Agenda Zilei, august 2004 (Anul 9, nr. 181-206)

2004-08-02 / nr. 181

Il I 16 pagini mm&1 luni, 2 august 2004^J^A1^ 5505+495tva=6ooo iei Plătim pentru Call Center, să-l folosim Fiecare timișorean plătește 11 200 de lei pe an pentru serviciile oferite de Call Center, arată o statistică a Primăriei. Și deși nu achită direct, ci se alocă banii de la bugetul local, important este ca cetățenii să și apeleze la acest serviciu. Mulți au aflat că pot plăti taxele și impozitele la oficiile poștale, dar au constatat și că unele informații, despre proprietățile pentru care plătesc, nu le pot obține de la aceste oficii. In schimb, dacă sunt la 969, acolo există o bază de date complexă pentru acte și probleme, cereri, reclamații, sesizări, precum și taxe și impozite. De aceea, poate că ar trebui distribuite de către municipalitate pliante și colante despre 969 tocmai la aceste oficii. Call Center dispune de rețea de calculatoare, server și centrală telefonică, care permit conectarea simultană și direcționarea automată a apelurilor pe mai multe linii, astfel încât cetățeanului să i se răspundă cât mai curând posibil. Mai ales că apelul se taxează, chiar dacă în regim tarifar normal, în fiecare săptămână, de luni până vineri, între orele 8-22, sună la 969 cam 250 de persoane, cu diferite probleme. L. CONDEA Call Center îl costă pe fiecare timișorean 11 200 de lei pe an Primul câștig în familia Guțescu Loredan Guțescu este un familist convins, însă foarte puțin convingător i s-a părut faptul că el este fericitul câștigător al unui televizor, oferit de cotidianul Agenda zilei cititorilor săi fideli. „Am participat la multe concursuri, dar niciodată n-am avut noroc, tocmai de aceea nu-mi venea să cred când mi s-a spus că am câștigat“, ne-a declarat Loredan Guțescu, în vârstă de 30 de ani. De profesie gestionar, timișoreanul se ocupă în ultimul an de creșterea și educația fiicei sale, Loredana, care, deși are numai un an și jumătate, este o pasionată a programelor TV de muzică. „Sunt abonat la Agenda zilei de peste un an, iar de când sunt în concediu de creștere a micuței reușesc să citesc ziarul din scoarță-n scoarță“, a mai spus Loredan Guțescu. A. MCA Abonați-va la Agenda zilei și, săptămânal, puteți câștiga un televizor color! Televizorul oferit de Agenda zilei a spart gheața câștigurilor în familia Guțescu Pledoarie... dansată pentru o Europă a diversității O paradă cu steagurile celor zece țări participante la a zecea ediție a Săptămânii Europene a Tineretului și Culturii și cu, în mijloc, drapelul înstelat al UE a deschis, pe o scenă ridicată-n doar două zile în sala Capitol, gala finală a manifestării, în prezența lui Günther Volk, inițiatorul acesteia încă din 1986. O gală spectaculoasă în cadrul căreia am avut parte de recitaluri superbe: folclor german cu gazdele ediției, Ansamblul Banater Rosmarein, apoi cu Villanders din Italia (Tirolul de Sud), dansuri franțuzești cu alsacienii de la Rhenania Alliance, cântece croate cu Pollanci (Austria), din nou muzică și joc nemțesc cu Ansamblul Lowey din Ungaria, apoi cu Hannover Minstrels din Germania, cântece în sunet de castaniete cu formația spaniolă Postiguet. Extraordinara întâlnire cu formația Latve din Letonia, dansatori de performanță cu o coregrafie incredibilă, recitalul trupei irlandeze Dlama Mileadka și cel susținut de lituanienii din Ansamblul Vetra au fost căpșuna de pe tortul spectacolului. Nu mai puțin impresionant a fost finalul galei, cu flori de la primarul Timișoarei, toți cei 300 de artiști în scenă și predare de ștafetă către Villanders, organizatorii ediției viitoare. Ieri dimineață, participanții la Săptămâna Europeană au asistat, la Dom, la o slujbă ecumenică. CODRINA DIANA TOMOV Finalul galei a fost impresionant Distracția nu a ținut cont de vreme „Alo, mama? Am câștigat mașina, da, sunt la cros, în centru! Serios, nu glumesc! Cine vine după mine?“, spune Alexandra, timișoreanca norocoasă în vârstă de doar 11 ani care a participat, sâmbătă, la show-ul realizat de Radio România Actualități în colaborare cu Radio Timișoara. Caravana emisiunii Viața ca un spectacol a avut parte de ploaie, dar s-a finalizat pe vreme bună, duminică seara, în Piața Unirii, cu concertul susținut de trupele ASIA și Bosquito. Peste șase sute de persoane au alergat sâmbătă 2,7 km pentru a prinde un bilet la tombola ce a cuprins și radiouri portabile, biciclete, role, skateboard-uri sau excursii la mare. Cea de-a doua Dacia 1310 a fost oferită de Loteria Română, cu ocazia spectacolului realizat duminică, iar norocosul posesor al mașinii a fost ales prin tragere la sorți, pe baza plicurilor cu loturi super-loto 6 din 49, necâștigătoare, trimise prin poștă sau cumpărate din Piața Unirii. Alexandra a tras din urnă plicul câștigător venit din Zărand, județul Arad. C. CĂLĂRĂȘANU Alexandra a câștigat Dacia 1310 a || mg ä I 6 din 49 câităzi, Supliment S 27 49 32 6 48 25 11 ««»* 3 AUGUST CABEQS ZIUA TIMIȘOAREI, ZIUA BE3EIS1 încă o zi până la deschidere! începând de mâine, toate informațiile de care aveți nevoie va vor fi oferite cu amabilitate de echipa biroului "Informații Clienți". Legitimația de client o puteți obține la magazinul SELGROS din Timișoara, Calea Aradului nr. 64, tel. 279.100, fax 279.109. Legitimația de client se acordă persoanelor juridice sau persoanelor fizice autorizate. mmmexif, tffifii Hilfi Noul magazin SELGROS Timișoara se va deschide pe 3 august, ora 6.00