Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1977, Partea 3 (Anul 13, nr. 1-120)

1977-02-10 / nr. 23

4 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA a IlI-a, Nr. 23 SCHIMBĂRI DE NUME — Borțoi Gabia, domiciliată în București, str. Găgești nr. 7, născută la 26 octombrie 1955 în satul Tomulești, comuna Toporu, județul Teleorman, fiica lui Iosif și Paulina Borțoi, solicită schimbarea prenumelui său din Gabia în acela de Gabriela, spre a se numi Borțoi Gabriela. (126) — Constantinescu Veronel, domiciliat în Pitești, cartierul Găvana II, bloc 30 A, județul Argeș, născut la 7 septembrie 1954 în comuna Poiana Lacului, județul Argeș, fiul lui Pion și Maria Constantinescu, solicită schimbarea numelui său de familie din Constantinescu în acela de Niță, spre a se numi Niță Veronel. (127) — Cârnu Virgiliu, domiciliat în București, str. Ciurea nr. 3, născut la 9 martie 1949 în Țăndărei, județul Ialomița, fiul lui Constantin și Ancuța Cârnu, solicită schimbarea numelui său de familie din Cârnu în acela de Mehmet-Selim, spre a se numi Mehmet-Selim Virgiliu. (128) — Duduță Costache, domiciliat în Suceava, str. Nicolae Bălcescu nr. 2, județul Suceava, născut la 4 august 1928 în comuna Răchiți, Botoșani, județul Botoșani, fiul lui Teodor și Frasina Duduță, solicită schimbarea prenumelui său din Costache în acela de Constantin, spre a se numi Duduță Constantin. (129) — Enciu Floarea, domiciliată în comuna Valea Stanciului, județul Dolj, născută la 3 aprilie 1923 în comuna Bîrza, județul Olt, fiica lui Mihail și Maria Crăciun, solicită schimbarea numelui său de familie din Enciu în acela de Sirbu, spre a se numi Sirbu Floarea. (130) — Mailat Marioara, domiciliată în Făgăraș, str. Cerbului nr. I A, județul Brașov, născută la 26 septembrie 1956 în comuna Lisa, județul Brașov, fiica lui Gheorghe și Letiția Munteanu, solicită schimbarea prenumelui său din Marioara în acela de Maria, spre a se numi Mailat Maria. (131) — Minciună Anișoara, domiciliată în București, sos. Colentina nr. 236, născută la 13 februarie 1953 în București, fiica lui Minciună Elena, solicită schimbarea numelui său de familie din Minciună în acela de Chelaru, spre a se numi Chelaru Anișoara. (132) — Măerean Maria-Rusanda-Eleonora, domiciliată în satul Galații Bistriței, comuna Galații Bistriței, județul Bistrița- Năsăud, născută la 19 noiembrie 1958 în comuna Galații Bistriței, județul Bistrița- Năsăud, fiica lui Flore și Maria Măerean, solicită schimbarea prenumelui său din Maria-Rusanda-Eleonora în acela de Rodica, spre a se numi Măerean Rodica. (133) — Muscă Gelu, domiciliat în București, b-dul Armata Poporului nr. 11 A, născut la 14 aprilie 1954 în Piatra-Neamț, județul Neamț, fiul lui Gheorghe și Tatiana Muscă, solicită schimbarea numelui său de familie din Muscă în acela de Dacian, spre a se numi Dacian Gelu. (131) — Muscă Gheorghe, domiciliat în București, b-dul Armata Poporului nr. 11 A, născut la 22 decembrie 1928 în Comănești, județul Bacău, fiul lui Gheorghe și Elisabeta Muscă, solicită schimbarea numelui său de familie din Muscă în acela de Dacian, spre a se numi Dacian Gheorghe. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Muscă Mirela, cu același domiciliu, născută la 29 februarie 1969 în București, fiica lui Gheorghe și Tatiana Muscă, din Muscă în acela de Dacian, spre a se numi Dacian Mirela. (135) — Moriu Dumitru, domiciliat în Constanța, aleea Venus nr. 25, județul Constanța, născut la 22 februarie 1942 în comuna Pantelimon, județul Constanța, fiul lui Dragomir și Gherghina Mortu, solicită schimbarea numelui său de familie din Mortu în acela de Dragomir, spre a se numi Dragomir Dumitru. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copiilor săi : Mortu Viorel, cu același domiciliu, născut la 5 aprilie 1970 în Constanța, județul Constanța, fiul lui Dumitru și Alexandrina Mortu, din Mortu în acela de Dragomir, spre a se numi Dragomir Viorel . Mortu Antoneta, cu același domiciliu, născută la 8 octombrie 1973 în Constanța, județul Constanța, fiica lui Dumitru și Alexandrina Mortu, din Mortu în acela de Dragomir, spre a se numi Dragomir Antoneta. (136) — Mortu Alexandrina, domiciliată în Constanța, aleea Venus nr. 25, județul Constanța, născută la 1 octombrie 1942 în satul Gura Dobrogei, comuna Cogealac, județul Constanța, fiica lui Nicolae și Ioana Dobrin, solicită schimbarea numelui său de familie din Mortu în acela de Dragomir, spre a se numi Dragomir Alexandrina. (137) — Oprea Eugenia, domiciliată în București, b-dul 1 Mai nr. 148, născută la 28 iunie 1931 în localitatea Reni — U.R.S.S., fiica lui Gheorghe și Sultana Oprea, solicită schimbarea numelui său de familie din Oprea în acela de Moldoveanu, spre a se numi Moldoveanu Eugenia. (138) — Pokol Ștefan, domiciliat în Oradea, str. C Martie nr. 24 a, județul Bihor, născut la 12 decembrie 1925 în satul Sînnicolau de Munte, comuna Săcueni, județul Bihor, fiul lui Ludovic și Parasca Pokol, solicită schimbarea numelui său de familie din Pokol în acela de Păsztai, spre a se numi Păsztai Ștefan. De asemenea, solicită schimbarea numelui de familie al copilului său, Pokol András-Attila, cu același domiciliu, născut la 4 aprilie 1970 în Oradea, județul Bihor, fiul lui Ștefan și Magdalena Pokol, din Pokol în acela de Păsztai, spre a se numi Tăsztai András-Attila. (139) — Pokol Magdalena, domiciliată în Oradea, str. 6 Martie nr. 24a, județul Bihor, născută la 25 mai 1926 în comuna Ocna Șugatag, județul Maramureș, fiica lui Meleg Gavrilă și Scheff Ana, solicită schimbarea numelui său de familie din Pokol în acela de Păstrai, spre a se numi Păszrai Magdalena. (140) — Rață Ioan-Marcel, domiciliat în Hunedoara, b-dul Matei Corvin nr. 9, județul Hunedoara, născut la 5 ianuarie 1955 în Hunedoara, județul Hunedoara, fiul lui Gheorghe și Ileana Rață, solicită schimbarea numelui său de familie din Rață în acela de Rațiu, spre a se numi Rațiu Ioan-Marcel. (141) — Storaj Maria, domiciliată în București, calea Giulești nr. 109, născută la 2 iulie 1934 în București, fiica lui Ion și Ecaterina Storaj, solicită schimbarea numelui său de familie din Storaj în acela de Ionescu, spre a se numi Ionescu Maria. (142) —■ Șdira Vasile, domiciliat în Tulcea, str. Ion Luca Caragiale nr. 2, județul Tulcea, născut la 27 aprilie 1922 în comuna Almașu Mare, județul Alba, fiul lui Ioan și Sofia Șdhira, solicită schimbarea numelui său de familie din Șdira în acela de Jdirea, spre a se numi Jdirea Vasile. (143) — Șerban Frusina, domiciliată în satul Gura Ialomiței, comuna Mihail Kogălniceanu, județul Ialomița, născută la 25 octombrie 1956 în comuna Mihail Kogălniceanu, județul Ialomița, fiica lui Nicolae și Dumitru Șerban, solicită schimbarea prenumelui său din Frusina în acela de Olimpia, spre a se numi Șerban Olimpia. (144) — Teofan Octavian-Ioan, domiciliat în Cluj-Napoca, str. Madách nr. 19, județul Cluj, solicită schimbarea prenumelui copilului său, Teuțan Maria, cu același domiciliu, născută la 28 noiembrie 1975 în Cluj-Napoca, județul Cluj, fiica lui Octavian-Ioan și Ileana Teuțan, din Maria în acela de Cristina-Elena, spre a se numi Teuțan Cristina-Elena. (145) EDITOR : CONSILIUL DE STAT SECTORUL BULETINULUI OFICIAL ȘI AL PUBLICAȚIILOR AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA LEGISLATIVE Adresa pentru publicitate , întreprinderea poligrafică „Buletinul Oficial“, Biroul de publicitate și difuzare pentru Buletinul Oficial, București, str. Mendeleev nr. 7, sectorul 1, telefon 10.08.23. Tiparul : Intrepr. poligrafică „Buletinul Oficial" București, str. Izvor nr. 137, tel. 31.75.01-31.07.80. Buletinul Oficial, Partea a III-a, nr. 23/1977, conține 4 pagini. Prețul 1 leu 40.810