Ziua, octombrie 2004 (Anul 11, nr. 3134-3159)

2004-10-27 / nr. 3156

Larry Flynt își sărbătorește ziua de naștere la Paris . Larry Flynt, magnatul industriei pornografice americane și patron al celebrei reviste Hustler, își va aniversa cei 62 de ani, pe care îi împlinește săptămâna viitoare, într-un club de strip-tease din Paris, a anunțat ieri purtătorul de cuvânt din Franța al sărbătoritului. Multimilionarul american, care se deplasează într-un scaun din aur cu rotile, din 1978, când a fost victima unui atentat, este născut pe 1 noiembrie. Purtătorul de cuvânt nu a explicat dacă decizia lui Larry Flynt de a-și petrece ziua de naștere în Franța este în legătură directă cu frenezia alegerilor prezidențiale americane, scrutin care se va desfășura la 2 noiembrie. Flynt este unul dintre cei mai aprigi critici ai actualului președinte american, George W. Bush. Proprietarul Hustler tocmai a lansat pe piață ultima sa carte, „Sex, Lies and Politics - the Naked Truth“ (Sex, Minciuni și Politică - adevărul gol-golut), în care se referă pe larg la incompetența de care a dat duvadă Bush. Pe de altă parte, deplasarea sa la Paris ar putea avea legătură și cu faptul că pornograful american se află în plină campanie de extindere a cluburilor sale de striptease atât pe continentul nord-american, cât și în Europa. (C.C.) Britney apelează la leacuri băbești pentru a avea copii Britney Spears, care își petrece luna de miere în Insulele Fiji, a fost văzută consumând un amestec de plante despre care se spune că sporește fertilitatea, relatează tabloidul britanic „Uie Sun“. Britney și-a exprimat dorința de a avea un copil cât mai curând cu putință, în timpul lunii de miere, atât ea, cât și soțul ei, dansatorul Kevin Federline, au fost văzuți consumând amestecul local Kava care acționează ca un afrodisiac și ajută la concepție. „Britney a băut Kava zilnic. Face tot ce se poate pentru a se pregăti să devină mamă“, a spus o sursă din anturajul celor doi, care a mai precizat că singura problemă ai cocktailul de fertilitate este că are un gust foarte rău. Băutura lui Britney, de culoare cenușie și cu un aspect fibros, conține damiană și ginseng, plante care mai au și calitatea de a înfrumuseța și mări senzualitatea Băutura consumată de Kevin conține ginseng, muira puama, damiană și epimedium și se spune că ar mări potența. Kava este băutura națională în Fiji, ingredientul de bază fiind rădăcina pisată a unei plante din familia piperului. Generații de localnici au folosit băutura, fiind siguri pe proprietățile ei medicinale. Potrivit unei legende, planta a răsărit pe mormântul unei prințese dezamăgite în dragoste. (D.V.) Cele mai bogate celebrități ale trecutului 3 Elvis Presley a ocupat locul I într-un top al celor mai bogate celebrități care au murit, relatează BBC, care menționează că acesta încă are un venit anual de 40 de milioane de dolari. Fanii „Regelui“ au continuat să cumpere produse care au legătură cu acesta și vizitează Gracelandul chiar și la 27 de ani de când acesta a murit. Pe locul doi s-a situat creatorul de benzi desenate Charles Schulz, iar pe locul al treilea s-a situat autorul faimoasei trilogii Stăpânul bielelor, JRR Tolkien, fiind cel de-al doilea an când se menține în top. Presley a definit Elvis Presley Enterprises, care îi aparține acum fiicei sale, Lisa Marie, iar specialiștii estimează că veniturile sale vor crește o dată cu apariția unei noi generații de fani și concomitent cu lansarea unei linii de îmbrăcăminte și a unui musical pe Broadway. Un purtător de cuvânt al revistei Forbes este de părere că unele celebrități câștigă acum mai mulți bani decât atunci când erau în viață. Load al patrulea este ocupat de John Lennon, care are un venit anual estimat la 21 de milioane de dolari. El este urmat de prietenul său George Harrison - care a murit în 2001 - și care câștigă pe an șapte milioane de dolari. Alte celebrități care se află în acest top sunt Marilyn Monroe, cu opt milioane de dolari anual și actorul James Dean, care a murit în anul 1955, la doar 24 de ani. Un alt „fenomen“ în acest clasament îl reprezintă rapperul Tupac Shakur, care a fost asasinat în 1996 și care câștigă la fel cu legendarul Frank Sinatra (cinci milioane de dolari anual). Un alt „new entry“ este solistul formației Queen, Freddie Mercury, cu aceeași sumă ca și Tupac și Sinatra. Câștigurile lui Freddie au crescut brusc după succesul enorm al musicalului „We Will Rock You“, care s-a jucat în teatre din întreaga lume, inclusiv în Australia, Rusia și până în Spania și Paris. (R.M.) Elvis Presley Theodor „Dr. Seuss" Geisel Charles Schulz Marilyn Monroe JRR Tolkien George Harrison John Lennon VEDET E HTIM miercuri 27 octombrie 2004 Tarif redus interjudețean 4 eurocenți pe minut international . » 10< tiro< nul pK , ! Tarife reduse pentru convorbiri la distanță b ROMTELECOM Să auzim de bine Acum poți face jucabile la care altădată doar visai. Tarifele reduse de la ROMTELECOM iți oferă suficient timp să-ți sunt prietenii, oriunde ar fi: pentru că ai doar 4 eurocenți pe minut pentru convorbirile interjudețene și începând cu 10 eurocenți pe minut pentru convorbele internaționale, de la 8 seara la 8 dimineața și în tot weekend-ul. Cu ROMTELECOM, toată lumea are de câștigat www.romtelecom.ro LAGARDERE FILM DE AVENTURI Loviturile mortale de spadă sunt un secret bine păzit. TVR 1 marți, miercuri 26, 27 octombrie ora 20:00 imaginea timpului tiu MIM«» ZIUA - Ediții locale O afacere de succes O mmT, 'mm'\ dt*; Topul celor mai bogate celebrități decedate 1. Elvis Presley 40 mil. $ 2. Charles Schulz 35 mii. $ 3. JRR Tolkien 23 mil. $ 4. John Lennon 21 mil. $ 5. Theodor „Dr. Seuss“ Geisel 18 mil. $ 6. Marilyn Monroe 8 mil. $ 7. George Harrison 7 mil. $ 7. Irving Berlin 7 mil. $ 7: Bob Marley 7 mil. $ 10. Richard Rodgers 6,5 mil. $ 11. George și Ira Gershwin 6 mil. $ 11. Jimi Hendrix 6 mil. $ 11. Alan Jay Lemer și Frederick Loewe 6 mil. $ 11. Cole Porter 6 mil. $ 15. James Dean 5 mil. $ 15. Dale Earnhardt Sr 5 mil. $ 15. Jerry Garcia 5 mil. $ 15. Freddie Mercury 5 mil. $ 15. Tupac Shakur 5 mil. $ 15. Frank Sinatra 5 mil. $ www.tvr.ro 3? mm te \*fe dfeVesjTj