Agenda, aprilie-iunie 2009 (Anul 20, nr. 14-26)

2009-05-23 / nr. 21

„Lege și ordine” Canalul de televiziune NBC a anunțat că îndrăgitul serial „Lege și ordine” va continua toamna viitoare cu cel de-al douăzecelea sezon, egalând astfel serialul dramatic care deține recordul de longevitate pe micile ecrane americane, „Gunsmoke”, care a rulat între 1955 și 1975. Pilotul serialului „Lege și ordine” a fost produs în 1988, însă canalul CBS l-a respins. Serialul a debutat în 1990 pe NBC. Pe 3 iunie va fi difuzat ultimul episod al sezonului 19; în ciuda numărului de spectatori în scădere din ultima vreme, canalul NBC a decis să-i comande lui Dick Wolf un nou sezon. Newyorkezul Dick Wolf, 62 de ani, este un producător celebru care s-a specializat în seriale polițiste. Logodnice La o manifestație în favoarea dreptului homosexualilor de a se căsători, desfășurată recent în Manhattan, actrița Cynthia Nixon, vedeta din serialul și filmul „Totul despre sex”, și-a fluturat inelul de diamant și a anunțat că s-a logodit cu iubita sa, activista sindicală Christine Marinoni, cu care își împarte viața de cinci ani. Ea speră că legislația se va schimba astfel încât ele să se poată căsători curând în New York. Cynthia, care în „Totul despre sex” o interpretează pe avocata Miranda Hobbs, are doi copii din relația de lungă durată cu profesorul de engleză Danny Mozes. Ei s-au cunoscut în 1988, pe vremea liceului, și au fost împreună până în 2003. Până să devină celebră datorită rolului din „Totul despre sex”, Cynthia Nixon, care acum are 43 de ani, a fost actriță de teatru pe Broadway. Ea este unul din cei doar 15 artiști care au reușit performanța să adune în palmares un Tony, un Emmy și un Grammy. Nu mai divorțează Actorul american Sean Penn, 48 de ani, și-a retras cererea de divorț de soția sa, actrița Robin Wright Penn, 43 de ani. Nu este pentru prima dată când cei doi se răzgândesc în privința despărțirii; s-a mai întâmplat la sfârșitul anului 2007, când cuplul a inițiat procedura de divorț, pentru ca după câteva luni să retragă petiția. De data aceasta, actorul a declarat ziarului „New York Daily News”: „A fost o greșeală arogantă”. Sean Penn și Robin Wright sunt împreună din 1991. El era divorțat de Madonna, iar ea, de un coleg actor din serialul „Santa Barbara”. Sean și Robin au împreună doi copii, Dylan Frances și Hopper Jack, iar în urmă cu 13 ani s-au căsătorit oficial; în luna februarie, cei doi s-au dus împreună la ceremonia de decernare a Oscarurilor, însă, în discursul său de mulțumire pentru premiul care i-a recompensat prestația din filmul „Milk”, Sean Penn a uitat s-o amintească pe soția sa. Pagini realizate de CLAUDIACOSTA Din lumea starurilor • Noapte bună, copii! Pavel Stratan și fetița sa, Cleopatra, pregătesc o emisiune TV de animație tridimensională ai cărei eroi principali vor fi păpușa Cleo și celebrul Ghiță, din melodia cu același nume. Emisiunea se va intitula „Noapte bună, copii!” și va fi difuzată toamna viitoare pe un post românesc. La doar șase ani, Cleopatra deține deja șase recorduri mondiale. Regie Cântărețul și actorul Ștefan Bănică jr. va debuta pe 2 iunie în postura de regizor de teatru, cu piesa „Desculț în parc” de Neil Simon, pe scena Teatrului Național de Operetă „Ion Dacian” din București. El a mai cochetat cu regia în spectacole TV și la concertele sale, dar niciodată până acum în teatru, însă consideră că a atins maturitatea artistică necesară. Nunta Cristina Rus se va căsători în această duminică cu tatăl viitorului ei copil, Dragoș Bălteanu. Cununia religioasă va avea loc la Biserica Silvestru din București și va fi urmată de o petrecere la Hotel Radisson. Rochia de mireasă a costat 4 000 de euro, însă, datorită sarcinii care avansează, s-ar putea ca aceasta să n-o mai cuprindă pe Cristina în ziua nunții. • Premiu Alături de Claudia Cardinale, Florin Piersic se află printre invitații de onoare ai ediției de anul acesta (cea de-a opta) a Festivalului Internațional de Film Transilvania, care se va desfășura la Cluj între 29 mai și 7 iunie. Cei doi vor fi omagiați cu câte un premiu pentru întreaga carieră, care li se va înmâna pe 6 iunie, în cadrul galei de închidere a festivalului. • Licență Denisa, bruneta din trupa Bambi, este studentă în ultimul an la Pedagogie muzicală, însă nu se simte pregătită să-și susțină examenul de licență în sesiunea din această vară. Ea vrea să termine facultatea cu o notă mai mare de 9,50, motiv pentru care se gândește să-și amâne licența pentru anul viitor, în februarie, ca să aibă timp să se pregătească temeinic. m