Contemporanul, 2019 (Anul 30, nr. 1-12)

2019-12-01 / nr. 12

Gala Premiilor Contemporanul • 2019 • Anul Cârţii • Asociaţia Contemporanul, în parteneriat cu Muzeul Municipiului Bucureşti, cu sprijinul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, a organizat Gala Premiilor Contemporanul • 2019. Evenimentul a avut loc marţi, 29 octombrie 2019, ora 16.00, la Muzeul Municipiului Bucureşti, Palatul Şuţu - una dintre cele mai frumoase şi încărcate de istorie edificii ale capitalei. Printre invitaţi - personalităţi de marcă ale culturii, civilizaţiei şi ştiinţei române ca, de pildă, Ioan Cristescu, Mircia Dumitrescu, Alina Ledeanu, Virgil Nemoianu, Ioan-Aurel Pop, Victor Voicu, Răzvan Theodorescu, Victor Spinei, Mirel Taloş, Marina Roman, Alexa Visarion, Dumitru Radu Popescu, Angela Martin, Adrian Dinu Rachieru, Ana Blandiana, Maria-Ana Tupan, Cassian Maria Spiridon, Eugen Uricaru, Dana Duma, Dana Oprica, Teodora Stanciu, Alex Ştefănescu, Constantin Lupeanu, Mircea Martin, Marian Victor Buciu ş.a. Amfitrioni: Nicolae Breban şi Aura Christi. Premiile Contemporanul • 2019: Maria-Ana Tupan - Premiul naţional pentru excelenţă în teorie, istorie şi critică literară Virgil Nemoianu — Premiul naţional pentru excelenţă în teorie, istorie şi critică literară Cassian Maria Spiridon - Premiul naţional Convorbiri literare - revista anului 2019 Ioan Cristescu - Premiul naţional pentru excelenţă în cultură Adrian Dinu Rachieru - Premiul naţional pentru excelenţă în teorie, istorie şi critică literară Constantin Lupeanu — Premiul naţional pentru excelenţă în cultură Dana Oprica — Premiul pentru debut - Fragmente de cer Dana Duma - Premiul naţional pentru excelenţă în cultură Ana Blandiana — Premiul naţional pentru excelenţă în poezie Eugen Uricaru - Premiul naţional pentru excelenţă în roman Printre laureaţii de până acum ai Premiilor revistei Contemporanul. Ideea europeană se află personalităţi ca, bunăoară, Octavian Paler, Mircea Martin, Augustin Buzura, Nicolae Balotă, Ion Ianoşi, Irina Petraş, Ştefan Borbély, Constantina Raveca Buleu, Teşu Solomovici, Angela Martin, Gabriel Andreescu, Călin Căliman, Ioan-Aurel Pop, Răzvan Theodorescu, Mirel Taloş, Victor Voicu, Andrei Marga, Nicoleta Sălcudeanu, Theodor Codreanu, Cornel Nistorescu, Lucia Hossu Longin, Eugen Simion, Dumitru Radu Popescu, Bogdan Creţu, Maya Simionescu, Vladimir Epstein, Marta Petreu, Magda Ursache, Ion Mureşan, Răzvan Voncu, Alex Ştefănescu, Silvia Radu, Mircea Platon, Ion Simuţ, Vladimir Zamfirescu ş.a. Gala Premiilor Contemporanul • 2019- proiect cultural finanţat de Ministerul Culturii şi Identităţii naţionale Va invită la GALA PREMIILOR CONTEMPORANUL Decembrie 2019 CONTEMPORANUL. IDEEA EUROPEANĂ