Cuvântul Libertății, iunie 2006 (Anul 18, nr. 5066-5091)

2006-06-01 / nr. 5066

www.cuvantullibertatii.go.ro cotidian ai Olteniei Anul XVII, Nr. 5066 Joi, 1 iunie 2006 16 pagini 0,50 lei / 5000 lei vechi înălțarea Domnului Social / pag. 5 La ce-i bună experiența? 64 de medici doljeni, obligați sa se pensioneze Social / pag. 5 Vremea în Oltenia, pentru următoarele 24 de ore. • Astăzi: Maximum 17 ° C. Nori risipiți • La noapte: Minimum 10 ° C. Ploaie Fără nici un sprijin: câștigători în Italia, datori în România Elevi craioveni, pe primul loc în lume la dans modern învățământ / pag. 6 | ca o floare Actualitate / zilele Copilăriei, la Biblioteca „Aman” pag. 7 ------------------------------------------------------------------------------Piese de teatru și spectacole pentru prichindei ÎNTĂRIRI DE VARĂ Sport / pag. 16 O stradă îmbrăcată în flori, pe care să o vizitați pe fundalul unei muzici ambientale. O zi delicată ca o floare și ingenuă precum copilăria este invitația pe care edilii orașului le-o fac astăzi, de 1 Iunie, tuturor craiovenilor. Expoziția cu vânzare „ExpoFlora”, aflată la a XXIII-a ediție, se deschide la ora 10.00, pe esplanada Teatrului Național „Marin Sorescu" și se bucură de cea mai mare participare - peste 41 de expozanți anunțându-și sosirea cu o săptămână înainte. Surpriza din acest an este strada „ATI. Cuza” închisă pe porțiunea dintre Primărie și teatru, pentru a fi invadată de flori... Și pentru că tot este 1 iunie, Ziua Internațională a Copilului, micuții vor cânta și vor dansa, alte flori printre flori, cu dezinvoltura celor mai frumoși ani. La mulți ani, copii! LAURA MOȚÎRACHE Saună în Piața Craiovița I 1 Piața Craiovița s-a transformat întro saună care-i sperie pe comercianți și îi alungă pe cumpărători. Vânzătorii se plâng că nu mai pot respira din cauza căldurii insuportabile care încinge hala. Vânzările merg prost, verdețurile fiind analizate cu un ochi în plus înainte să fie cumpărate. „Se produce un efect de seră în fiecare vară din cauza modului cum a fost proiectată construcția”, recunoaște municipalitatea, care, la începutul anului, a achiziționat pentru piață o instalație de climatizare, investiția ridicându-se la un miliard de lei, însă, instalația-minune funcționează cu întreruperi. Canalizarea Spargerile pentru canalizare continuă în tot orașul. După bulevardul „Nicolae Titulescu", altă stradă trebuie să fie decopertată din cauza complicațiilor care au apărut la rețea. Este vorba despre artera „Maria Tănase”, perpendiculară pe bulevard, care, se pare, acuză sparge orașul probleme la căminul colector. Administrație / pag. 3 Teatrul Național „Marin Sorescu” trece Dunărea In perioada 1 - 4 iunie, Teatrul Național „Marin Sorescu" participă la cea de-a XIV-a ediție a „Festivalului Internațional de Vară” de la Varna care se desfășoară pe durata a două săptămâni (29 mai -11 iunie). Cultură / pag. 6