Városi Szemle – 17. évfolyam – 1931.

III. Hazai és külföldi szemle. Oldal A berlini szennyvíz 142 New York forgalma 142 London parkjai 143 Berlin gépjárműállománya 143 A párizsi gyorsvasutak kiépítése 144 145 »városatya« vezeti a hét és félmilliós London igazgatását 144 A lakásprobléma a német nagyvárosokban 145 Kisvárosi temetők kialakítása 147 A villamosított berlini városi vasút 148 Autóutak megvilágítása 150 Az elővárosok problémája 150 Bukarest közlekedése 152 Egymillió tanuló járt tavaly London iskoláiba 153 Amerika villamosvasutai 1929-ben 153 Gázfogyasztók toborzása 155 Nagy-Berlin fürdői 156 Városi színházak szubvencionálása Németországban 157 Autóutak Németországban 158 A községi üzemek szerepe a községek háztartásában 159 A lakások gondozása 160 A berlini forgalom 161 A lettországi Városi Szövetség működése 315 A közúti vasút teljesítőképessége 317 Berlin építkezése 318 A gépjárművek sebességének új szabályozása Angliában 319 Kombináltfedelű autóbuszok 320 Az első trolleybusz Németországban 320 Építkezési takarékpénztár Berlinben 321 Villamos autóbuszüzem Lyonban 322 Városrendezés Franciaországban 323 Gyorsautóbuszok Londonban 325 Optikai jelzések a villamosvasutakon 325 A műemlékek védelmének kérdése Hollandiában 482 A város felelőssége a közlekedésre veszedelmes utcavezetésért 483 A levegő portartalma 484 Különös villamostarifa Bolognában 484 Útburkolat üvegből 485 A trolleybusz Franciaországban és Németországban 485 A birminghami városi takarékpénztár 487 Az utcai szemét eltakarítása Antwerpenben 488 Öregek segélyezése Zürichben 488 A milánói tejközpont 489 Hannover távolsági gázellátása 490 Bern közlekedési statisztikája 491 A városközi villamosvasút Amerikában 492 Görög törvény a tejhamisítás ellen 492 Lakóvédelem és lakáspolitika Párizsban 629 A községi háztartások reformja Olaszországban 630

Next