Analele Univesităţii Bucureşti - Istorie, 1986 (Anul 35)

LISTA ABREVIERILOR Acta Mus. Porolissensis — Acta Musei Porolissensis. Muzeul de istorie și artă Zalău. A.B.T.T. — Almanah B.T.T. București. Anale — Anale de istorie. Institutul de studii istorice și social-politice de pe lângă C.C. al P.C.R. București. Anale „Șt. Gheorghiu“ — Analele Academiei „Șt. Gheorghiu“, București. A.U.B.I. — Analele Universității București. Istorie. A.U.C., filos., soc., ist. — Analele Universității Craiova. Filosofie, sociologie, istorie. A.I.I.A.—Iași — Anuarul Institutului de istorie și arheologie „A. D. Xenopol". Iași. A. O. — Arhivele Olteniei. (Serie Nouă). Craiova. Balcania — Balcania, Skopje. B. S.J.V. — Bulletin de la Société Jules Verne. Paris. B. S.S.F.R. — Buletinul Societății de științe filologice din R. S. România. București. Carpica — Carpica. Muzeul județean de istorie și artă. Bacău. C. I. — Les Cahiers de l’imaginaire. E.B. — Études balkaniques. Academie Bulgare des Sciences. Institut d’Études Balkanique, Sofia. E.P.S. — The Entire People Struggle. The Romanian Rewiev of Military History. București. E.S. — Era socialistă. Revistă teoretică și social-politică a C.C. al P.C.R. București. Forum — Forum. Revista învățămîmtului superior. București. Iierasus — Hierasus. Botoșani. H. S.F.M. — Heyne Science Fiction Magazin. München. I. S.T.P. — învățămîntul liceal și tehnic-profesional. București. S. I.P. — Lupta întregului popor. Revista română de istorie militară. București. Manuscriptum — Manuscriptum. Muzeul literaturii române. București. Mem. A. — Memoria antiquitatis. Muzeul județean Piatra Neamț. M. I. — Magazin istoric. Revista de cultură istorică. București. M.I.M. — Materiale de istorie și muzeografie. București. M.N. — Muzeul Național București. Mousaios — Mousaios. Muzeul județean Buzău. M. S.I. — Memoriile Secției de științe istorice. Academia R. S. România. București. N. E.H. — Nouvelles études d’histoire. București. P.A.M. — Probleme de artă militară. Revista teoretică a Ministerului Apărării Naționale. București. Polaris — Polaris. Frankfurt am Main. R.C. — Revista de contabilitate. București. R.E.S.E.E. — Revue des études sud-est européennes. București. Rev. arhiv. — Revista Arhivelor. Direcția Generală a Arhivelor Statului. București. Rev. econ. — Revista economică. Institutul central de cercetări economice. București. R.S. — Revista de istorie. Academia de Științe Sociale și Politice a R. S. România. Secția de istorie și arheologie. București. Rev. pedag. — Revista de pedagogie, Institutul de Științe pedagogice, București. R.M.M.M. — Revista muzeelor și monumentelor. Seria Muzee. București. R.P.H. — Roumaine Pages d’Histoire, București. Apare în lb. engleză, germană, rusă, spaniolă. R.R. — Revue Roumaine. București. R.R.E.I. — Revue roumaine des études internationales. București. R.R. H. — Revue roumaine d’histoire. București.