Vasuti és Közlekedési Közlöny, 57. évf. (1926)

1926-08-08 / 38. szám

88 szám Magyar kir. államvasutak. V. és K. K. 1926. VIII . M. A. V. 42,183 1926. CII szám. Magyar vasuti kötelék. (Kiegészítés a II. rész 2. füzetben.) A fent megjelölt kötelékforgalomban 1926. évi julius hó 1-től érvényes II. rész 2. füzetben (szén-, kődijszabásban) 1926. évi augusztus hó 9-től kezdődő érvényességgel az alábbi kiegészítéseket kell keresztülvezetni: A­ Hová Vasút 92 1­112 168 16. oldalon Környe 17. oldalon Mátramindszent 16 14 17 18 8 19 8 5 5 5 Debrecen vásártér .. Debrecen-Salétrom­ utca Dunapataj Jászszentlászló Magyarbánhegyes .. Makó Medgyesegyháza .. Pécs Újdombóvár Szolnok teher p. u. 18. oldalon Mátranovák- Homokterenye 16 1 Debrecen—Salétrom-utca 1 Db. ny. hévi 1­137 21. oldalon 10 1 12 1 4 4 9 9 4 1 6 5 11 10 10 7 7 1 8 1 2 Apátfalva Baja Büdszentmihály .. Debrecen Debrecen-Salétrom-utca Debrecen-Vásártér .. Dunaföldvár Dunapentele Hajdudorog Kiskunhalas Kiskunmajsa Madaras ..­­ Makó Makóujváros Makó-Ujvásártér .. Nyírbátor Nyírbátor Bóni-gyártelep Nyíregyháza Petőházai cukorgyár .. Sarkad Szentes Nagybátony A. Cs. E. V. M. Á. V. Db. hn. hév. M. Á. V. Db. ny. hév. Db. f. hév. F. tm. hév. F. tm. hév. Db. hn. hév. M. Á. V. F. m. hév. H. b. r. hév. A. Cs. E. V. II. m. n. hév. II. m. n. hév. Szab. hév. Szab- hév. M. Á. V. Gy. S. E. V. M. Á. V. Kszm. sz. hév. 21. oldalon 5 | Mezőhegyes 24. oldalon Nagymányok | A. Cs. E.V. | 145 126 125 97 126 120­­ 127 113 135 97 117 143 144 140 142 138 139 100 153 97 121 154 Szendrő Abony Gyula Karcag Sátoraljaújhely 7. oldal Barcika 1 |Gyömrő—Kócánpuszta .. M. Á. V. 10. oldalon Edelény 11 | Nyíregyháza vásártér | Szab. hév. | 103 | 14. oldalon Királd 24 | Nyíregyháza vásártér | Szab. hév. 15. oldalon Kisterenye 15 | Fehérgyarmat | Sz. fgy. hév 84 91 101 1­150 18 Acsád G.. D. Sz. A. V. 129 115 16 Bük D. hév. 127 113 19 Kadarkút Som- hév. 156 140 1 Kisszállás M. Á. V. 120 108 1 Körmend M. Á. V. 118 106 5 Petőházai cukorgyár Gy. S. E. V. 112­­ 99 18 Rum D. hév. 133 119 Db. f. hév. 123 110 Db. ny. hév. 137 122 Km. dp. hév. 135 122 F. m. hév. 132 119 A. Cs. E. V. 137 123 A. Cs. E. V. 155 140 A. Cs. E. V. 134 120 M. Á. V. 137 124 M. Á. V. 124 112 M. Á. V. 85 77 124 133 115 113 88 114 108 114 102 122 88 107 129 130 128 129 124 125 90 138 88 109 140 M. Á. V. 110 99 M. Á. V. 137 123 M. A. V. 110 99 M. A. V. 83 74 B) Terméskő és kavics 37. oldalon új állomásként fel kell venni Tinnye­­ | Mezőhegyes | A. Cs. E.V. | 52 | 47 Ennek megfelelően a díjszabás IV. fejezetében foglalt »Irányítási sza­bályzat«-ot a következőkkel kell kiegészíteni: 44. oldalon Környe-nél: 18. Pápa—Szombathely 19. Bánhida—Kaposmérő. 47. oldalon Mátramindszent­nél: 16. Kál-Kápolna—Füzesabony 17. Kisterenye—Kunszentmiklós—Tass 18. Kisterenye—Kiskunfélegyháza 19. Kisterenye—Szeged. 49. oldalon Nagybátony-nél: 4. MÁV.—Debrecen 5. MÁV.— Kiskunhalas 6. MÁV.—Kiskunfélegyháza 7. MÁV.—Nyíregyháza 8. MÁV.—Győr 9. MÁV.—Adony—Pusztaszabolcs 10. MÁV.—Hódmezővásárhely 11. MÁV.—Szeged 12. MÁV.—Görögszállás. 49. oldalon Nagymányok-nk­: 5. Bácsalmás—Kiskunhalas—Kiskunfélegyháza—Szeged. 52. oldalon »Dorog« után és Tinnye szavakat kell beírni. Továbbá a 5. oldalon »Bodajk« táblázatában az alábbi módosítást kell keresztülvezetni : »Budapest MÁV.« összes bejegyzéseivel együtt törlendő, új állomás­ként pedig fel kell venni : fa Hová Vasút Dijiérd­ 101 J.-ff.-kint fillérekben -j K a Hová Vasút a b 1 Buda-Császárfürdő, Fi­latori­gát, Óbudsa, Óbudai gáz­gyár és Óbudai Leipziger­gyár M. Á. V. 72 64 1 Budapest M. Á. V. többi . . 72 62 1 Rákospalota—Újpest .... » — 68 Végül : a 6. oldalon »Ajkan táblázatában t1 Zalaszentmihály—Pacsa« díj­tételei »115« helyett »/74«-re, »105« helyett »103«-ra, a 8. oldalon »Bodajk« táblázatában »Csepel gyártelep« díjtételei »76« helyett »72« -re, »73« helyett i»69«-re, a 12. oldalon »Felnémet« táblázatában »Kismajsa« »Kiskunmajsa«-ra, a 25. oldalon ).Szuhakálló—Mucsony« táblázatában a második oszlop »A(irányszám« rovatában a számok eltolódtak, miért »Maglód«-nál az »1« szám törlendő és az egész számsor eggyel feljebb írandó, a 29. oldalon »Abaujszántót táblázatában ti Sajószentpéter utirány­száma »2« helyett »7«-re, a 34. oldalon »Sümeg« táblázatában »Komárom« a Komár városa-r­a helyesbítendő. Budapest, 1926. évi augusztus hó 4-én. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. V. és KJ K. 1926. VIII.8. 38. sz. M. A. V. 42,421 Cl. 82. Közvetlen magyar—olasz személy- és poggyászforgalom. A címbeli forgalomban érvényes díjszabás alapján gyermekek részére féláron kiadásra kerülő menetjegyek árának kiszámításánál az olasz díjrész­let 50 centesimivel felemeltetett. Az így nyert 20 lírán aluli díjrészlet a legközelebbi ,­ 10 centesimire, a 20—100 líra közötti díjrészlet a legközelebbi 50­­ és a 100 lírát meghaladó díjrészlet a legközelebbi lírára kerekíttetik fel. A poggyás­­szállítási dijak olasz díjrészletéhez kü­ldemé­nyenként 5 centesimi hozzáadatik és az igy nyert díjrészlet, ugyancsak a fent közölt módon kerekíttetik fel. A díjszabásban szereplő közvetlen viszonylatok közé azonnali érvénnyé­ (Bologna a Rimini—Budapest D. V. pavenna­—Ferrara—Venezia—Trieste­n­at) közötti viszonylat vétetett fel. Budapest, 1926 augusztus hó 3-án. Duna—Száva—Adria Vasúttársaság. (azelőtt Déli Vaspálya-társaság) V. és K. K. 1926. MNI,8­38. sz. ad 30,824 „, D. S. A. T. szám. Helyesbítés. A Vasuti és közlekedési közlöny folyó évi augusztus hó 5-én kelt 30.824. T. számú hirdetményének 3-ik kikezdésében az első sor a következőképen helyesbítendő: »Olyan viszonylatokban, amelyekben idegen vasut is részes és az utas köz­« Budapest, 1926. évi augusztus 6-án. Az igazgatóság. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. Díjtétel 100 kg.­kint fillérekben Vasuti és közlekedési közlöny 433

Next