Vasuti és Közlekedési Közlöny, 72. évf. (1941)

1941-01-02 / 1. szám

2­3. számú Vasúti tó közlekedési közlrény 2. Az irányítási táblázatban foglalt alábbi irányítási útvonalaknál az alábbi helyesbítéseket kell keresztülvezetni: 3. a 62. oldalon Kiszombor állomásnál pótlólag a 14. jelet kell felvenni. 4. a 80. oldalon «Útirányok jegyzéke»-ben folytatólag az alábbi útirányokat kell felvenni: Szg — Szentgotthárd J/B/P . Mosty/Cacica—Bratislava N. M./Engerau—Pamhagen/Mekszikópuszta. Budapest, 1910. évi december hó. A magyar kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. v. t* K. K mi. i/a t. m. Magyar királyi államvasutak. M­­v" '"n cm" Magyar—német vasúti kötelék. Széndijszabás, érvényes 1941. január hó 1-től. (Sajtóhibahelyesbítés A címben megnevezett díjszabás (H. Díjkedvezmények)) fejezetében a 82. oldalon lévő 1. számú díjkedvezményben az Óbudai gázgyár állomásra alkalmazandó díjtételt «195»-ről «190»-re kell helyesbíteni. Budapest, 1940. évi december h­ó. A magyar kir. államvasutak i­gazga­tósága, a részes vasutak nevében is. V és K. K 1#*1 1/2. 1. St. K. I. V. 110.104/1. — Magyar királyi államvasutak. cm. se. Magyar—német tengeri kikötői kötelék. Vasúti árudijszabás, II. Rész. :234. Árucikkdijszabás (Maláta.) Érvényes 1940. évi november hó 15-től. (Módosítások.) 1941. évi január hó 1-től való érvényességgel a fenti árucikkdijszabásban az alábbi módosításokat léptetjük életbe: «Magyar-német köteléki árudijszabás. Német­ tengeri kikötőikel való forgalom» elm­szöveget teljes egészében töröl­jük és helyette «Magyar német tengeri kikötői kötelék. Vasúti árudijsz­abás. II. Rész.» szöveget vesszük fel. Az érvényességi időtartamot az alábbiak szerint módosítjuk: o Érvényes 1911. évi január hó 1-től mindenkori vissza­vonásig, de legkésőbb 1­­41. évi március hó 31-ig.v «A magyar—német vasúti kötelék kiadása.» szavakat «A magyar-német tengeri kikötői kötelék kiadása® szavakra módosítjuk. Az «I. Alkalmazási feltételek)) 1. pontjában foglaltakat teljes egészében töröljük és helyette az alábbiakat vesszük fel:­«A magyar—német tengeri kikötői kötelék I. Rész.-ben foglalt határozmányok érvényesek.­­ A «II. Di­jtételek» 3., 4. és 5. rovatát az alábbiak szerint módosítjuk: «Bremen, Hamburg, Lübeck Hbf., valamint az I. Rész. B. fejezet I. a) pontja alatt felsorolt tengeri ki­kötők.* A f alatti lábjegyzetet pótlás nélkül töröljük. A dijtételtáblázatban foglalt dijtételeket töröljük és helyettük az alábbiakat vesszük fel: Budapest, 1940. évi december hó. A m. kir. államvasutak igazgatósága, a részes vasutak nevében is. Oldal Német csoport Az alábbi magyar­­ról -ra Oldal száma csoportokkal irányítási útvonal 1 2 3 4 5 77 2 L 316 t 317 J/B/O J/B/P « 3 316 L/B/O Sop « 2 332 7 J J 7 « 46 307 L 5 L 9 « 62 ( 323 ) 324 Sop Szg « 62 329 He Sop 78 46 373 He L 9 « 34 He L 9 79 30 ( 420 { 421 | 422 J 1 He R o v a t s z á m 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Budapest déli p. u. A — 341* 341* — 316* 316* 321* 321* Budapest-Kelenföld A — 341* 341* — 316* 316* — 321* 321* Budapest M. Á. V. A 336* 336* — 311* 311* — 316* 316* Budapest M. Á. V. B — 284* 284* 259* 259* 264* . 264*

Next