Cuvântul Libertății, octombrie 2003 (Anul 15, nr. 4240-4266)

2003-10-25 / nr. 4261

6 Sâmbătă 25, duminică 26 octombrie 2003 Cameron Diaz Cameron Diaz este una dintre cele mai luminoase figuri ale marelui ecran, încă din 1990, anul în care a debutat. La vârsta de 21 de ani, tânăra care avea în spate o frumoasă carieră de manechin a cucerit cu zâmbetul ei marile ecrane hollywoodiene. Acum este una dintre actrițele cu bani din America, în ciuda faptului că mulți spun că definiția ei ar fi “non talent". “Poate faptul că am fost blondă m-a ajutat, altfel riscam să fiu pradă la rechini", a spus Cameron. Sharon Stone Sharon Stone are reputația unei blonde inteligente. Ea se laudă cu un IQ de 154, ceea ce o clasează în acei 2% din cei mai inteligenți oameni din America. La l ani, Sharon a fugit de acasă și și-a trăit viața după propriile plăceri. A făcut modelling, a făcut și filme porno, dar în cele din urmă a ajuns să fie una dintre cele mai bune actrițe de la Hollywood. Această titulatură și-o păstrează chiar și acum: “Nu mi-e o rușine cu trecutul meu. Nu mi-a fost niciodată rușine să-mi dezgolesc sânii, chiar dacă uneori am făcuto pentru bani. De ce să nu am curajul să recunosc? Ca să devii vedetă la Hollywood, trebuie să te prostituezi într-un fel sau altul, sau nu știați?”, a declarat ea într-un interviu șocant pentru revista “Glamour”. CHRISTINA AGUILERA Caprice Bouret Caprice Bouret a devenit de curând o femeie de afaceri care și-a pus numele pe o serie de lucruri importante din viața oamenilor. Lenjerie de corp, despre care se spune că mai mult de un milion de femei o poartă, costume de baie și obiecte din ceramică, o afacere deschisă de Caprice în iulie, anul acesta. Pamela Denise Anderson Pamela Denise Anderson s-a născut pe 1 iulie 1967, în Ladysmith, Canada. Apariția ei în revista “Playboy” s-a datorat fotografiilor făcute de un anume Ken Honey. Acest fotoreporter i-a făcut Pamelei câteva poze pe care le-a trimis revistei. Frumoasa Pamela a avut un pictorial în 1990, în februarie. Apoi au urmat apariții diverse în filme și emisiuni de televiziune. La scurt timp după aceasta, l-a cunoscut pe Tommy Lee, cel care avea să-i devină soț. “Faptul că sunt blondă mi-a adus numai lucruri bune. Cred că dacă eram brunetă nu mă băga nimeni în seamă". Shakira O frumusețe blondă care a isterizat sute de oameni este și Shakira. A făcut reclamă pentru Pepsi, și-a scris primul ei cântec la vârsta de 8 ani, vorbește trei limbi, iubește Spania și este blondă. “Cred că am o viață minunată și am reușit să fac aproape tot ceea ce mi-am propus până la vârsta aceasta. Trebuie să recunosc că am avut atuul de a fi blondă", a declarat ea. Ruladă din carne de găină •O găină potrivită, 3-4 morcovi, 2 rădăcini de pătrunjel, 2 ardei, 2 ouă crude, sare, piper, 2-3 frunze de țelină, măghiran, rozmarin după gust, margarină pentru uns tava, făină pentru tapetat tava. •Punem găina la fiert ca pentru o supă obișnuită, cu zarzavatul spălat, curățat și tăiat potrivit. După ce găina a fiert, se strecoară supa rezultată, care poate fi folosită ca atare, și dezosăm carnea pe care o dăm apoi prin mașina de tocat carne împreună cu legumele. Compoziția se pune într-un castron unde o amestecăm cu ouăle și frunzele de țelină tăiate mărunt și o condimentăm după gust cu sare, piper și ierburi aromatice. Ungem două tăvi de chec cu margarină și le tapetăm cu făină. Punem compoziția în ele, o nivelăm frumos și punem tăvile în cuptorul încins în prealabil pentru 35-40 de minute. Pentru o tăiere perfectă a ruladei se recomandă să fie lăsată să se răcească. Se servește cu cartofi prăjiți sau cu cartofi natur și sos de roșii. De asemenea, ca vin vă recomandăm o Fetească Regală de Târnave, un vin demisec, parfumat, care merge de minune cu acest fel. MONDO UMANO Prostituția succesului Femeile au avut întotdeauna un atu în fața bărbaților. Dacă e și blondă, are de două ori de câștigat. Majoritatea bărbaților preferă blondele. De ce? Pentru că sut mai sexy, mai senzuale, mai deosebite... Se pare că moda blondelor a început cu Marilyn Monroe, născută în 1926, și a continuat cu Farrah Fawcett, născută în 1947. în fapt, cu ele a început o nouă epocă în industria showbusinessului ,prostituția succesului Două dintre figurile blonde la modă sunt frumoasele Christina Aguilera și Britney Spears. Christina, când s-a lansat pe piața muzicală, a fost blondă. Multă vreme de atunci, părul ei a fost tot blond. Acum se prezintă cu o podoabă capilară de culoare neagră. Dar, ceea ce nu știu fanii: “Este doar o schimbare de look momentană. Am fost și voi fi toată viața blondă. Nu mai durează mult și am să revin la culoarea care-mi place atât de mult. Chiar am avut mai multe de câștigat atunci. Acum am început să sufăr și de bulimie. Doctorul mi-a spus că mi se trage de la culoarea părului. Multe au legătură cu fața blondă care eram înainte. Nu mai stau mult timp brunetă. Nu mă prinde deloc”, a spus frumoasa Aguilera; în schimb, rivala ei, Britney, nu a apelat la nici un artificiu capilar pentru a-și șoca fanii. Ea a devenit din ce în ce mai blondă, mai frumoasă și mai sexy. “Nu am de gând să mă vopsesc altă culoare. Nu-mi stă bine așa?”, întreba ea la un moment dat pe unul dintre jurnaliștii care îi luau un interviu la o petrecere de-a Donatellei Versace. BRITNEY SPEARS Data nașterii: 23 iunie 1984 Andreea debutează la vârsta de 11 ani la o emisiune pentru copii la TVR “Ba Da, Ba Nu”, în 1997 scoate primul său album, produs de tatăl său Săndel Bălan, care este și compozitorul pieselor, în 1998 - luna martie este selecționată și participă cu punctaj maxim, la “Gala Națională Eurovision 1998”, în afara concursului, pentru că nu are vârsta de participare la concurs, cu piesa “Un univers mai liniștit” compusă de tatăl ei. La sfârșitul lunii mai 1998, cucerește trofeul internațional MICA PRINȚESĂ, decernat de președintele țării, Emil Constantinescu (au participat soliștii cu vârste între 10-18 ani). în toamna lui 1998 a fost înființat grupul Andre, format din Andreea Antonescu și Andreea Bălan, sub îndrumarea taților lor, foști colegi. Prima întâlnire a celor 2 Andree a fost întâmplătoare. Marea șansă a vieții lor, numită “Andre”, avea să fie un lot câștigător la loteria destinului. George Antonescu, tatăl roșcatei, și Săndel Bălan, tatăl blondei, absolviseră aceeași facultate. Albumul de debut, intitulat “La întâlnire", a fost lansat în luna mai a anului 1999. Până la începutul lui septembrie, el se vânduse deja în peste 50.000 de exemplare. Cu ocazia majoratului, Media Services a lansat albumul «Te joci cu mine», primul album solo al Andreei Bălan. Cel mai mult și-a dorit de ziua ei ca lumea să fie mulțumită de petrecere și să plece încântată de noul album și noua imagine. “După ce îți stabilești un țel în viață, este ușor să ajungi să-ți împlinești toate dorințele” - spune Madonna Luisa Ciccone. Madonna a fost prima femeie care a deținut controlul absolut asupra imaginii și muzicii sale, reușind să devină o bombă sexy. Artista a fost controversată, a știut pe pielea ei ce înseamnă să fi luată drept “prostituată”, căci nu de puține ori era tratată ca atare. “Nu am cedat nici o clipă în fața oamenilor care făceau astfel de afirmații. Dacă am reușit ceva în viață, am făcut-o pe puterile mele. M-am făcut blondă pentru că asta se purta. Am văzut că ești privită și tratată altfel. Am avut numai de câștigat. Nu am făcut sex pe bani, ci doar cu oameni cu bani. E o diferență. Ce am avut de câștigat e lesne de înțeles”, a spus Madonna. Andreea Bălan CUVÂNTUL LIBERTĂȚII BERBEC S-ar putea să apară probleme mărunte în casă, dar se rezolvă repede cu o vorbă bună. Financiar, nu vă merge grozav, dar vă sfătuim să nu vă pierdeți optimismul. Banii vor veni în curând, de unde nici nu vă așteptați! TAUR Dimineața s-ar putea să fiți confuz, fapt care vă influențează relațiile sentimentale. Păstrați-vă calmul și nu vă angajați în polemici cu partenerul de viață! Spre seară, o vizită la prieteni vă redă buna dispoziție și readuce armonia în relațiile sentimentale. GEMENI Nu vă ambiționați să rezolvați singur problemele din casă! S-ar putea să nu aveți spor. Ar fi mai bine să acceptați sprijinul familiei. Sfaturile pe care le primiți spre seară de la o femeie mai în vârstă vă ajută să aplanați divergențele cu o persoană apropiată. RAC Dimineața este posibil să fiți nervos și nemulțumit, pentru că nu reușiți sa plecați într-o excursie. încercați să vă controlați! Cei din jur nu au nici o vină și nu sunt obligați să vă suporte ieșirile. Vă sfătuim să acordați mai multă atenție partenerului de viață. împreună, puteți găsi o cale de rezolvare a problemelor financiare. LEU O femeie mai în vârstă din familie vă ajută să vă clarificați sentimentele contradictorii. Va sfătuim să vă păstrați optimismul, nimic nu vă poate afecta relațiile cu persoana iubită. Spre seară, o veste legată de o moștenire vă modifică programul pentru a doua zi. FECIOARĂ Tendința de a exagera, atât în ceea ce privește sentimentele, cât și în afaceri, vă poate îndepărta prietenii. Prea mult egoism strică! S-ar putea să deveniți nervos din cauza stresului și a eforturilor depuse. Nu vă neglijați sănătatea! BALANȚĂ Azi nu stați prea bine la capitolul comunicare și s-ar putea să aveți o perioadă nefavorabilă pe plan sentimental. Micile neînțelegeri cu persoana iubită se rezolvă ușor. Vă recomandăm să nu exagerați în privința problemelor casnice. Fiți atent la ce spuneți azi, să nu declanșați un scandal! SCORPION O deziluzie în dragoste, din prima parte a zilei, vă poate influența relațiile sociale. Vă sfătuim să vă exprimați deschis punctul de vedere și dorințele. Discutând, puteți evita neînțelegerile. Renunțați la orgolii! Altfel, riscați să vă îndepărtați prietenii! SĂGETĂTOR Totul vă iese așa cum vați propus, dar s-ar putea să deveniți orgolios și să exagerați în relațiile sentimentale. Vă grăbiți să spuneți prea multe deodată și persoana iubită vă poate înțelege greșit. Puneți-vă ordine în idei și încercați fiți mai atent la problemele sentimentale și la cele casnice! CAPRICORN Dimineața sunteți indispus și nu vă convine nimic. Vă enervați din orice, vi se pare că nu sunteți destul de apreciat etc. Vă recomandăm să vă calmați. Nu provocați discuții în contradictoriu, nici cu colegii și nici cu partenerul de viață! VĂRSĂTOR Ar fi bine să nu începeți noi activități. Nu sunteți în formă. Curajul vă ajută să treceți mai ușor peste dificultățile de azi. După-amiază, fiți mai atent la problemele celorlalți din familie! PEȘTI Dificultățile financiare și cele sentimentale vă pot indispune. Vă sfătuim să vă concentrați atenția asupra problemelor casei. Dacă aveți ocazia să mergeți în vizită la prieteni, nu stați pe gânduri! Dupăamiază s-ar putea să cunoașteți o persoană care vrea să colaborați într-o afacere. I