Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1978, Partea 3 (Anul 14, nr. 1-122)

1978-03-24 / nr. 59

Im Anul XIV — Nr. 59 PARTEA A Ш а Vineri, 24 martie 1978 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA SUMAR Pagina Plenara Comitetului Central al Partidului Comunist Român . .................................................. 1 . 1—4 Plenara Comitetului Central al Partidului Comunist Român în zilele de 22 și 23 martie 1978 au avut loc lucrările Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român, desfășurate sub conducerea tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, cu următoarea ordine de zi : 1. Cu privire la perfecționarea conducerii și planificării economico-financiare. 2. Cu privire la participarea la beneficii a oamenilor muncii. 3. Raportul cu privire la efectivul, compoziția și structura organizatorică a partidului la 31 decembrie 1977. 4. Raportul cu privire la activitatea desfășurată de organele de partid, de stat și organizațiile de masă în anul 1977 pentru înfăptuirea politicii de cadre a partidului. 5. Raportul cu privire la activitatea internațională a partidului și statului în anul 1977 și la principalele orientări ale activităților pe plan extern în anul 1978. 6. Proiectul de hotărîre cu privire la activitatea de rezolvare a propunerilor, sesizărilor, reclamațiilor și cererilor oamenilor muncii. 7. Probleme organizatorice. Au participat, ca invitați, prim-secretari ai comitetelor județene de partid care nu sînt membri ai Comitetului Central, unele cadre din ministere, instituții centrale și organizații de masă, redactori-șefi ai presei centrale. La dezbaterile pe marginea problemelor înscrise pe ordinea de zi au luat parte tovarășii : Ion Dincă, Ion Avram, Ludovic Fazekas, Nicodim Roșea, Ștefan Mocuța, Mihail Florescu, Gheorghe Dinu, Gheorghe Brehuescu, Gheorghe Dumitrache, Georgeta Podaru, Barbu Zaharescu, Neculai Agachi, Nicolae Bușui, Manea Mănescu, Vasile Cădar, Ion Florea, Dumitru Bejan, Dezideriu Szilagy, Constantin Matei. In încheierea lucrărilor plenarei a luat cuvîntul tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, însușindu-și în întregime aprecierile, orientările și sarcinile formulate de secretarul general al partidului, plenara a relevat rolul hotărîtor al tovarășului Nicolae Ceaușescu în elaborarea politicii interne și externe a partidului și statului nostru, a măsurilor menite să asigure progresul multilateral al României socialiste, transpunerea în viață a Programului partidului, a mărețelor obiective stabilite de Congresul al XI-lea și de Conferința Națională ale P.C.R., contribuția sa esențială la creșterea substanțială a prestigiului internațional al P.C.R. și al României socialiste. Comitetul Central al Partidului Comunist Român a aprobat în unanimitate documentele supuse plenarei spre dezbatere. 1. — Pe baza hotărîrilor Congresului al XI-lea și Conferinței Naționale ale partidului, la inițiativa și corespunzător indicațiilor și orientărilor tovarășului Nicolae Ceaușescu, plenara a analizat și aprobat măsuri cu privire la perfecționarea conducerii și planificării economico-financiare, la creșterea rolului fiecărui colectiv de muncă în gospodărirea cu maximum de eficiență a părții din avuția națională ce i s-a încre-