Zimbrul, 1855 (Anul 3, nr. 1-279)

1855-03-24 / nr. 57

tipografie a Buciumului Romanu. 2 Populația se află în Pănă acum se cu Monitoriul publică cu data din 25 Martie, știrile următoare din Orintu: Brusa 5 Marie, sguduiturile cutremurului încă mai urmează cea mai mare spaimă. noscu 400 de morți. - rănile capatate de Ischinder bei au fostu întro alungare făcută sb o valerie turcească de 400 de oamiui, cele dintăi două punturi de garanție Neamțu. Acum se s'au deslegatu de conferință. desbate asupra puntului al treilea Nudera as ibucnitu în Aragona, Zamora, Valenția di Porpono (pania). priningaronica cuprinde următoarea deuewp: Viena vineri seara 23 Magrtie. A cincea întrunire a conferinței au urmatu astăzi. Protocolul, (hotărăște) care determinează viitoriul principatelor s au subscrisu. Desbaterile asupra puntului al doile, atingătoriu de libera plutire a Cupolevei, au începutu astăzi. Toate mergu minunatu de bine. - Dalaclava 10 Martie. Lordul Raglan au trimisu pe lordul Burgherș la Sevastopoli spre a face cunoscutu moar- Rușii nutea Imparatului Neculai, vroră să'l creadă. Francezii nu'ncetează de arunca racete in Sevastopoli. Știrile din urmă de la Odesa săntu foarte triste. Politia seamnă ca o jărtră osăndită la moarte. Locuitorii ne carii profesiunile lor ii îngăduia ce indepărta părăsăscu politia și caută scăpare în păuntrul Rusiei. Mulți fugi și vn strei(Presa de Orientu). După o scrisoare ce pi vine de pătate, la Galați din 20 Martie aflămu că acolo au sositu 300 de s'au rădicatu. ca corăbii. Prețul grănelor Înșștiințeri. Casele din grădina de la copou ( D. Peșteră se dac cu inmpicpe doritorilor de a petrece vara afară din polițe. Această vie frumoasă proprietate cu bilete, ce vinde și de voi. | l Direcțisa Fabricei de postanu de la Tărgu face cunoscutu că se curăndau de boitu sub deschisu și o atelie povățuirea D-lui Anecupre, Himist insesnatu du giermania. În aceasă atelie se boescu: lănă, matasă, bumbac, și totu feliul de stofe, și haine noue seau vechi, întocmai după coloarele și probele ce se vor da. Doritorii ce potu adresa ori de-a-dpenisala Tărgul Neamțul, stau în Iași la depozitul A. ce este așezatu pe Ulița D-lui Mare și alăture că Otelul de San-Petersburt nu piare, în magazinul COPIP. Ce recomandă probabilului public vestitele ape cercate de cătră onor. Comitet doctoresc de aicea, care au datu deplină voi pentru sloboda lor vănzare in tot principatul, subscrisului, ce locuește la hanul turcescu ulițariu pentru durere de dinți; 2 pen N-o 1 deasupra nopyei de intrare, mare. tru imputernicirea ginginilor; 3 pentru păr; + pentru curățirea și înfrumusețarea naturală a feței; 5 prafit englezescu pentru dinților; 6 apă pentru curățire a peteloru; 7 altă apă pentru curățirea șătreței. Unele aceste, productu al științei medicale, săntu de acele ce se intrebuințază in toată Europa; ele sănt uns numai nesupărătoare, Ba mai cu samă aducătoare de o netăgăduită folosință. G.Z. Gheorghiade - 7z--,z- -z1