Vasuti és Közlekedési Közlöny, 72. évf. (1941)
1941-01-02 / 1. szám
23. számú Vasúti tó közlekedési közlrény 2. Az irányítási táblázatban foglalt alábbi irányítási útvonalaknál az alábbi helyesbítéseket kell keresztülvezetni: 3. a 62. oldalon Kiszombor állomásnál pótlólag a 14. jelet kell felvenni. 4. a 80. oldalon «Útirányok jegyzéke»-ben folytatólag az alábbi útirányokat kell felvenni: Szg — Szentgotthárd J/B/P . Mosty/Cacica—Bratislava N. M./Engerau—Pamhagen/Mekszikópuszta. Budapest, 1910. évi december hó. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. v. t* K. K mi. i/a t. m. Magyar királyi államvasutak. Mv" '"n cm" Magyar—német vasúti kötelék. Széndijszabás, érvényes 1941. január hó 1-től. (Sajtóhibahelyesbítés A címben megnevezett díjszabás (H. Díjkedvezmények)) fejezetében a 82. oldalon lévő 1. számú díjkedvezményben az Óbudai gázgyár állomásra alkalmazandó díjtételt «195»-ről «190»-re kell helyesbíteni. Budapest, 1940. évi december hó. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. V és K. K 1#*1 1/2. 1. St. K. I. V. 110.104/1. — Magyar királyi államvasutak. cm. se. Magyar—német tengeri kikötői kötelék. Vasúti árudijszabás, II. Rész. :234. Árucikkdijszabás (Maláta.) Érvényes 1940. évi november hó 15-től. (Módosítások.) 1941. évi január hó 1-től való érvényességgel a fenti árucikkdijszabásban az alábbi módosításokat léptetjük életbe: «Magyar-német köteléki árudijszabás. Német tengeri kikötőikel való forgalom» elmszöveget teljes egészében töröljük és helyette «Magyar német tengeri kikötői kötelék. Vasúti árudijszabás. II. Rész.» szöveget vesszük fel. Az érvényességi időtartamot az alábbiak szerint módosítjuk: o Érvényes 1911. évi január hó 1-től mindenkori visszavonásig, de legkésőbb 141. évi március hó 31-ig.v «A magyar—német vasúti kötelék kiadása.» szavakat «A magyar-német tengeri kikötői kötelék kiadása® szavakra módosítjuk. Az «I. Alkalmazási feltételek)) 1. pontjában foglaltakat teljes egészében töröljük és helyette az alábbiakat vesszük fel:«A magyar—német tengeri kikötői kötelék I. Rész.-ben foglalt határozmányok érvényesek. A «II. Dijtételek» 3., 4. és 5. rovatát az alábbiak szerint módosítjuk: «Bremen, Hamburg, Lübeck Hbf., valamint az I. Rész. B. fejezet I. a) pontja alatt felsorolt tengeri kikötők.* A f alatti lábjegyzetet pótlás nélkül töröljük. A dijtételtáblázatban foglalt dijtételeket töröljük és helyettük az alábbiakat vesszük fel: Budapest, 1940. évi december hó. A m. kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. Oldal Német csoport Az alábbi magyarról -ra Oldal száma csoportokkal irányítási útvonal 1 2 3 4 5 77 2 L 316 t 317 J/B/O J/B/P « 3 316 L/B/O Sop « 2 332 7 J J 7 « 46 307 L 5 L 9 « 62 ( 323 ) 324 Sop Szg « 62 329 He Sop 78 46 373 He L 9 « 34 He L 9 79 30 ( 420 { 421 | 422 J 1 He R o v a t s z á m 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Budapest déli p. u. A — 341* 341* — 316* 316* 321* 321* Budapest-Kelenföld A — 341* 341* — 316* 316* — 321* 321* Budapest M. Á. V. A 336* 336* — 311* 311* — 316* 316* Budapest M. Á. V. B — 284* 284* 259* 259* 264* . 264*