Almanah Agenda, 1994

Influența planetei Jupiter Sub influența lui Jupiter. Vărsătorul este prietenos și sociabil. Gândurile lui sunt îndreptate spre binele societății. Este plin de speranțe. Sub influența negativă a lui Jupiter, Vărsătorul devine neliniștit, încăpățânat și puțin nehotărât. Este comod și nu te poți baza pe ajutorul lui. PREVIZIUNI PENTRU ANUL 1994 Păstrați ceea ce ați obținut! Tendințe generale. După un an mai neliniștit din cauza influenței lui Saturn, puteți păși cu încredere în anul lui Jupiter. Aproape tot ce ați gândit și v-ați planificat cu grijă se va finaliza. Dacă aveți intenții mai mari, începeți din timp cu evaluarea lor exactă. Acest lucru nu este valabil numai în domeniul financiar, ci pentru tot ceea ce doriți să realizați, în cazul dvs., timpul înseamnă bani. Cine dorește să facă un schimb de locuință sau s-o renoveze pe cea veche va trebui să-și planifice acest lucru într-o perioadă în care vremea este favorabilă. Se recomandă, de asemenea, ca, pe lângă obligațiile de serviciu, să nu vă neglijați familia și să acordați puțin timp fiecărui membru. Dacă cei născuți în această zodie își pun în valoare din timp talentele, vor obține succese considerabile. Este important ca în anul 1994 să asigurați și să păstrați tot ceea ce ați realizat până acum. Verificați contractele și acordurile încheiate, mai ales cei care sunteți născuți în prima decadă! Delăsarea vă poate costa în anul lui Jupiter demonstrați că sunteți un tip mobil. Dacă după perioada de concedii la serviciu vor apărea probleme, nu trebuie să vă lăsați copleșit! Sunteți suficient de adaptabil ca să ieșiți cu bine din astfel de situații încâlcite, chiar dacă nu este vorba strict de probleme profesionale. Dragoste. Șansele în acest domeniu sunt mari pentru cei tineri, dar pentru cei mai în vârstă sunt de-a dreptul splendide. Cei care au o relație stabilă vor avea parte de multă afecțiune și din acest motiv se vor simți în al nouălea cer. Dacă sunteți născut la sfârșitul lui ianuarie, aveți grijă ca, prin comportament, să mențineți sentimentele la un nivel înalt. Persoanele celibatare sau divorțate pot avea speranțe pentru anul 1994. Primăvara veți întâlni o persoană de sex opus de care vă veți simți atras și căreia nu îi veți fi indiferent. Dintr-o astfel de întâlnire, până la sfârșitul anu l 3 Ю 17 24 31 $ 4 11 12 25 M 5 12 14 36 16 13 20 37 Y 7 14 21 27 S 12 1$ 22 29 b 29 16 23 30 2.01-19.02 lui s-ar putea să se formeze o pereche, încă un sfat, nu vă pripiți și nu forțați nota. Se vor ivi și alte ocazii. Profesiune. O reorientare în sectorul profesional vă va aduce în anul 1994 numai surprize plăcute. Perioadele favorabile pentru o asemenea atitudine sunt din mai până în iulie și în luna noiembrie. Schimbarea meseriei vă va reactiva și vă va aduce un nou elan în viață. Aceste sfaturi se recomandă în mod special celor născuți în decada a doua. Cei născuți în ianuarie se vor îndrepta, la începutul primăverii, către un câștig financiar care va trebui să fie valorificat în sectorul profesional. Cei angajați vor folosi acești bani pentru perfecționarea profesională în scopul avansării. Cei care sunt patroni de firme își vor dota întreprinderea cu utilaje noi sau își vor extinde domeniul de activitate. Este bine să investiți banii, în anul 1994 trebuie să fiți activ, dar fără a deveni agresiv. Cu cine se potrivește Vărsătorul în dragoste căsnicie Punctele tari ale Vărsătorului Sunt adaptabili și mobili din punct de vedere psihic și în felul acesta leagă multe prietenii. Au simțul frumosului și gust estetic. Punctele slabe ale Vărsătorului Este irascibil și face câteodată scene la care nu te aștepți Este foarte sensibil, neliniștit și supărăcios. Bărbatul Vărsător Nu acceptă cu plăcere legături de durată. Este mai mult adeptul dragostei libere și prieteniei! Femeile Leu și Taur îl atrag, dar ambele îi cer fidelitate. Fecioara, Scorpionul și Capricornul îi îngrădesc prea mult libertatea. Se potrivește cu Berbecul și Săgetătorul, dar cel mai bine se completează cu Gemenii și Balanța. Femeia Vărsător nu găsește ușor bărbatul potrivit cu care să poată trăi. Se "aprinde" și se logodește ușor, dar acest lucru nu se transformă în căsătorie. Abia după o anumită experiență va ști, de fapt, ce dorește. Cel mai bine se potrivește cu bărbații din zodia ei. Gemenii, Balanța și Săgetătorul pot fi, de aseinterese comune, așa încât vor găsi mereu o cale comună. Vârstitor-Taur - trăiesc în lumi diferite. Taurul nu înțelege năzuințele Vărsătorului. Vǎrsǎtor-Gemeni - se potrivesc pentru că năzuiesc spre aceleași idealuri, menea parteneri compatibili. Taurul conservator și Scorpionul gelos nu reprezintă perechea nimerită. Vărsătoreac au multă fantezie și sunt idealiști. Sub influența Vărsătorului, Racul se poate desfășura. Vărsător-Fecioară se potrivesc numai în plan spiritual. Fecioara econoamă îl potolește pe Vărsătorul cheltuitor. Vărsător-Balanță - sunt perechea ideală, ambii fiind optimiști și iubind viața ușoară. Vărsător-Scorpion - nu se potrivesc și din această cauză apar conflicte care nu se pot soluționa. Vărsător-Săgetator - găsesc mereu un drum comun. Vărsător-Capricorn - se înțeleg numai atunci când îi leagă aceleași interese. Pe plan profesional urmăresc căi diferite. Vărsător- Vărsător - au interese comune, care îi leagă. Vărsător-Pești - se înțeleg pe plan social, dar Peștii resping ideile utopice ale Vărsătorului. ___________________________________ Relația cu alte zodii Vărsător- Berbec au multe vărsătorL Nu - se completează numai dacă se admiră reciproc.