reprize același Mircea Nicolae trimite balonul cu capul în plasă. După pauză, gazdele continuă să preseze, dorind să majoreze scorul. Celelalte două goluri vor fi înscrise în minutele 55 și 70 de către Takács II. După marcarea celui de al patrulea, oaspeții (culmea 1) încep să joace cu mai mult elan, avînd chiar ocazii de a înscrie Victor MUNTEANU C.F.R. TEIUȘ — ARIEȘUL CIMPENI 4-1 (0-0) In prima parte a partidei nici una din formații n-a reușit să ofere publicului faze de fotbal, să demonstreze că pe teren evoluează jucători care cunosc cite ceva din tainele jocului cu balonul rotund. Așa se face că la pauză tabela de marcaj arăta 0-0, iar carnetul de notițe a rămas alb. In repriza secundă, pe teren parcă joacă alte echipe. Ambele formații desfășoară un joc de un nivel tehnic, cu faze spectaculoase, cu multe șuturi și acțiuni periculoase, care înviorează tribunele. Oaspeții atacă curajos și, în primele minute după reluare, ratează două mari ocazii. In minutul 51, un șut puternic al lui Liviu Miheț este deviat de fundașul central Barabaș cu capul spre bară și numai saltul miraculos al portarului gazdă salvează echipa de un gol gata făcut. „Arieșul" atacă in continuare și, în minutul următor, portarul teiușan se remarcă din nou evitînd, pentru a doua oară, deschiderea scorului în favoarea Arieșului. Ceferiștii pun însă treptat stăpînire pe joc, atacă dezlănțuit, mijlocașii servesc compartimentul ofensiv cu mingi utile și în minutul 53, la o fază critică, se acordă corner. Lovitura de colț este executată cu măiestrie de Hațegan. Brezoiu trage puternic, dar mingea lovește bara și revine în teren pînă la fundașul Cecălăcean, sosit ajutorul atacului, care nureînșește ținta : 1-0. Se joacă mai departe deschis. Un nou atac al gazdelor îl găsește pe Buta liber, acesta preia foarte bine, pătrunde în careu, este faultat. Arbitrul acordă, pe bună dreptate, lovitură de la 11 metri. Execută Hațegan și înscrie 2-0. Oaspeții încearcă să reducă din handicap, obțin chiar două cornere, dar nu reușesc să le fructifice. In minutul 65 Hațegan înșeală apărarea adversă, atrăgînd-o înspre partea stingă, o centrare-șut, mingea ajunge la Buta, rămas nesupravegheat, și scorul devine 3-0 Localnicii stăpînesc în continuare mijlocul terenului, joacă extremele, dar înscriu peții. Atacul prelungit al paslui Liviu Miheț, din minutul 80, nu poate fi oprit decit prin fault. Se formează zidul, defectuos însă, Miheț execută lovitura de pedeapsă puternică și înscrie : 3-1. Se părea că partida se va termina cu acest rezultat, dar Buta, care alături de Cecălăcean a fost cel mai bun jucător de pe teren, nu a fost de aceeași părere și, în minutul 84, din colțul drept al careului de 16 metri, la o fază ce nu prevestea nimic, trage fulgerător prin întoarcere și înscrie sub bara transversală al 4-lea și ultimul gol al partidei. Adrian OȚOIU Vasile STREMLAN OLIMPIA AIUD — VOINȚA TEIUȘ 4-1 (3-1) Pentru cei care au urmărit în ultimul timp evoluția echipei Olimpia, cit și pentru spectatorii prezenți duminică pe stadionul din Aiud, rezultatul acesta nu este o surpriză. Ea se află acum, datorită stăruinței depuse, pe locul al treilea în clasament și credem că viitor nu puține vor fi satisfacîațiile și bucuriile ce le va oferi susținătorilor ei. Duminică, Olimpia a reușit să întreacă la scor unsprezecele teiușan, Voința, desfășurînd un joc deschis, combinativ, de o ridicată factură tehnică. Oaspeții au încercat să se țină în ritmul impus de localnici, dar n-au putut decis numai o parte a partidei. Gazdele domină de la începutul meciului și, în minutul 5, Lazăr Pavel înscrie primul gol. Urmează apoi circa cincisprezece minute de dominare netă, în care multe ocazii au rămas nefructificate de înaintașii aiudeni. Teiușenii își revin pentru scurt timp, contraatacă și egalează prin Picoș, în minutul 20. Egalarea îi îndârjește pe aiudeni. După cinci minute același Lazăr Pavel șutează năpraznic de la circa 25 metri din voie și... 21. Trec încă cinci minute și Lazăr Pavel execută o lovitură liberă, trimite mingea la Dobrotă, acesta, aflat într-o excelentă poziție, înscrie cu ușurință. Din nou oaspeții trec la contraatac, domină chiar sfîrșitul primei reprize și o bună parte din cea de a doua, fără să mai poată înscrie însă. Le rămîne jucătorilor de la Voința să marce ultimul gol al partidei. Autor : Lazăr Pavel (minutul 75). Petre TRUȚA minerul baia de arieș — MINERUL ROȘIA MONTANA 1-0 (1-0) Caracteristica întîlnirii de duminică dintre echipele montane, Minerul Baia de Arieș și Minerul Roșia Montană, a fost ineficacitatea înaintării ambelor formații. Singurul gol a fost marcat în minutul 26 de către Ion Bozu, de la Minerul Baia de Arieș, dintr-o lovitură de la 11 m, acordată în urma comiterii unui henț în careu. In rest, se poate vorbi de o dominare, în majoritatea timpului, a localnicilor, care n-au reușit să înscrie, lipsiți fiind de aportul cîtorva înaintași aflați în concediu (!) sau accidentați. Oaspeții au început să joace cu adevărat fotbal și să construiască acțiuni periculoase de abia de la jumătatea celei de a doua reprize, dar n-au reușit să egaleze datorită pripelii Înaintașilor. C. M. A. Pagina a 3-a ,NXXX\XXXXXXXvXXXXXV.XXXNXXXXXXXXXXXXN\XXXXXNXXX\XX\ vxxxxxxxxvxxxxxxxxvxvxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxv DIVIZIA NAȚIONALĂ B. 1 SERIA A II-A ^ REZULTATE TEHNICE : Crișul Oradea — Olimpia Satu Mare ^ ^2-0; Minerul Baia Mare — Vagonul Arad 3-0; Politehnica Timișoara ^ ^ — Olimpia Oradea 3-0; Corvinul Hunedoara — C.S.M. Reșița 1-2: 4 ^ C.F.R. Arad — 11. Rț. Timișoara 1-0 ; Gloria Bistrița — C.S.M. Sibiu ^ ^ 1-0 . Electroputere Craiova — Metalurgistul Cugir 1-1 Gaz metan ^ 4 Mediaș — Minerul Anina 1-0. 4 4 4 CLASAMENTUL 4 ^ 16. Vagonul Arad 21 6 2 13 14-32 14 4 ^ ETAPA VIITOARE (25 aprilie) : Minerul Anina — Minerul Baia 4 4 Mare ; Metalurgistul Cugir — Corvinul Hunedoara; C.S.M. Sibiu —4 Gaz metan Mediaș ; Olimpia Satu Mare — Electroputere Craiova; ^ 4 Crișul Oradea — Politehnica Timișoara; Gloria Bistrița — U. M. ^ 4 Timișoara; C.S.M. Reșița — C.F.R. Arad; Vagonul Arad — Olim- ^ 1—-----------------j 1 1 4 1. Crișul Oradea 21 15 5 3 36 17 31 4 * 2. Politehnica 21 11 7 3 30-12 29 4 4 3. C.S.M. Sibiu 21 12 27 41-24 26 4 4 4. Corvinul Hunedoara 21 10 4 7 33-23 24 ^ 4 5. Minerul Anina 21 10 38 24-22 23 ^ 2 6. Olimpia Satu Mare 21 10 29 23-20 22 ^ 7. Metalurgistul 21 7 7 7 22-23 21 ^ ^ 8. Electroputere 21 6 9 6 21-28 21 4 £ 9. Gloria Bistrița 21 8 4 9 22-28 20 44 10. Gaz metan Mediaș 21 8 4 9 22-30 20 4 4 11. C.F.R. Arad 21 8 3 10 18-25 19 J 4 12. Minerul Baia Mare 21 8 2 11 29-28 18 £ 113. Olimpia Oradea 21 7 3 11 20-29 17 4 14. C.S.M. Reșița 21 6 4 11 21-26 16 £ £ 15. U.M. Timișoara 21 4 7 10 17-26 15 4 I DIVIZIA NAȚIONALĂ C. jI SERIA A VI-A 1 I 4 REZULTATE TEHNICE : Arieșul Cimpia Turzii — Minerul Teliuc | 4 2—2 ; Independența Sibiu — Minaur Zlatna 1—0 ; Soda Ocna Mureș 4 — Unirea Alba Iulia 1—0 ; Aurul Brad — A.S.A. Sibiu ^ Sul Copșa Mică — Industria firmei Cimpia Turzii 1—0 ; 0—0 ; Metal Chimica ^ ^ Tîrnăveni — Metalul Aiud 6—0 . Minerul Ghelar — Mureșul Deva ^ 4 0—1 . C.F.R. Simeria — Victoria Călan 0—0. 4  . 4 CLASAMENTUL 1 ^ ETAPA VIITOARE (25 aprilie) : Aurul Brad — Chimica Tîrnă ^ 4 veni ; Arieșul C. Turzii — Industria firmei C. Turzii ; Minerul Teliuc 4 4 — Metalul Copșa Mică ; C.F.R. Simeria — Soda Ocna Mureș ; Victoreria Călan — Mureșul Deva î Independența Sibiu — A.S.A. Sibiu î 4 4 Aletalul Aiud — Minaur Zlatna Unirea Alba Iulia — Minerul 4 4 Ghelar. 4  4 1. Independența Sibiu 22 14 2 6 38-23 30 1 g 2. Mureșul Deva 22 13 4 6 27-20 30 1 £ 3. Chimica Tîrnăveni 22 13 3 6 45-20 29 4 4 4. Victoria Călan 22 12 19 28-23 25 Ș 4 5. Soda Ocna Mureș 22 10 48 34-36 24 4 4 6. Minaur Zlatna 22 11 1 10 30-27 23 « 4 7. Metalul Aiud 22 9 4 9 41-32 22 11 2 8. A.S.A. Sibiu 22 8 6 8 19-16 22 4 4 9. Aurul Brad 22 9 2 11 20-31 20 1 4 10. Industria sîrmei C. Turzii 22 8 3 11 27-24 19 1 4 11. Minerul Ghelar 22 9 1 12 23-28 19 1 4 12. Minerul Teliuc 22 8 3 11 26-31 19 4 4 13. Unirea Alba Iulia 22 7 5 10 19-28 19 4 4 14. Metalul Copșa Mică 22 8 2 12 22-34 18 14 15. C.F.R. Simeria 22 6 5 11 22-28 17 4 4 16. Arieșul C. Turzii 22 5 6 11 14-34 161 II 4 ! CAMPIONATUL JUDEȚEAN 1 * 4 4 REZULTATE TEHNICE: Auto Alba Iulia — Textila Sebeș 0—3 1 4 4 Olimpia Aiud — Voința Teiuș 4—0; Minerul Baia de Arieș — Minererul Roșia Montană 1—0 ; C.J.L. Blaj — Constructorul Alba Iulia 4—0 ; 4 4 C.F.R. Teiuș — Arieșul Cîmpeni 4-1. 4 4 4 CLASAMENTUL 4 ETAPA VIITOARE; (25 aprilie): Constructorul Alba Iulia —4 4 C.F.R. Teiuș : Minerul Roșia Montană — C.J.L. Blaj : Textila Sebeș 4 4 — Șurianul Sebeș 4 1 1. C.J.L. Blaj 17 15 1 60-7 31 4 2. Textila Sebeș 16 13 2 1 60-7 28 4 4 3. Olimpia Aiud 17 10 4 3 39-9 24 4 4 4. C.F.R. Teiuș 17 11 15 39-13 23 4 4 5. Constructorul Alba Iulia 17 8 3 6 35-26 19 4 4 6. Minerul Roșia Montană 17 6 5 6 21-32 17 4 4 7. Arieșul Cîmpeni 17 6 4 7 39-26 16 4 4 8. Minerul Baia de Arieș 17 5 6 6 24-28 16^ 4 9. Șurianul Sebeș 17 7 19 25-33 15^ 4 10. Voința Teiuș 17 3 2 12 26-56 8 4 4 11. Auto Alba Iulia 16 11 14 8-73 3* î 12. Ardeleana Alba Iulia 17 10 16 3-70 2 4 4 4 I PRONOSPORTII 4 4 Rezultatele concursului nr. 16, etapa din 18 aprilie 1971 1 4 4 2 4 1. Bologna — Romax ^ 4 2. Cagliari — Catania x 4 4 3. Juventus — tnternazionale x 4 4 4. Lazio — Florentina . x 4 4 5 Milan — Torino 1 4 4 6. Sampdoria — Foggia 1 4 4 7. Varese — Lanerossi x 4 4 8. Verona — Napoli 2 4 4 9. C.F.R. Pașcani - Prog. Brăila 1 4 410. S.N Oltenița — Dunărea 4 411. Ceahlăul - A.S.A. Tg. Mureș 1 4 412. Gloria Bistrița — C.S.M. Sibiu 1 4 13. Gaz metan — Minerul Anina 1 Fond de premii 1 lei 389 706. J 1 ivXXXXXXXXXXXXXXXXVXW.XXXV.XXXXXXXXVWÍXXXVOÍXX'WiWKVVXXXXXXXVXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXWXXXX't V\\\\\\\VV\VV\VVV\VV\VVVVVVVVVV\VVVVVVU.VVVVVVWVWMIMAVV\XVV\VVVV\.M\\\\VV UN DUBLU SUCCES AL FLORETISTELOR ROMANCE PARIS 19 (Agerpres). — La sfîrșitul săptămînii trecute floretistele românce au obținut un dublu succes în marile concursuri desfășurate in sala „Pierre de Coubertin“ din Paris. Reprezentantele noastre au cîștigat patrulaterul pe echipe întrecînd formațiile Franței, Ungariei și Italiei, iar în turneul individual, Ileana Drîmbă a dovedit cea mai bună dintre cele 110 concurente participante la „Trofeul Leon Jeanty”. Comentind victoria floretistei românce, corespondentul agenției France Presse scrie între altele : „Protagonistă a celor mai importante concursuri din ultimii ani, românca Ileana Drimbă (în vlrstă de 25 de ani), a cîștigat cu brio „Cupa chalange L. Jeanny“, care a reunit la Paris pe cele mai valoroase scrimere. In ciuda unei înfringeri în al doilea asalt (cu franțuzoaica Ceretti), Ileana Drîmbă a evoluat excelent in continuare, asigurîndu-și primul loc cu 4 victorii, ultima decisivă, asupra campioanei franceze Brigitte Gapais. Celelalte patru finaliste , românca Olga Orbán Szabó, fostă campioană mondială, maghiarele Simonfy, campioană mondială universitară, Rejtő, fostă campioană olimpică și franțuzoaica Ceretti, finalistă la mondialele de la Ankara, au terminat în această ordine, rezultat care demonstrează valoarea deosebită a acestei grupe finale. Au lipsit numai sportivele sovietice pentru ca acest concurs să poată fi cotat drept un veritabil campionat mondial".