Buletinul Oficial, ianuarie-decembrie 1986, Partea 3 (Anul 22, nr. 1-104)

1986-04-04 / nr. 19

Anul XXII — Nr. 19 PARTEA a II-a Vineri, 4 aprilie 1986 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA SUMAR Pagina Plenara Comitetului Central al Partidului Comunist Român.......................................................................1—2 Tovarășul Nicolae Ceaușescu a primit delegația parlamentară din Republica Turcia................................2—3 In legătură cu vizita oficială de prietenie a președintelui Partidului FRELIMO, președintele Republicii Populare Mozambic, Samora Moises Machel, in țara noastră » . . * ( . . . ) Plenara Comitetului Central al Partidului Comunist Român Sub președinția tovarășului Nicolae Ceaușescu, secretar general al Partidului Comunist Român, în zilele de 1 și 2 aprilie 1986, s-au desfășurat lucrările Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român. Plenara a adoptat, în unanimitate, la propunerea Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., următoarea ordine de zi : 1. Raportul privind analiza pe bază de bilanț a rezultatelor obținute pe ansamblul economiei naționale, formarea și utilizarea resurselor financiare în anul 1985. 2. Raportul privind efectivul, compoziția și structura organizatorică a partidului la 31 decembrie 1985 și activitatea politico-organizatorică desfășurată de organele și organizațiile de partid pentru înfăptuirea hotărîrilor și directivelor partidului. 3. Raportul cu privire la activitatea desfășurată de organele de partid, de stat și organizațiile de masă în anul 1985 pentru înfăptuirea politicii de cadre a partidului. 4. Raportul privind activitatea de rezolvare a propunerilor, sesizărilor, reclamațiilor și cererilor oamenilor muncii în anul 1985. 5. Raportul cu privire la activitatea internațională a partidului și statului în 1985 și principalele obiective ale politicii externe în anul 1986. 6. Probleme organizatorice. La plenară au participat, ca invitați, cadre cu munci de conducere în aparatul de partid și de stat care nu sînt membri ai C.C. al P.C.R. In legătură cu problemele organizatorice înscrise la ordinea de zi, plenara a aprobat si alegerea tovarășului Vasile Milea, ministrul apărării naționale, ca membru supleant al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. In conformitate cu prevederile Statutului P.C.R., plenara a aprobat și eliberarea tovarășului Nicolae Mihalache din funcția de membru supleant al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., în legătură cu trecerea sa în altă muncă ; — alegerea tovarășului Mihai Marina, prim-secretar al Comitetului județean Constanța al P.C.R., ca membru supleant al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. — alegerea tovarășului Ilie Matei, prim-secretar al Comitetului județean Timiș al P.C.R., ca membru supleant al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. Pentru dezbaterea problemelor privind realizarea integrală a planului pe anul 1986 și a prevederilor planului cincinal, s-a aprobat crearea Comisiei pentru problemele de industrie, agricultură, investiții, construcții, transporturi și circulația mărfurilor. In cursul după-amiezii, lucrările plenarei s-au desfășurat în următoarele comisii : — Comisia pentru problemele de industrie, agricultură, investiții, construcții, transporturi și circulația mărfurilor. — Comisia pentru problemele organizatorice de partid, de stat, ale organizațiilor de masă și obștești. — Comisia pentru problemele de cadre de partid și de stat. — Comisia pentru problemele ideologice, ale activității politice, culturale și educație socialistă. — Comisia pentru problemele cooperării economice și relațiile internaționale ale partidului și statului. La dezbaterile în plen au luat cuvîntul tovarășii Ion Radu, Ilie Matei, Gheorghe Stoica, Ion Bogdan Băluță, Iosif Szasz, Constantin Zanfir, Marin Enache, Florea Gruia, Dumitru Constantin, Niculina Moraru, Mircea Drăgulin și Gheorghe Oprea.