Viața Nouă, aprilie-iunie 1970 (Anul 26, nr. 7867-7944)

1970-05-30 / nr. 7918

î Pa?, a 2-a VIAȚA NOUA VIZITA TOVARĂȘULUI NICOLAE CEAUȘESCU în județul Ialomița (Urmare din pag. I) tind la refacerea grabnică a bunurilor distruse, la reluarea cursului normal al activității, la ajutorarea celor care au fost loviți de calamități. S-au strâns sute și sute de milioane de tei, s-au donat îmbrăcăminte, alimente, mii și mii de oameni au mers în localitățile sinistrate spre a contribui la repunerea în producție a unităților de producție. Vor începe în curînd, chiar în zilele următoare, lucrările de reconstrucție a locuințelor. Așa cum ați văzut din Hotărirea publicată astăzi în presă, printre celelalte măsuri adoptate s-a hotărît ca 5 000 de apartamente să fie construite peste plan, din contribuția statului, în orașele care au avut de suferit. (Aplauze puternice, orale, se scandează „Ceaușescu, Ceaușescu !). Desigur, tovarăși, și pînă acum, în întreaga noastră activitate, în toate rezultatele obținute în construcția socialistă, în creșterea bunăstării poporului s-au evidențiat unitatea și hotărîrea de muncă a națiunii noastre socialiste; această unitate nu s-a manifestat însă niciodată cu atîta tărie — aș putea spune — ca în aceste zile grele. Aceasta este o dovadă a nivelului înalt de conștiință a națiunii noastre socialiste, a hotărîrii întregului popor ca, strins unit în jurul partidului, să facă totul pentru a învinge orice greutăți, pentru a asigura edificarea în ritm tot mai intens a socialismului, victoria comunismului în România. (Aplauze puternice, orale, se scandează : „Ceaușescu — P.C.R.!“). Avem convingerea că, datorită măsurilor luate,angajamentelor asumate de clasa muncitoare, de țărănime, de intelectualitate, de bărbați, femei, tineri și vîrstnici de a asigura prin muncă intensă o producție sporită, recuperarea pierderilor din unitățile care au avut de suferit de pe urma inundațiilor, sarcinile de plan pe acest an vor fi în întregime realizate în industrie; avem, de asemenea, perspectiva ca prin muncă intensă și în agricultură, cu toate greutățile provocate de calamitățile naturale, să obținem o recoltă bună. Suntem încredințați că lucrătorii din agricultură, cooperatorii, inginerii, vor face totul pentru a recupera pagubele și a asigura o bună recoltă în acest an. (Aplauze puternice , orale , se scandează : „Ceaușescu — P.C.R."). Am vizitat în județul dumneavoastră două întreprinderi industriale, precum și o întreprindere agricolă de stat și o cooperativă agricolă. Am constatat că și in acest județ— ca de altfel în întreaga țară — oamenii muncii desfășoară o activitate însuflețită, plină de elan, pentru a-și îndeplini obligațiile, pentru a contribui la învingerea greutăților provocate de calamități. De asemenea, am constatat cu bucurie că lucrătorii din agricultură, cooperatorii au obținut rezultate bune, că, în general, pe cîmpiile Bărăganului, recolta se prezintă bine. Avem convingerea că oamenii muncii din județul Ialomița — muncitori, țărani și intelectuali — își vor aduce din plin contribuția la realizarea planului pe acest an, la învingerea greutăților, și — în acest fel — la asigurarea mersului înainte al patriei noastre socialiste. (Aplauze puternice, urale). Doresc să adresez felicitări tuturor muncitorilor din județul Ialomița, țăranilor cooperatori, lucrătorilor din agricultură, intelectualilor, să le urez noi succese în actiivitatea lor. (Aplauze puternice, orale). Firește, tovarăși, în aceste săptămîni ne-am concentrat mult atenția și eforturile pentru învingerea greutăților provocate de calamitățile naturale. Dar, totodată, ne-am preocupat și ne preocupăm ca aceste greutăți, aceste calamități, să nu influențeze activitatea din celelalte părți ale țării. Dimpotrivă, căutăm să organizăm în așa fel munca Incit, în ansamblu, să asigurăm desfășurarea în condiții cât mai bune a activității economice și sociale. Facem acest lucru convinși că succesele pe care le obținem în construirea socialismului, în ridicarea bunăstării poporului nostru, reprezintă o contribuție concretă la dezvoltarea și întărirea sistemului mondial socialist, la creșterea influenței socialismului în întreaga lume. (Aplauze puternice, prelungite). Preocupîndu-ne în mod susținut de dezvoltarea construcției socialiste în patria noastră, noi am considerat și considerăm, totodată, necesar să ne aducem contribuția activă la dezvoltarea colaborării cu țările socialiste, cu partidele comuniste și muncitorești, cu mișcarea antiimperialistă. După cum cunoașteți, chiar în această perioadă am avut in București multe întîlniri cu șefi de state, cu reprezentanți ai altor țări, cu conducători și delegați ai altor partide și mișcări de eliberare națională ; am mers, de asemenea, la Moscova, considerînd că nu putem neglija problemele internaționale chiar în condițiile greutăților pricinuite de inundații. Dimpotrivă, tocmai datorită faptului că există o asemenea situație, trebuie să dezvoltăm o activitate internațională mai intensă, convinși că solidaritatea și unitatea tuturor popoarelor, a tuturor forțelor progresiste constituie o garanție a mersului înaintea asigurării păcii. (Aplauze puternice, prelungite). Noi nu am uitat nici în aceste zile că în diferite părți ale globului pămîntesc continuă războiul, că este necesar să acționăm, să facem totul pentru a se pune capăt politicii de dominație și dictat, colonialismului, pentru a impune în viața internațională relații de colaborare și înțelegere, principiile deplinei egalități în drepturi, ale respectării independenței și suveranității naționale, dreptul fiecărui popor de a-și hotărî soarta așa cum o dorește. Suntem convinși că aceste principii vor triumfa. (Aplauze puternice). Imbinînd preocupările naționale cu cele internaționale, partidul și poporul nostru își îndeplinesc astfel atît obligațiile față de ele cit și față de mișcarea înșile, comunistă și muncitorească internațională, de cauza socialismului, a păcii și progresului în lume. In felul acesta demonstrăm că între interesele naționale și solidaritatea internațională există o strînsă unitate, că numai îmbinînd în mod armonios preocuparea față de problemele naționale — asigurînd creșterea bunăstării și dezvoltarea socialismului în propria țară — cu solidaritatea internațională, noi ne facem datoria de detașament al mișcării comuniste, al forțelor păcii din întreaga lume. (Aplauze puternice). Doresc să aduc, și cu acest prilej mulțumiri tuturor statelor care in aceste zile, și-au exprimat simpatia față de poporul nostru, au oferit, sub diferite forme, ajutor ; doresc să mulțumesc, de asemenea, tuturor organizațiilor internaționale care ne-au dat sprijinul lor, cetățenilor din diferite țări ale lumii care au trimis ajutoare pentru sinistrații din România. In toate acestea noi vedem o manifestare a simpatiei și stimei de care se bucură poporul nostru în rîndul celorlalte popoare ale lumii, pentru politica sa de prietenie și colaborare cu toate națiunile, pentru politica sa de pace. (Aplauze puternice, orale). Exprimînd mulțumirile noastre tuturor celor care ne-au ajutat și ne ajută, îi asigurăm de simpatia și solidaritatea noastră. Poporul român este și va fi întotdeauna pentru prietenie și pace cu toate popoarele lumii. (Aplauze puternice). In încheiere, vă urez încă o dată, dumneavoastră, locuitorilor orașului Slobozia — localitate care începe să devină o frumoasă capitală de județ — tuturor locuitorilor județului Ialomița, noi succese in muncă ! Vă doresc multă sănătate și fericire ! (Aplauze puternice, prelungite , orale, se scandează îndelung «Ceaușescu - P.C.R. !"). ★ Luînd cuvîntul în încheierea adunării populare, primul secretar al Comitetului județean de partid, arată că oamenii muncii de pe aceste meleaguri, în frunte cu comuniștii, nu vor precupeți nici un efort pentru îndeplinirea în mod exemplar a angajamentelor luate în producție de toate colectivele din industria și agricultura Ialomiței, pentru ca și acest județ să-și aducă o contribuție substanțială la recuperarea pagubelor provocate de calamitățile recente din țara noastră, la realizarea integrală a planului pe 1970. Mitingul ia sfîrșit într-o atmosferă de puternic entuziasm . Vizita tovarășului Ceaușescu, a celorlalți Nicolae conducători de partid și de stat în județul Ialomița, asemenea celorlalte întîlniri din aceste zile de pe cuprinsul patriei, a prilejuit, o nouă și vibrantă manifestare a unității de monolit a națiunii noastre socialiste în jurul partidului comunist, a Comitetului său Central, a demonstrat plenar forța orînduirii noastre socialiste. Din munca și roadele ei, din: abnegația celor care pun stavilă apelor, a celor care pe ogoare și în uzine se străduiesc, zi și noapte, să dea țării valorile materiale de care ea are atîta nevoie, din angajamentele reînnoite, ale acestor zile desprindem hotărîrea de neclintit a tuturor fiilor acestui pămint de a munci în așa fel încît și ultimul an al cincinalului să fie încheiat cu succes. Este încă o dovadă a spiritului de responsabilitate, a înaltului patriotism al constructorilor României Socialiste. (Agerpres). * Cu inima și fapta alături de cei aflați în suferință Concediul de odihnă ii dăruiesc muncii O mână frățească întinsă sinistraților Am fost Și nt>i prezenți la ceasul acela de seară, în sala Consiliului popular comunal Șendreni, cînd Victor Tibăcanu, mecanic de utilaje la S.U.C.T. Galați împreună cu soția și cei trei copii ai lor și-a pus semnătura pe lista inventar ce cuprindea două pagini pline cu numeroasele obiecte de încălțăminte îmbrăcăminte și primite ca ajutor. «— Durerea noastră,a celor cărora apa ne-a distrus casele și bunurile agonisite în ani și ani de muncă este greu de redat în cuvinte. Dar oamenii din comună, tovarășii mei de muncă, ne spunea mecanicul Victor Tăbăcaru, ne-au oferit ospitalitate, ne-au ajutat să trecem aceste momente deosebit de dramatice, ne-au îmbărbătat. Și nu numai ei. Iată că acum cele 159 de familii de sinistrați din comuna noastră primesc ajutoare tuturor substanțiale, darurile oamenilor de omenie din județul nostru, o mină frățească întinsă peste aceste ape pustiitoare, ce adeverește încă o dată, noblețea sufletească a poporului nostru. Ajutorul primit de familiile care au avut de suferit de pe urma inundațiilor, din comuna Șendreni, în obiecte de îmbrăcăminte și încălțăminte este deosebit de substanțial. Familia lui Carol Codier, cu șase copii a primit circa 50 de obiecte constînd în costume de haine, pardesie, lenjerie de corp și încălțăminte pentru întreaga familie. Numeroase obiecte au primit, după cum ne relata tovarășul Neculai Mocanu, secretarul Consiliului popular comunal Șendreni, și familiile lui Costică Petrea, Nicolae Răduț, Sotir Niță și multe altele. Repartizarea destinate familiilor ajutoarelor sinistrate a început în cursul zilei de ieri și în comunele Braniștea și Fundeni. La Consiliul popular comunal Braniștea le-am întâlnit pe Lenuța Iepure, Anișoara Domițianu, Maria Iepure și Ionica Enache din comitetul comunal al femeilor împărțind cele 57 de colete primite, celor 130 de familii cărora viiturile de apă le-au pricinuit grele pierderi materiale. Aceeași însuflețită activitate am întîlnit-o și la Consiliul popular comunal Fundeni, numeroase încă de dimineață femei printre care am recunoscut pe Tofana Marin, Sevastița Simina și Vasilica Popa distribuiau familiilor sinistrate din satele Fundenii Vechi și Lungoci, covoare, lenjerie, costume de haine, încălțăminte pentru maturi și copii. M. IONESCU Pe adresa Biroului Comitetului județean de partid Galați, a redacției ziarului nostru, sosesc zilnic zeci de scrisori prin care oamenii de diferite categorii își manifestă întregul lor sprijin pentru înlăturarea grabnică a efectelor negative ale inundațiilor, pentru refacerea economiei județelor calamitate. Conținutul lor este pătruns de un înalt simț patriotic, de un înalt simț al umanității, al dorinței de a-și aduce prin diferite mijloace contribuția la normalizarea vieții economice și sociale. Din noianul acestor scrisori am luat una în care muncitorul Stamatescu Traian din Galați str. Petru Rareș nr. 11 arată: „Astăzi cînd țara noastră trăiește zile grele pricinuite de natură, eu ca și ceilalți cetățeni ai patriei noastre, sînt gata să-mi aduci modesta mea contribuție la înlăturarea dezastrului. De aceea, doresc ca in concediul meu de odihnă pe 1970 să fiu folosit la munca patriotică de reconstruire a locuințelor sinistrate din județul nostru, fiind de meserie zidar“. \ I I I I I I I ! Cu gîndul la tinerii din zonele calamitate La chemarea Comitetului Central al U.T.C.. In aceste zile de grele încercări, Comitetul comunal U.T.C. Nicorești a răspuns prin organizarea unor acțiuni de muncă voluntar-patriotică și cedarea unei zile din salariu in sprijinul populației sinistrate. La această chemare au răspuns cadrele didactice și mecanizatorii din secțiile I.M.A., salariații U.T.C.-iști din cooperație și de la Spitalul unificat, organizațiile U.T.C. din școli. Pinăieri a fost depusă în contul ajutorului pentru zonele sinistrate sub contribuție deosebită ■ ma de 6 198 lei, și-au adus-o cadrele didactice și U.T.C.-iștii elevi din școlile generale Poiana, Vișina, Pintîni, organizațiile I U.T.C. de la I.M.A. Nicorești, spital și cooperație. Toi tinerii U.T.C.-iști din comuna Nicorești vor dona atît sumele strlnse prin contribute proprie, cit și valoarea acțiunilor voluntar- patriotice și cultural-artistice pe care le vor organiza pină la sfirșitul anului, co . Ilegilor lor din zonele inundate. DAN IFRIM secretarul comitetului comunal U.T.C. Nicorești forțele Toate (Urmare din pag. 1), și toate 10 tractoare dotate cu cultivatoare și circa 700 de oameni lucrau intens la distrugerea mîntul încă buruienilor pe păumed. Pînă în seara zilei de 29 mai a.c. prima prașilă mecanică se efectuase pe cele 220 hectare floarea-soarelui și 250 hectare porumb. Aceeași lucrare dar, cu sapa pe rînd, se aplicase pe 250 hectare porumb, 200 hectare floarea-soarelui și 190 hectare sfeclă de zahăr. Pămîntul fiind bine aprovizionat cu apă și cu un grad ridicat de fertilitate dezvoltarea buruienilor nu poate fi împiedicată decît printr-un prășit de bună calitate. In acest scop, brigadierii și membrii consiliului de conducere trebuie să mobilizeze toate forțele de care dispune unitatea lor pentru ca prima prașilă să se termine cit mai repede, iar la aplicarea celei de-a doua să se treacă fără întîrziere. După cum ne-a informat tovarășul Mircea Țăranu, inginerul șef al cooperativei din T. Vladimirescu, pentru evacuarea grabnică a apelor provenite din inundații, rambleurile canalelor principale și secundare din incinta irigată au fost deschise, iar la punctul „Tălăbasca" au fost instalate două motopompe care lucrează fără întrerupere. De altfel, pregătirile pentru reînsămînțarea a circa 1700 hectare cu hibrizi dubli din grupa 200 au și început la secția de mecanizare să revizuiesc grupele cu discuri și semănătorile, iar cooperativa și-a asigurat sămînța necesara — 20 tone porumb. Daunele provocate de inundații la cooperativa agricolă Șerbănești sînt de proporții mai reduse. Ca urmare, plantele prășitoare acoperă aici circa 1300 hectare, din care 860 hectare porumb, 250 hectare floarea-soarelui, 70 hectare sfeclă de zahăr, 60 hectare fasole, 15 hectare cartofi etc. Aici situația întreținterii culturilor se prezintă astfel : la floarea-soarelui prima prașilă mecanică și manuală s-a terminat vineri seara. Cartofii și fasolea s-au prășit zilele trecute ; la sfeclă prașila I s-a aplicat pe întreaga suprafață, iar a doua pe 35 hectare. Folosindu-se zilnic cite șase cultivatoare, porumbul a fost prășit mecanic pe 600 hectare și manual pe 150 hectare. Este adevărat că la întreținerea culturilor participă zilnic circa 400 de oameni (iar alți 300 lucrează in grădina de legume) dar tot la fel de bine se cunoaște și faptul că în această perioadă — dacă nu se acționează energic — buruienile dispunînd de condiții optime se dezvoltă repede, în dauna culturilor. Deci, consiliul de conducere trebuie să organizeze în așa fel munca membrilor brigăzilor de cîmp, încît cei care au terminat de prășit celelalte culturi să lucreze din plin, zi lumină, și la întreținerea porumbului. A îndeplini planul (Urmare din pag.i) telor. Alături de sprijinul de care vom beneficia din partea Centralei industriale siderurgice Galați, în domeniul asigurării unor condiții tehnico-materiale, avem în vedere organizarea temeinică a activității sectorului de întreținere pentru a efectua la timp și la un bun nivel calitativ reparațiile. Pe cale internă vom asigura întregul necesar de piese de schimb, iar pentru a elimina timpii de întrerupere în funcționarea instalațiilor trecem la sincronizarea perioadei de efectuare a reviziilor cu opririle tehnologice. Deosebite avantaje urmărim să obținem pe calea aplicării unor lucrări de mică mecanizare, cum ar fi : montarea unui pod de 8 tone forță de ridicare în sectorul de finisare, a unui dezbătător pentru dezlipirea tablelor după recoacere și introducerea meselor basculante la casele finisoare ale laminorului 4. Din indicația comitetului de partid, luna iunie este declarată de noi „luna de maximă intensitate în efectuarea lucrărilor de mică mecanizare și a celor de investiții", astfel încît, urgentindu-le să beneficiem cu mai devreme de avantajele lor, întregul nostru colectiv este ferm hotărît să-și intensifice eforturile pentru ca angajamentul luat să fie realizat întocmai, exprimîndu-ne prin aceasta atașamentul față de politica partidului și creînd toate premisele pentru a păși, de pe o bună platformă, în cincinalul viitor. LA PRUT (Urmare din pag. 1), draglină a cărei cupă mușcă deodată jumătate de metru cub de pămint. Pentru ei cuvîntul de ordine e pămint, cu mai mult pămint. Pe dig foamea de boss e pantagruelică. Autobasculantele cară mereu fără încetare între km 0—7, km 7—9, km 13—19 acolo unde digul urcă mereu, tot mai sus spre cota deplinei siguranțe. In iureșul muncii s-au înscris cu multă dăruire și militarii din subunitatea căpitanului Gheorghe Lețcai și cei din subunitatea comandată de căpitanul Ion Stănculescu și șoferii Vasile Arhip și Ion Alionte da la ICMSG și tehnicianul hidro Aurel Badiu de la OFFGAIF Galați, care în aceste zile face muncă de proiectare concretă pe dig, din zori pînă noaptea tirziu. Dar cite nume — mii și mii — nu s-ar cuveni amintita din rîndul bravilor eroi ai muncii fără preget purtate în aceste zile și nopți pe digul de la Prut. La chemarea Comitetului județean de partid au răspuns, toți ca unul, mii de gălățeni, și s-au înrolat în marea armată bărbăției care susține ofensin sa împotriva furiilor apelor. In linia întîi a ostilităților de la Prut lupta continuă. De o parte apele, de cealaltă parte OMUL. Program competițional FOTBAL. Mîine este o fără fotbal divizionar B penitru gălățeni. Oțelul joacă cu Metrom, la Brașov, în ce Politehnica (al cărei timp program a fost modificat de F.R.F.) se deplasează și ea la București, unde va juca în compania echipei Progresul. Astăzi în divizia C se dispută un derbi local: Ancora – S.U.T. Jocul este programat la ora 17,30 pe stadionul „Dunărea“. In cadrul aceleiași categorii mîine la Tecuci, formația locală A.S.M. întîlnește formația Rulmentul Bîrlad. Jocul începe la ora 17,30 și va fi găzduit de stadionul „Tineretului“. In campionatul județean mîine sele jocuri, dispută următoareDacia — Victoria I.G.L. (teren „Gloria C.F.R.", ora 11, Tractorul Galați — Metalosport (teren „Trefilorul“, ora 11), Trefilorul Galați — Viitorul Berești (teren „Trefilorul" ora 13), Comerțul Galați — Gloria Tecuci (teren „Metalosport“, ora 11), Tehnometal Galați — Avîntul Matca (teren „Victoria“, ora 15) și Recolta Tudor Vladimirescu — Mecanizatorul Bujor (ora 12). In deschidere se vor disputa întîlnirile echipelor de juniori. Campionatul republican al juniorilor și școlarilor programează miine următoarele jocuri : Oțelul Galați — Metalurgistul Brăila (stadion „Dunărea“, ora 13), Ancora Galați — S.U.T. Galați (teren „Metalosport“, ora 13) și A.S.M. Tecuci — Comerțul Brăila (stadionul „Tineretului" ora 13). HANDBAL. Mîine se dispută ultima etapă a campionatului diviziei naționale B. La Galați, formația masculină Politehnica Intîlnește, cu incepere de la ora 11, echipa Chimia orașul Gheorghe Gheorghiu Dej. Formația studenților gălățeni, care se află pe primul loc în serie, are toate șansele să-și adjudece victoria. Jocul se dispută pe terenul „Politehnica". ATLETISM. Astăzi de la ora 15 pe stadionul „Portul roșu“ se desfășoară întrecerile etapei municipale a campionatelor republicane școlare. Participă elevi și eleve de la toate liceele din municipiul Galați. PRONOSTICUL NOSTRU ‘'undrea «Jiurisiu 3. Metrom ' •....... Oțelul Galați 4. Prog. Brăila - Fl. Moroni *• SIF RT.mnl$ — Met. Tr. Se . 6. Chim. Rm. Vîlcea — C.S.M . . Reșița 1 7. Atalanta — Como 1 8. Taranto — Reggina 1 9. Catanzaro — Varese l 10. Perugia — Mantova X U. Piacenza — Monza I 12. Reggiana — C,enoa X 13. Ternana — Foggla i LOTO TRAGEREA DIN 29 V 1970 XTRAGEREA I 85 26 53 68 41 55 83 39 30 'ond de premii: 445 937 lei EXTRAGEREA A II-a 59 39 435 28 25 Eond de premii: 408 470 lei Nr. 7918 Întreprinderea „11 Iunie“ Galați angajează de urgență: — STRUNGAR IN FIER — 4 MATRIȚIERI — 2 ELECTRICIENI BOBINATORI — 3 FREZORI Informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii din Galați, Calea Prutului nr. 50 A. Trustul de construcții Galați angajează de urgență pentru șantierele nr. 1 și 2 construcții montaj Galați, șantierul nr. 3 Tecuci și centrala T.C. Galați : — INGINERI CONSTRUCTORI — MAIȘTRI CONSTRUCTORI Condiții de angajare conform hotărîrilor în vigoare. Informații suplimentare se pot obține la sediul trustului din Galați, strada Nicolae Cristea nr 1 —3 — telefon 14961. UZINA DE REPARAȚII GALAȚI angajează de urgență: — 3 MAGAZINERI Condiții de angajare conform legii 22/1969. Solicitanții se vor adresa la sediul uzinei din Galați, Bulevardul G. Coșbuc nr. 256 — serviciul administrativ — personal — telefon 15830. IMPORTANT! Pentru îmbunătățirea deservirii populației următoarele unități de FRIZERIE din municipiul Galați vor lucra în zilele de duminică cu program pînă la orele 20. UNITATEA nr. 14 de la hotelul „Dunărea" UNITATEA nr. 40 din Complexul comercial Țiglina I Întreprinderea comerțului cu ridicata pentru produse alimentare galați angajează de urgență . — INGINER, SUBINGINER SAU TEHNICIAN PENTRU FUNCȚIA DE DIRIGINTE DE LA O LUCRARE DE CONSTRUCȚII CAI ȘANTIER FERATE CU DURATA DE CEL PUȚIN UN AN. Informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii din Galați, strada Fraternității nr. 9. ATELIERUL PENTRU REPARAȚII INSTRUMENTE MUZICALE AL COOPERATIVEI „AVÂNTUL“ Galați strada Traian nr. 65 execută ORICE LUCRĂRI DE ACEST GEN IN CELE MAI BUNE CONDITIUNI ȘI DE BUNA CALITATE. Nu uitați! Iill|i|llll!lllllll!llllllllllllllllllllllll!lllllllllllllllllllll!lllllllllllllillllllll!l!inillllllllllllll Posibilitatea îngrijirii părului este facilitată în sezonul primăvară-vară de o funcție bună a capului care are un efect înviorător, iar băile cu RIZITIN au o acțiune tonifiantă asupra părului, reducînd substanțial tendința de cădere. Unitățile de frizerie și coafură ale cooperativelor meșteșugărești din județul Galați stau la dispoziția populației cu asemnea prestări. ANUNȚ IMPORTANT Oficiile P.T.T., factorii poștali și difuzorii voluntari din județul și municipiul Galați mai primesc abonamente la ziarul „Viața nouă" pentru lunile iunie și următoarele, pînă la data de 31 mai a. c. inclusiv. s 4 v1- Ä K y