Városi Szemle – 28. évfolyam – 1942.

­ Oldal Gépjárműforgalom és útépítések Stockholmban 312 Egészségtelen-e a nagyváros? 313 Egységes közúti vasúti kocsik a Német birodalomban 315 Norvég települések energiaellátása 315 A német községek Hitler-alapítványa 315 London város elmegyógyintézetei 316 Fagázüzemű autóbusz Weimarban 316 Várostörténetek fontossága a Német Birodalomban 317 Távolsági gázvezeték Sziléziában 317 Állam és községek a zürichi szegénygondozásban 466 Közúti villamos vasutak a teherforgalom szolgálatában 467 Zürich város közoktatásügye az 1939. évi országos kiállításon 469 Az olasz városok népességének szórakozási kiadásai 470 Kiegészítő nyugdíjpénztár városi munkások és alkalmazottak részére 471 Villamos és autóbuszviteldíjak Bécsben 472 A világ legnagyobb városai 473 A trolleybusz terjedése 474 A német városok múzeumai 476 A milánói vízművek kibővítése 626 Városi körutazások a bázeli közúti vasutakkal 627 Gyermeksűrűség a német városokban 627 Közüzemek légoltalmi feladata 628 Mintaszerű kerékpáros utak Magdeburgban 628 A berlini gyorsvasutak 25 éves jubileuma 628 Vágányvizsgáló kocsi a drezdai közúti vasutaknál 629 Lóvontatású autóbuszok Koppenhágában 629 Miniszteri rendelet utcanevek írásáról a Német birodalomban 629 A gázszolgáltatási tarifák új egységes szabályozása Németországban 629 A belgiumi városok problémái 630 Új gépjárművek a bécsi nemzetközi vásáron 631 Trolleybuszközlekedésre tért át Salzburg is 631 Fürdőszobák száma Németországban­­ 631 Halle/Saale városi élelmezési és gazdasági hivatala 632 Svájci városok lélekszáma 633 Újabb óriás autóbusz a német városokban 634 A svájci városok szövetségének közgyűlése 634 A francia városok tisztviselőinek létszáma­­ 635 A legrégibb városi előjogok Németországban 635 A német városok közúti vasutainak kora 635 Közúti vasutak vágányainak fekvési ideje 636 Zürich város új központi népkonyhája 636 Lakásépítkezések a német nagyvárosokban 637 Érdekes adatok a müncheni gyorsvasút építéséről 789 Új központi fűtőberendezés Lausanne-ban 790 Amerikai tapasztalatok a mellékfoglalkozásos városszéli telepítéssel 790 Új tervek Nagy-Hamburg vasúti forgalmára 791 Útburkolatok Bécsben 791 A gazdasági fellendülés hatása Nürnberg város pénzügyeire 792 Kerékpárforgalom a német nagyvárosokban 793

Next