Cuvântul Libertății, iulie 2009 (Anul 21, nr. 5986-6012)

2009-07-01 / nr. 5986

de GABRIEL BRATU-MIB - Reporterii ăștia le la radiouri și televiziuni, ori ne cred tâmpiți, ori ei sunt fară memorie, pentru că după ce cinev«ne spune ceva, ei vin și ne repetă ce-a spus antevorbitorul de parcă noi n-am înțeles ce-a vrut să ne spună. www.cvlpress.ro Parcarea subterană.. sperietoare-Centru-constructor.i. Primarul Gherceștiului, Cornel Păpăroiu, nu mai dorește existența SCDA Șimnic! Contractul pentru drumul Segarcea Cârna se va semna mâine Ministrul Dezvoltării Regionale și Locuinței, Vasile Blaga, este așteptat mâine, 2 iulie, la Craiova, pentru semnarea contractului de finanțare a proiectului de modernizare a drumului Segarcea - Cârna, în lungime de 25 km. Anunțul a fost făcut de șeful administrației doljene, Ion Prioteasa, la ședința ordinară de ieri a Consiliului Județean, acesta menționând că e posibil ca Blaga să fie însoțit și de alți colegi din Guvern. Beat, la volan, a lovit o asistentă și o ambulanță în curtea spitalului Administrației BACALAUREAT 2009. Formule de calcul, munți și văi pe fițuică Edilii craioveni caută cu disperare un constructor dispus să-și asume realizarea parcării subterane, proiectată sub esplanada Teatrului Național din Craiova și având o capacitate de 1.000 de locuri. La prima licitație nu a fost depusă nici o ofertă, motiv pentru care autoritatea locală mai încearcă o dată. Lucrarea este evaluată la suma de 20 milioane euro, plus o concesiune maximă. Primarul Craiovei, Antonie Solomon, pune dezinteresul constructorilor pe seama crizei, care nu-i lasă să-și asume lucrări complicate, cum este și cea a realizării parcării. “A face o parcare subterană nu e simplu. Iar ca să o faci pe timp de criză e și mai greu. Probabil și de asta nu se mai aventurează nimeni să execute astfel de lucrări, care presupun tehnici de lucru speciale și forță de muncă excepțională”, a spus edilul-șef. Consiliul Județean Dolj Biblioteca Județeană Alexandru și Aristia Aman INIȚIERE ÎN UTILIZAREA CALCULATOARELOR Perioada: 1 iulie - 31 august înscrierile se fac la Sala de Lectura nr.1 sau la numerele de telefon: 0251-532267, 0351-441809 Cursurile se adresează