Buletinul Oficial, ianuarie-decembrie 1983, Partea 3 (Anul 19, nr. 1-111)

1983-01-03 / nr. 1

REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA BULETINUL OFICIAL AL Anul XIX Nr. 1__________________________PARTEA a III-a Luni, 3 ianuarie 1983 Dragi tovarăși și prieteni. Cetățeni ai Republicii Socialiste România, încheiem anul 1982 cu noi succese importante în dezvoltarea economico-socială, în sporirea avuției materiale și spirituale a patriei. In condițiile grele, determinate de accentuarea crizei economice mondiale, cât și de unele lipsuri ce s-au manifestat în diferite sectoare de activitate, industria românească a continuat să se dezvolte , am obținut rezultate de seamă în creșterea producției agricole, realizînd o producție de cereale de 1000 kg pe locuitor, s-au înfăptuit neabătut măsurile privind autoconducerea și autoaprovizionarea, ridicarea bunăstării materiale și spirituale a poporului. Cu toate acestea, trebuie să spunem deschis, și la terminarea celui de-al doilea an al actualului cincinal, că rezultatele obținute nu ne pot mulțumi, că, dacă în toate sectoarele s-ar fi acționat cu mai multă răspundere și fermitate, am fi putut să obținem rezultate și mai bune. La Conferința Națională a partidului am analizat pe larg stadiul actual al edificării socialismului în România, drumul străbătut de poporul nostru, sub conducerea Partidului Comunist Român, în ridicarea gradului de civilizație al patriei, în creșterea forței economice și politice, în întărirea independenței și suveranității României socialiste. La sfîrșitul acestui an am sărbătorit cea de-a 35-a aniversare a proclamării Republicii, care a marcat de fapt trecerea la revoluția și construcția socialistă în patria noastră. Mărețele realizări obținute în anii construcției socialiste demonstrează cu putere justețea politicii partidului nostru care aplică în mod creator adevărurile generale la condițiile concrete din țara noastră, reprezintă o expresie a forței creatoare a clasei muncitoare, țărănimii, intelectualității, a întregului nostru popor, care, stăpîn pe destinele sale, își făurește în deplină libertate propriul său viitor socialist și comunist. Acum, la încheierea unui an de muncă eroică, plină de dăruire pentru progresul și propășirea patriei, adresei clasei noastre muncitoare, țărănimii, intelectualității, tuturor oamenilor muncii, fără deosebire de naționalitate, întregului popor cele mai calde felicitări și urarea de noi și strălucite victorii în măreața operă de făurire a societății socialiste multilateral dezvoltate și de înaintare a României spre comunism ! Dragi tovarăși și prieteni, Cetățeni ai României socialiste. Intrăm în noul an 1983 cu un program clar de muncă privind dezvoltarea armonioasă economico-socială a țării, în vederea înfăptuirii neabătute a hotărîrilor SUMAR Pagina Mesajul de Anul Nou adresat întregului nostru popor, la posturile de radio și televiziune, de tovarășul Nicolae Ceaușescu 1—3 MESAJUL DE ANUL NOU adresat întregului nostru popor, la posturile de radio și televiziune, de tovarășul Nicolae Ceaușescu