Ceahlăul, ianuarie-martie 1969 (Anul 2, nr. 271-345)

1969-01-07 / nr. 274

Pag. a 2-aC BAHLĂUL' Marți 7 ianuarie Delimitarea, numerotarea și denumirea circumscripțiilor electorale din indexul Neamț, pentru alegerile de deputați in Consiliul popular județean ce vor avea loc la 2 martie 1969 Municipiul Piatra Neamț circumscripția electorală nr. 1 Piața Karl Marx inclusiv blocurile C. 1, C. 2, C. 3, C. 4, C. 5, C. 6, str. Muncii inclusiv blocurile B.2, B. 3, B 4, str. Viitorului inclusiv blocul Viitorului. circumscripția electorală nr. 2 Blocurile H. 3 și I. 1 din strada Bicazului și blocurile D. 1, D. 2, D.3, D. 4, D. 5, D.6 din strada Chimiei. circumscripția electorală nr. 3 Străzile Bicazului de la nr. 2—16 și de la nr. 1—5 intersecție cu bulevardul Republicii inclusiv blocurile F. 1, H. 1, E. 2, H. 2, Căprioarei, Cărturari, G. Coșbuc, Drăghiescu, fundătura Drăghiescu, Aleea Margaretelor, bulevardul Republicii de la nr. 5 la gară și de la nr. 8 pînă la gară, cvartalul Săvinești, circumscripția electorală nr. 4 Străzile: Arieșului, Arinului, Arțarului, Bahrin, Bolovoaia, Cernegura, Chimiei de la nr. 11 la capăt și de la nr. 14 la capăt inclusiv blocurile nr. 1 la nr. 6, blocurile particulare A. B. C. și blocul B. 5, blocul 1.2 din piața M. Kogălniceanu, străzile : Cuejdiului, Decebal, Industriilor, M Kogălniceanu, Lunca Bistriței, bulevardul 9 Mai, străzile: Măgura, Muntelui, C. Negri, Parcurilor, Păcii, Pinului, Prunului, Rodnei, Rosmarin, Sălciei, Sergentul, Traian, Zorilor, circumscripția electorală nr. 5 Străzile : Aurorei, Bucium, N. Bălcescu, blocul H. 4 și complexul comercial din piața M. Kogălniceanu, blocurile nr. 1 la 11 din bulevardul Dacia, străzile: Cuza Vodă, Făgetului, Furtunei, 28 Martie, Pinului, Rarăului și Viforului, circumscripția electorală nr. 6 Străzile: Arcului, Barajului, Caraiman, Cerbului, Crivățului, Cucului, Energiei, Humăriei, Lacului, Lăcrămioarei, Merilor, Mierlei, Molidului, Petru Movilă, Piscului, Piriul Sărata, Plopului, Retezat, Sătencei, Stînjenelului și Verii; circumscripția electorală nr. 7 Străzile : Amurgului, Apelor, Argeș, Artelor, Borzoghean, Bradului, Cezar Bolliac, Cîrloman, Crișului, Crîngului, Democrației, Dimitrie Cantemir, Dragoș Vodă, Eroii Muncii, Florilor, Ion Roată, Izvor, Izvoraș, Liliacului, Oituz, Peste Punte, Plugarului, Ștefan cel Mare de la nr. 80 la capăt, Soarelui, Someș, Sporturilor, Subcîrloman, Timiș, Țărăncuța și Țesătoarei; circumscripția electorală nr. 8 Străzile : Alexandru cel Bun, Aleea Crinului, Avîntului, I. L. Caragiale, Codrului, Cozlei, Durăului, Elena Cuza, Ion Creangă, Maiakovschi, Meteorului, Piața Libertății, Peneș Curcanul, Pietrosul, Poștei, Războieni, bulevardul Republicii de nr. 2 la nr. 6 și de la nr. 1 la nr. 3, străzile : Speranței, Ștefafan cel Mare de la nr. 2 la nr. 80 și de la nr. 1 la nr. 65 și V. A. Ureche, circumscripția electorală nr. 9 Străzile: Bicazului de la nr. 18 la nr. 118 intersecție cu strada Bucegi și de la nr. 7 la nr. 111, inclusiv blocurile B.2, B 3, C. 3, C. 4, A. 3, A. 4 și B. 1, Bucegi, Debrețin și Independenței, circumscripția electorală nr. 10 Străzile : Bicazului de la nr. 120 pină la capăt și de la nr. 113 pînă la capăt, inclusiv blocurile C. 1, C. 2, C. 5, C. 6, A. 1, A. 2, E. și D., Borzești, Pictor Grigorescu, Muncitoarei și Teiului, circumscripția electorală nr. 11 Străzile : Aleea Brazilor, Aleea Tineretului, Ardeluța, Aurel Vlaicu, Bistriței, Bîtca Doamnei, Călugăreni, Cetinei, Cireșilor, Cornilor, 30 Decembrie, Depoului, Digului, Ecaterina Teodoroiu, Ecoului, Fagului, Ferestraelor, Fîntînei, Frasinului, Livezilor, Măcieșilor, 7 Noiembrie, 19 Noiembrie, Nucului, Păltiniș, Piriul Doamnei, Plevnei, Plutașului, Popa Șapcă, Primăverii, Rovine, Sacco Vanzetti, Schitul Doamnei, Slănic, Stejarului, Stîncii, Toamnei, Unirii, Uzinei și Valea Albă; circumscripția electorală nr. 12 Străzile: V. Alecsandri, Ana Ipătescu, Dr. Aroneanu, Bujorului, Cașin, Corbilor, Crizantemei, Cuza Vodă de la nr. 174, pînă la capăt și de la nr. 187 pînă la capăt, Fundătura Morii, străzile Jderului, V. I. Lenin de la nr. 2 la nr. 52 intersecție cu bulevardul Dacia și de la nr. 3 la nr. 61 intersecție cu strada Dărmănești, Marinului, Obor, Presei, Privighetoarei, Salcîmilor, Viilor și Violetei, circumscripția electorală nr. 13 răzile : Cercului, Dărmănești, Dorului, Erou Bucur, Fun- Pietricica, străzile : V. I. Lenin de la nr. 54 pinar la și de la nr. 69 pînă la capăt, Lupeni, Negoiului, Nu Rozelor, Sirenei, Subdărmănești și Vrancei, circumscripția electorală nr. 14 Străzile: Almaș, Apusului, Audia, Bălțătești, Bihorului, Boboteni Carpați, Cetatea Neamțului, Erou Sava, Erou Rusu, Foișorului, Fundătura Cetatea Neamțului, străzile: Gîrcina, Hangului, Hațașului, Izvorul Alb, Mesteacănului, Orientului, Păstrăvului, Pepinierii, Poiana Teiului, Schitul Prapa, Vișinului și Zambilelor, circumscripția electorală nr. 15 Străzile: Alunului, 23 August, Baltagului, Biruinței, bărăcile ICH, străzile: Dobrogeanu Gherea, Mărăței, de la nr 1 la nr. 93 și de la nr. 2 la nr. 86, Ozana, Progresului de la nr. 1 la nr. 97 și de la nr. 2 la nr. 80 intersecție r., strada Lămîiței și strada Veseliei, circumscripția electorală nr. 16 Străzile Castanilor, Ecaterina Varga, Licurici, Mazapu, de la nr. 88 pînă la capăt și de la nr. 95 pînă la capăt inclusiv blocurile C. 1, C.2, C. 3, B.2, B. 1, A. 1 și A. 2, Petrodava, Reconstrucția și Victoriei de la nr. 1 la nr. 163 și de la nr. 2 la nr. 206. circumscripția electorala nr.1, Străzile Brîndușilor, Buzești, Cernei, Cîrlova, Colinei, Dornei, Eliberării, Fermelor, Gara Veche, Lămîiței, Lotrului, Luminei, Muzeelor, Nalbei, Narciselor, Plăeșului, Progresului de la nr. 99 pînă la capăt și de la nr. 82 pînă la capăt, Rîmnic, Semănătoarei, Silozului, Tipografului, Tîrnavelor, Trotuș și Victoriei de la nr. 208 la nr. 304 și de la nr. 165 la nr. 235, circumscripția electorală nr. 18 Localitatea Ciritei, străzile: Apetrei, Blanduziei, Ceaușu, Ciocîrliei, Cooperației, Erou Corfu, Griviței, Hotărîrei, Jiului, Mălinului, Maramureș, Mărășești, Milcov, Mureș, Olteniei, Oltului, Potocina, Putnei, Siret, Șoimului, Suceava, Solidarității, T. Vladimirescu, Vînătorului, Vlad Țepeș și Vulturului, circumscripția electorală nr. 19 Străzile : Albinelor, Alianței, Aurel Băeșu, Banatului, Bolintineanu, Cracău, Dunării, Drumul la Izvoare, Enupărului, Gh. Doja, Horia, Ion Slavici, 1 Mai, Mărăști, Mioriței, Moldovei, Munteniei, Nordului, Păun Pincio, Pescăruș, Prieteniei, Spicului, Terasei, Transilvaniei, Victoriei de la nr. 237 pînă la capăt și de la nr. 306 pînă la capăt și Zefirului. Comuna suburbană Dumbrava Roșie circumscripția electorală nr. 20 Satele Brășăuți și Cut; circumscripția electorală nr. 21 Dumbrava Roșie și Izvoare. Comuna suburbană Săvinești circumscripția electorală nr. 22 Satul Dumbrava Deal, circumscripția electorală nr. 23 Circumscripțiile electorale comunale de la nr. 1 la nr. 19 din satul Săvinești. circumscripția electorală nr. 24 Colonia de intervenție Săvinești din satul Săvinești, Municipiul Roman circumscripția electorală nr. 25 Străzile: Alexandru cel Bun, bulevardul 23 August locuințele individuale, blocurile nr. 1 la nr. 8 inclusiv și nr. 10, 12, 13, din cvartalul 23 August, străzile : Decebal, Diligenței, Mică, N. Titulescu, Panaite Donici, Proletariatului, Stejarilor, Speranței, Sucedava de la nr. 1 la 31 și de la nr. 2 la nr. 44, Trandafirilor, Trecătoarea Moldovei, str. Victor Hugo, Zăvoi și Bucegi, circumscripția electorală nr. 26 Străzile : Albinelor, Vasile Alecsandri, Bistriței, Bicaz, Bogdan Dragoș de la nr. 1 la 97 și de la nr. 2 la 104, Cerbului, Colectorului, Dimitrie Cantemir, Fundătura Crîngului, Fundătura Renașterii, străzile : Griviței, Luceafărului, Matei Milic, Moldovei, Panait Moșoiu, Plevnei, Renașterii, Soldat Porojan, Traian, Vasile Lupu, Victoriei și Vucenic, circumscripția electorală nr. 27 Strada : C. A. Rosetti, blocurile din cvartalul Smirodavei: D. 1, D. 2, G. 1, B. 1, B.2, B. 3, F. 2, F. 3 și vilele A. 1 și A. 2, strada Tineretului și Veronica Micle circumscripția electorală nr. 28 Străzile : Ecaterina Teodoroiu de la nr 1 la 17 și de la nr. 2 la 16, Ion Creangă, Smirodava, blocurile din cvartalul Smirodava de la nr. 1 la 10, strada Tudor Vladimirescu de la nr. 1 la 7 și de la nr. 2 la 10, Fundătura Tudor Vladimirescu și strada V. Conta, circumscripția electorală nr. 29 Străzile : Alba Iulia, Aleea Păcii, Banat, Bogdan Dragoș de la nr. 99 la nr. 125 și de la nr. 106 la nr. 192, Eremia Grigorescu, Gloriei, Martir Cloșca de la nr. 187 pînă la capăt și de la nr. 120 pînă la capăt, Nouă, Păcii, Fundătura Păcii, străzile : Roșie, Tudor Vladimirescu de la nr. 9 la capăt și de la nr. 12 la capăt și Viitorului, circumscripția electorală nr. 30 Străzile : Bogdan Dragoș de la nr. 127 la nr. 211 și de la nr. 194 la nr. 276, Bolovanilor, Cocorului, Cornului, Crivățului, Fundătura Crivățului, străzile : Islazului, Perișorului, Progresului, Tinosului, Fundătura Tinosului, strada Vișinilor și Zimbrului, circumscripția electorală nr. 31 Străzile : Bogdan Dragoș de la nr. 213 pînă la capăt și de la nr. 278 pînă la capăt, Cărămidăriei, Cînepei, Fundătura Cînepei, strada Cucutei, Fundătura Florilor, străzile : Lupeni, Mărului, Ocniței, Pescarilor, Prundului, Sarata Sălciei, Fundătura Sălciei, strada Urzicei, Fundătura Urzicei, strada Zebrei și Fundătura Zebrei, circumscripția electorală nr. 32 Fundătura Amintirii, străzile : Ecaterina Teodoroiu de la nr 19 pînă la capăt și de la nr. 18 pînă la capăt, Gheorghe Doja, Maramureș, Martir Cloșca de la nr. 111 la nr. 185 și de la nr. 54 la 118, Olteniei, Primăverii, bulevardul Republicii de la nr. 50 la capăt și de la nr. 61 la capăt, străzile : Spiru Haret, Toma Stelian și Fundătura Triumfului, circumscripția electorală nr. 33 Străzile Aeroportului, blocurile nr. 30, 32, 34, 36, 37, 39 din strada Anton Pann, bloc Grup Șantiere, străzile : Karl Marx, Lăcrămioarelor, 8 Martie, Martir Cloșca de la nr. 1 la nr 109 și de la nr. 2 la 52, Mihai Viteazu Muncii, Scînteii, 13 Septembrie, Șiretului, Tirului, Viorelelor, Zorile Socialismului și Aleea Zorile Socialismului, circumscripția electorală nr 34 Blocurile de la nr 15 la nr. 23 inclusiv, de la nr. 25 la nr. 29 inclusiv și nr. 31, 33, 35 din strada Anton Pann, circumscripția electorala nr. 35 Blocurile 1, 2, 5, 6 și de la nr. 9 la 14 inclusiv din str. Anton Pann, str. Florilor, inclusiv blocurile Fabricii de cărămidă, Partizanilor, bulevardul Republicii de la nr. 33 la nr. 59 și de la nr. 34 la 48, scuarul Republicii și strada Valter Mărăcineanu, circumscripția electorală nr. 36 Străzile Aviatorilor, Cuza Vodă de la nr. 35 pînă la capăt și de la nr. 40 pînă la capăt, Dumbrava Roșie, 30 Decembrie, Eroilor, 11 Februarie, Dr. Koch, Martir Horia, Mihail Kogălniceanu, Parcului, Rodnei, Roman Vodă, bulevardul Republicii de la nr. 1 la 31 și de la nr. 2 la 32, strada Smîrdan și Ștefan cel Mare de la nr. 197 la nr. 241 și de la nr. 192 la 236; circumscripția electorală nr. 37 Străzile: Agnita, Gh. Asachi, Piața 23 August, Breslei, Caporal Preda, Fundătura Crizantemelor, str. Cuza Vodă de la nr. 1 la nr. 33 și de la nr. 2 la nr. 38, Dobrogeanu Gherea, Fundătura Dobrogeanu Gherea, Fundătura Duzilor, aleea Dumbrava Roșie, străzile : Elena Doamna, inclusiv vila nr. 1 și 2, Mihail Eminescu, Dr. Felix, Libertății, Oituz, Rahovei, Ștefan cel Mare de la nr. 67 la nr. 195 și de la nr. 64 la nr. 190 și Unirii, circumscripția electorală nr. 38 Străzile: Aprodul Purice, Biruinței, Bradului, Carpați, G. Coșbuc, Isbînzii, Mihail Jora, Miron Costin, Pasaj Comercial, străzile : Păltiniș, Petrodava, Principatele Unite, Sergent Mușat, Ștefan cel Mare de la nr. 1 la nr. 65 și de la nr. 2 la nr. 62, Sucedava de la nr. 33 la nr. 117 și de la nr. 46 la nr. 114 și Vlad Țepeș, circumscripția electorală nr. 39 Străzile: Aprodul Arbore, Bucovinei, Fundătura Bucovinei, strada I. L. Caragiale, Fundătura I. L. Caragiale, străzile : Castanilor, Dr. Ghelerter, 1 Mai, N. Bălcescu de la nr. 137 pînă la capăt și de la nr. 84 pînă la capăt, Piața 7 Noiembrie, strada Petru Rareș, Fundătura Petru Rareș, strada Sucedava de la nr. 119 pînă la capăt și de la nr. 116 pînă la capăt și strada Trecătoarea Izvor: circumscripția electorală nr. 40 Străzile : Avram Iancu, Crișan, Desrobirii, Industriei, Măgurei, N. Bălcescu de la nr. 1 pînă la nr. 135 și de la nr. 2 pînă la nr. 82, Fundătura N. Bălcescu, străzile: Nordului, Ogoarelor, Peneș Curcanul, Petru Aron, Privighetorilor, Rîndunelelor, Șoseaua Roman—Iași, strada Ștefan cel Mare de la nr. 243 pînă la capăt și de la nr. 238 pînă la capăt, Tabăra I.C.S.I.M., străzile : Teiului, Transilvaniei, Turturelelor, Energiei și Fabricii. Comuna suburbană Horia circumscripția electorală nr. 41 Circumscripțiile electorale comunale nr. 39, 40 și de la nr. 45 la nr. 61 din satul Cotu Vameș, circumscripția electorală nr. 42 Circumscripțiile electorale comunale de la nr. 18 la nr. 21 inclusiv, de la nr. 23 la nr. 27 inclusiv, nr. 31, de la nr. 33—35 inclusiv, din satul Horia, circumscripțiile electorale comunale nr. 36—38, inclusiv și de la nr. 41—44, inclusiv, din satul Colu Vameș, circumscripția electorală nr. 43 Circumscripțiile electorale comunale de la nr. 1 la nr. 17 inclusiv, circumscripțiile electorale comunale nr. 22, 28—30 și 32 inclusiv, din satul Horia. Comuna suburbană Cordun circumscripția electorală nr. 44 Circumscripțiile electorale comunale de la nr. 1 la nr. 10 și de la nr. 18 la nr. 28 din satul Cordun, circumscripția electorală nr. 45 Satul Simionești și circumscripțiile electorale comunale de la nr. 11 la nr. 17 inclusiv din satul Cordun, circumscripția electorală nr. 46 Satul Pildești. Orașul Bicaz circumscripția electorală nr. 47 Străzile Apusului, Barajului, (de la nr. 1 la nr. 40 inclusiv), Piatra Corbului, Pîrîul Bașei și Uzinei, circumscripția electorală nr. 48 Strada Brazilor, Aleea Cărbune, strada Cozmiței, Aleea Pionierilor, străzile : Plutașului, Pionierilor, Primăverii, Aleea Teilor, străzile : Serii, Stejarilor, Vinătorilor și Aleea Zimbrului; circumscripția electorală nr. 49 Localitatea Copșa și străzile: 30 Decembrie, Ciungi, Crăsniței, Gării, Macului, Păcii, Paltinului, Republicii, Stadionului și Zorilor; circumscripția electorală nr. 50 Străzile Barajului (de la nr. 14 la nr. 36 inclusiv și de la nr. 41 la nr. 69 inclusiv), Izvor, Muncii, Păltiniș, Poiana și localitatea Izvorul Muntelui, circumscripția electorală nr. 51 Satele Izvorul Alb, Potoci și Secu. Orașul Tîrgu Neamț cirumscripția electorală nr. 52 Străzile: Abator, Brazilor, Cuza Vodă (de la nr 158 pe ambele părți pînă la capăt), Ciprian Porumbescu, Aleea Cimitirului, str. Dobrogeanu Gherea, Gloriei, Independenței, Liliacului, Libertății, Mărășești, (de la nr. 90 pe ambele părți pînă la intersecția cu str. Mihail Eminescu, Fundătura Mărășești, str. 6 Martie, 9 Mai, Mihail Kogălniceanu, Mihail Eminescu, Obor, (de la intersecția cu str. 7 Noiembrie pe ambele părți pînă la intersecția cu străzile: Lalelelor, 7 Noiembrie, (de la nr. 2 intersecția cu str. 30 Decembrie pe ambele părți pînă la albia rîului Ozana), Pictor Grigorescu, (de la intersecția cu str. Gloriei, pînă la capăt), Simion Bărnuțiu, Fundătura Tîrgului, străzile: Tudor Vladimirescu, Uzinei, V. I. Lenin, (de la nr. 142 pe ambele părți și pînă la intersecția cu strada Hașdeu), circumscripția electorală nr. 53 Străzile : 23 August, (de la nr. 1 pînă la nr. 23 inclusiv), Bucovinei, Cuza Vodă, (de la nr. 1 pe ambele părți pînă la intersecția cu strada Gloriei), Codrului, 30 Decembrie, (de la Autogara I.R.T.A. la intersecția cu strada V. I. Lenin pe ambele părți și pînă la podul Ozanei — depozitul Combustibil și garajul I.M.T.F.) Fundătura Fiorilor, străzile: Grigore Alexandrescu, Pictor Grigorescu (de la intersecția cu str 30 Decembrie pe ambele părți și pînă la intersecția cu str. Gloriei), Lalelelor, Mărășești, (de la intersecția cu str. V. I. Lenin, pe ambele părți și pînă la intersecția cu strada Veteranilor și strada Republicii), N. Bălcescu, Oituz, Fundătura Plăești, străzile : Plopului, Progresului, Popa Șapcă, Primăverii, Republicii, Fundătura Spitalului, străzile: Salcîmitor, str. Sf. Lazăr și V. I. Lenin (de la nr. 1 pe ambele părți și pînă la intersecția cu strada Brazilor și Republicii), circumscripția electorală P>- 54 Străzile : Alexandru cel Bun, 23 August, (de la nr. 27 pe partea stingă și nr. 14 pe partea dreaptă pînă la capăt). Fundătura Buzescu, străzile: Busuiocului, Cetății (de la nr. 1 pe ambele părți pînă la capăt), Comuna din Paris, Eroului, Emil Snaiberg, Fundătura Ferari și Fabricii, străzile : Fagului, Luncii, Moara de Foc, Moldovei, Fundătura Munteni, străzile : Pinului, Prunilor, Slt. Roșescu, Siret, Șoimului, Fundătura Transilvaniei, Văii și strada Viitorului, circumscripția electorală nr. 55 Străzile : Băile Oglinzi, Batalion, Fundătura Batalion și Fundătura Barierei, străzile : Biruinței, Crîngului, Cornilor, Carpați, Crizantemei, Decebal, Fundătura Dorobanți, străzile: Eternității: Gheorghe Lazăr, Gheorghe Asachi, George Coșbuc, Hașdeu, Ion Roată, Izvor, Libertății, Mărășești, (de la intersecția cu strada Mihai Eminescu pe ambele părți și pînă la capăt), Mihai Viteazu, Munteni, Panduri, Perilor, Veteranilor, Verde și V. I. Lenin, de la intersecția cu strada Hașdeu pe ambele părți, pînă la capăt); circumscripția electorală nr. 56 Străzile: Ana Ipătescu, Berzei, Blebei, Fundătura Bujor, străzile : Cîmpului, Cozmeni, Cucoș, Daciei, Extravilan, Gh. Doja, Gh. Toma, Horia, Cloșca și Crișan. Ion Creangă (de la intersecția cu str. 30 Decembrie pe ambele părți și pînă la capăt, inclusiv locuințele așezate în apropierea satului Topolița comuna Grumăzești), Nucilor, 7 Noiembrie, (de la albia Ozanei, pînă la capăt), Ozana, Prundului, (din localitatea Blebea), Tăbăcari, Trandafirilor, Victoriei, Vînătorului și Fundătura Zorilor; circumscripția electorală nr. 57 Străzile : Aprodul Purice, Căprioarei, Cerbului, Fundătura Cerbului, strad 30 Decembrie, (de la Podul Ozanei pe ambele părți și pînă la hotarul cu satul Săcălușești, comuna Agapia) fundăturile : Dogari, Dealului și Dragoș, străzile: Garoafelor, Grădinilor, Griviței, Ion Creangă, (pe ambele părți pînă la intersecția cu str 30 Decembrie), 1 Mai, Fundătura Mărieni, strada Merilor, Fundătura Mocanu, strada Nemțișor și strada Ogoarelor, fundăturile Rîndunicii și Romana, străzile : Slt. Cîmpeanu, Umbreni, Zorilor și locuințele situate în tarlaua a II-a din localitatea Humuleștii Noi. Comuna Piatra Șoimului circumscripția electorală nr. 58 Satul Poeni și circumscripțiile electorale comunale nr. 41—47 inclusiv, din satul Piatra Șoimului, circumscripția electorală nr. 59 Circumscripțiile electorale comunale de la nr. 23 la nr. 40 inclusiv, din satul Piatra Șoimului, circumscripția electorala nr. 60 Satele : Luminiș și Negulești. Comuna Viișoara circumscripția electorală nr. 61 Satele : Viișoara, Scăricica, Vădurele și Vaduri. circumscripția electorală nr. 62 Satele: Bistrița, Agîrcia și Bisericani. Comuna Pingărați circumscripția electorală nr. 63 Satele : Stejaru, Poiana și Oanțu. circumscripția electorală nr. 64 Satele : Pingărați, Pîngărăcior și Preluca. Comuna Gîrcina circumscripția electorală nr. 65 Satele 1 Cuejdiu și Almaș; circumscripția electorala nr. 66 Satul Gîrcina. Comuna Dobreni circumscripția electorală nr. 67 Satele : Potara și Negrești; circumscripția electorală nr. 68 Satele: Dobreni, Cășăria și Sărata. (Continuare în pag. a III-a)