Vasuti és Közlekedési Közlöny, 70. évf. (1939)

1939-01-05 / 1. szám

2 Vasúti és közlekedési közlöny 2. szám V. K. K. 1989. 1/5. 1. sz. M. A. V. —1 r.evi Magyar királyi államvasutak. 1938 CII. 87. Kiegészítés a m. kir. államvasutak h­ely­i árudijszabásában (II. rész). A m­. kir. államvasutak 1937. évi május hó 1-től érvényes helyi árudijsz­abásában (II. rész) azonnali érvényességgel az alábbi kiegészítést vezetjük keresztül: A 104­. oldalon (XII. fejezet) lévő reexpedíciós táblázatban Debrecen állomásnál (13. f szám) az alábbi új adatokat vesszük fel: 13 Debrecen Sárréti Áruraktár­ és Hengermalom r. t. Budapest, 1939. évi január hó. Az igazgatóság. v. és k. k. 1989. l­ s. i. Magyar királyi államvasutak. .. : 66.564 M. A. V. L. H. I. é. sz. 1938 Értesítés az Árufuvarozási Nemzetközi Egyezménnyel kapcsolatos átmeneti rendelkezések életbeléptetéséről a lengyel köztársaság területén. A berni központi hivatal közlése alapján értesítjü­k a t. fuvaroztató közönséget, hogy az 1933. évi november hó 23-án Rómában aláírt Árufuvarozási Nemzetközi Egyezményt 1938. október hó 1-vel életbe léptető államok közül Lengyelország 1938. november hó 1-vel kezdődő érvénnyel az egyezmény 65. cikke alapján a következő korlátozásokat léptette életbe : 1. Külföldi vasutak állomásain Lengyelország és Danzki szabadváros területén fekvő állomásokra feladott küldemé­nyeket sem utánvéttel, sem készpénzelőleggel megterhelni nem szabad. 2. Azokat a küldeményeket, amelyek az 1. pontban foglaltaknak nem felelnek meg, a lengyel határállomások nem veszik át. 3. Az 1. és 2. pontban foglaltak nem vonatkoznak a külföldi vasutak állomásain Gdingen és Darzig kikötő állomá­sokra tengeren túli rendeltetéssel feladott küldeményekre. Ezek a küldemények tehát utánvéttel és készpénzelőleggel meg­terhelhetők. 4. A feladó a fuvarozási szerződést az 1 — 3. pontban foglaltakkal ellentétben nem változtathatja meg. 5. Ezzel a értesítésünkkel a Vasúti és közlekedési közlöny 1938. évi 89. számában megjelent M.Á.V. 60.058/1938 L. H. I. c. sz. értesitésünknek Lengyelországra vonatkozó átmeneti korlátozások V.­­, VI. és VII. pon­tjában foglaltakat érvényen kívül helyezzük. Budapest, 1938. évi december hó 27-én. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. V. és K. K. 1939. 1­ 8. 1. sz. u. A. v. 78.üz­­em. ... Magyar királyi államvasutak. Német—román áruforgalom. Köteléki árudijszabás I. és II. rész, érvényesek 1936. szeptember hó 25-től. (Módosítások.) 1939. évi január hó 1-től való érvényességgel, a cimbett megnevezett köteléki árudijszabás I. részének 4. oldalán az «Előszó» (Vorwort) 3. pontjában, «im Vassti és Közlekedési Közlöny, Budapest» továbbá ugyanezen köteléki árudijszabás II. részének 4. oldalán az 1. pontban az «im Vasúti és Közlekedési Közlöny, Budapest» szövegrész pótlás nélkül törlendők. Budappest, 1938. évi december hó. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. V. és K. K. 1939. 1/5. 1. sz. Magyar királyi államvasutak. Magyar—adriai vasúti kötelék. Tengeri kikötődíjszabás egyrészt Trieste, Fiume, Pola és Bovigno d'Istria, másrészt Magyarország között. 2.­­Füzet, érvényes 1935. évi augusztus 1-től. A Vasúti és közlekedési közlöny 1938. december hó 15-iki 101. számában M.Á.V. 73.813/1938. Cil­. sz. alatt közzétett a fenti díjszabásra vonatkozó hirdetményünk táblájában az «árucikkdijszabás száma» feliratú rovatban tükörablaktáblák és üveg­áblák árucikknél a «77­­ szám «140» számra helyesbítendő Budapest, 1939. évi január hó. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is

Next