Buletinul Oficial, ianuarie-decembrie 1986, Partea 3 (Anul 22, nr. 1-104)

1986-11-15 / nr. 87

•y BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA, PARTEA a lll-a, Nr. 87 produselor la fondul de stat, asigurarea furajelor și a producției în zootehnie, pentru întărirea ordinii și disciplinei în acest important sector al economiei naționale. Tovarășul Nicolae Ceaușescu a indicat ca, paralel cu acțiunile întreprinse în scopul îndeplinirii integrale a sarcinilor pe 1986, să se ia măsuri ferme pentru pregătirea temeinică a planului pe 1987, astfel incit, din primele zile, să se asigure îndeplinirea ritmică, la toți indicatorii, cantitativi și calitativi, a producției prevăzute pentru cel de-al doilea an al actualului cincinal, în toate sectoarele — în activitatea de producție, de export, de investiții, în agricultură — să se ia asemenea măsuri încît anul viitor să fie un an hotărîtor în ce privește înfăptuirea marilor obiective puse în fața economiei naționale de Congresul al Xlll-lea al partidului. Secretarul general al partidului și-a exprimat convingerea că organele și organizațiile de partid, comuniștii, toți oamenii muncii vor acționa cu hotărâre și răspundere, cu spirit revoluționar, pentru îndeplinirea planului pe acest an, pentru pregătirea temeinică a producției anului viitor, pentru realizarea, în cele mai bune condiții, a prevederilor actualului cincinal, a obiectivelor de dezvoltare economico-socială a țării. Tovarășul Nicolae Ceaușescu a primit pe membrii Consiliului Militar al Forțelor Armate Unite ale statelor participante la Tratatul de la Varșovia Tovarășul Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, președintele Republicii Socialiste România, comandantul suprem al forțelor armate ale Republicii Socialiste România, a primit, vineri, 14 noiembrie 1986, pe membrii Consiliului Militar al Forțelor Armate Unite ale statelor participante la Tratatul de la Varșovia. Luînd cuvîntul, mareșalul Uniunii Sovietice V. G. Kulikov, comandant-șef al Forțelor Armate Unite ale statelor participante la Tratatul de la Varșovia, a adresat cele mai vii mulțumiri pentru primire și a exprimat întreaga recunoștință Comitetului Central al partidului nostru, guvernului român pentru condițiile asigurate desfășurării reuniunii de la București, în continuare, tovarășul Nicolae Ceaușescu a fost informat despre desfășurarea lucrărilor ședinței Consiliului Militar al Forțelor Armate Unite ale statelor participante la Tratatul de la Varșovia. Mareșalul V. G. Kulikov a subliniat că Forțele Armate Unite vor face totul pentru a înfăptui hotărîrile partidelor și guvernelor lor în lupta pentru pace, pentru destindere și, în același timp, să asigure securitatea și apărarea cuceririlor socialiste. în cadrul întrevederii, tovarășul Nicolae Ceaușescu a rostit o cuvîntare, urmărită cu deosebită atenție de cei prezenți. La întrevedere au participat tovarășii Ion Coman, membru al Comitetului Politic Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., și general-colonel Vasile Milea, membru supleant al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., ministrul apărării naționale. Primiri la președintele Nicolae Ceaușescu — Ambasadorul Republicii Elene — Președintele Republicii Socialiste România, tovarășul Nicolae Ceaușescu, a primit, miercuri, 12 noiembrie 1986, pe ambasadorul Republicii Elene la București, Dimitri M. Serbos, la cererea acestuia. Cu acest prilej, tovarășului Nicolae Ceaușescu i-a fost adresat un cald salut și i s-a înmînat o scrisoare din partea președintelui Republicii Elene, Christos Sartzetakis. Președintele Nicolae Ceaușescu a mulțumit și a transmis președintelui Christos Sartzetakis un salut călduros și cele mai bune urări. Tovarășul Nicolae Ceaușescu și-a exprimat convingerea că România și Grecia vor colabora și mai activ în direcția dezarmării, soluționării problemelor din Balcani, pentru ca această regiune să devină o zonă a colaborării și păcii, fără arme nucleare și chimice. — Ambasadorul R.S.F. Iugoslavia cu prilejul prezentării scrisorilor de acreditare — Tovarășul Nicolae Ceaușescu, președintele Republicii Socialiste România, a primit, vineri, 14 noiembrie 1986, pe Boro Denkov, care și-a prezentat scrisorile de acreditare în calitate de ambasador extraordinar și plenipotențiar al Republicii Socialiste Federative Iugoslavia în țara noastră. înmînînd scrisorile de acreditare, ambasadorul Iugoslaviei, Boro Denkov, a transmis președintelui Nicolae Ceaușescu salutări calde, prietenești din partea Prezidiului Republicii Socialiste Federative Iugoslavia, a președintelui Prezidiului R.S.F.I., tovarășul Sinan Hasani, a Prezidiului C.C. al Uniunii Comuniștilor din