Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1977, Partea 3 (Anul 13, nr. 121-230)

1977-09-10 / nr. 159

f Anul XIII — Nr. 159 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a SUMAR Pagina Plecarea tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu, într-o vizită oficială de prietenie în Republica Populară Bulgaria . 1 Comunicat privind vizita oficială de prietenie a tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu, în Republica Populară Bulgaria . 2—3 întoarcerea în țară a tovarășului Nicolae Ceaușescu, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu, din vizita oficială de prietenie în Republica Populară Bulgaria............................................................................................3.4 Primire la Consiliul de Stat................................................... 4 Primire la Marea Adunare Națională . . 1 . 4 Plecarea tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu, într-o vizită oficială de prietenie în Republica Populară Bulgaria Luni, 5 septembrie 1977, tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, împreună cu tovarășa Elena Ceaușescu au plecat în Republica Populară Bulgaria, unde vor face o vizită oficială de prietenie la invitația tovarășului Todor Jivkov, prim-secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Bulgar, președintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Bulgaria. Tovarășul Nicolae Ceaușescu este însoțit în această vizită de tovarășii Manea Mănescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.G. al P.C.R., prim-ministru al guvernului, Leonte Răutu, membru al Comitetului Politic Executiv al C C. al P.C.R., președintele părții române în Comisia mixtă guvernamentală de colaborare economică și tehnico-științifică, Ștefan Andrei, membru supleant al Comitetului Politic Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., George Macovescu, membru al C.C. al P.C.R., ministrul afacerilor externe, Ioan Avram, membru al C.C. al P.C.R., ministrul industriei construcțiilor de mașini, Trandafir Cocîrlă, membru al C.C. al P.C.R, ministrul energiei electrice, de alte persoane oficiale. La plecare, pe aeroportul Otopeni, tovarășul Nicolae Ceaușescu și tovarășa Elena Ceaușescu au fost salutați de tovarășii Emil Bobu, Cornel Burtică, Gheorghe Cioară, Lina Ciobanu, Ion Dincă, Ion Ioniță, Petre Lupu, Paul Niculescu, Ion Pățan, Gheorghe Rădulescu, Iosif Uglar, Ștefan Voitec, Ion Coman, Teodor Coman, Mihai Dalea, Miu Dobrescu, Mihai Gere, Nicolae Giosan, Vasile Patilineț, Ioan Ursu, Aurel Duma, de membri ai C.C. al P.C.R., ai Consiliului de Stat și ai guvernului, de conducători de instituții centrale și organizații obștești, de personalități ale vieții științifice și culturale. Tovarășii din conducerea de partid și de stat au venit împreună cu soțiile. Erau prezenți Gheorghi Stoianov, însărcinatul cu afaceri ad-interim al R. P. Bulgaria la București, și membri ai ambasadei. Tovarășul Nicolae Ceaușescu și tovarășa Elena Ceaușescu au fost salutați la plecare, pe aeroport, de mii de oameni ai muncii bucureșteni. Sîmbătă, 10 septembrie 1977