Cuvântul Libertății, martie 2009 (Anul 21, nr. 5887-5912)

2009-03-02 / nr. 5887

www.cvlpress.ro Anul XX, Nr. 5887 • luni, 2 martie 2009 • 16 pagini • 0,60 lei Târgul de Carte GAUDEAMUS: “Cuvântul Libertății”, din nou câștigător al Trofeului Presei Eugen Marinescu — acrobatul perfect al Prefecturii Dolj (anchetă / pag. 5) O rezoluție stranie a Parchetului Segarcea, în cazul primarului din Drănic (eveniment / pag. 4) . Sute de craioveni s-au îngrămădit să-i “smulgă” artistei un autograf! “Margareta Pîslaru a fost dragostea ^ ■ _ 11 I 44 vieții mele cultură / pag. 9 actualitate/ pag. 8 Dinescu a auzit pentru Marin Sorescu Poetul Marin Sorescu nu era un gurmand de felul său, spun cei care l-au cunoscut mai bine. Cu toate acestea, posteritatea a organizat, în a doua zi a manifestărilor dedicate lui, și un adevărat festin, pe malul Dunării, în portul Cetate, la conacul unui alt poet, Mircea Dinescu, învăluiți în mireasma ademenitoare a grătarelor, miniștri, oficiali ai județului, scriitori, poeți și academicieni au mâncat cu poftă, vreme de o jumătate de zi. HI !Flancată de primarul Craiovei, d^Antonie Solomon, și de președintele CJ Dolj, Ion Prioteasa, ministrul Turismului, Elena Udrea, a savurat pe îndelete din minunile culinare cu care, dintr-o generozitate ieșită din comun, poetul Dinescu i-a încărcat masa. “Mâncați bine, mai avem doi. Vă spun că sunt absolut... delicioși”, i-a îmbiat Dinescu pe gurmanzi la berbecuț. Apărat de pălăria cu boruri mari, poetul le dădea ghes oamenilor de la grătare să-l mai stropească din când în când cu niscai vin. “Și se pregătește și hamzia Doljului”, se lăuda la cunoscători. 1 In prag de mărțișor, primiți primăvara în suflet și fie ea acest anotimp să vă adu în viață împlinire și noroc, fericire, sănătate și căldura sufletească. ă doresc o primăvară frumoasă La mulți anii ION PRIOTEASA Președintele Consiliului Județean Dolj . ■ : '