Evenimentul Zilei, decembrie 2006 (Anul 15, nr. 4650-4677)

2006-12-15 / nr. 4664

Evenimentul.......................................... SHOWBIZ O iubire de cinci stele Angelina Jolie vorbește în premieră despre începuturile relației sale cu actorul Brad Pitt Raluca Moisa Angelina Jolie a vorbit pentru prima dată despre povestea de dragoste dintre ea și Brad Pitt, una dintre cele mai mediatizate relații din ultimii ani, dorind să pună capăt speculațiilor care au circulat în presă. Actrița a dezvăluit că l-a întâlnit pentru prima dată pe Pitt în 2003, pe platourile de filmare ale thrillerului „Mr.Mrs. Smith“ și că au fost „doar buni prieteni“ până când actualul ei iubit s-a separat de soția sa, Jennifer Aniston. „Nu știam prea multe despre Brad și viața lui personală atunci când l-am întâlnit. Dar era clar că are lângă el o persoană pe care o iubește și o respectă“, a declarat Jolie într-un interviu pentru „Vogue“. „Cred că noi doi eram ultimii oameni care și-ar fi dorit o relație. Eu eram fericită să fiu o mamă singură“, a explicat actrița. Relația dintre Angelina și Brad a evoluat repede, iar cei doi au avut ocazia să se cunoască foarte bine pe platourile de filmare. „Brad a fost o mare surpriză pentru mine. Era o persoană cu totul diferită față de cum îl prezenta mass-media. In scurt timp, am ajuns să facem o mulțime de lucruri nebunești, totul s-a întâmplat dintr-odată. Mă trezeam dimineața și-mi spuneam: «Doamne, abia aștept să ajung la lucru»“, a mărturisit Jolie. „Nu doream implicații sentimentale“ Actrița a menționat însă că, deși relația ei cu Brad Pitt era foarte apropiată, nu s-a pus niciun minut problema să se implice sentimental, nici chiar după ce actorul s-a separat de Jennifer Aniston, în 2005. „Eram în continuare foartebuni prieteni, petreceam din ce în ce mai mult timp împreună“, spune Jolie. Rolul lui Cupidon a fost jucat chiar de Maddox, băiețelul înfiat al actriței: „într-o zi, eram în cameră, pe podea, și ne jucam cu mașinuțele, iar Maddox, din senin, i-a spus lui Brad «tată». N-am putut să mai spunem nimic, ne-am uitat unul la celălalt și în acel moment am realizat amândoi că trebuie să fim o familie“, dezvăluie vedeta. Acest lucru nu implică însă o căsătorie în concepția celor două staruri. „Amândoi am mai fost căsătoriți și ne-am dat seama că nu asta îi ține pe oameni împreună. Cei mai importanți sunt copiii noștri“, a precizat Jolie. Un platou cu greieri Actorii au doi copii adoptați, Maddox (5 ani), din Cambodgia, și Zahara (2 ani), din Etiopia, și sunt părinții naturali ai micuței Shiloh Nouvel (6 luni). Jolie recunoaște însă că este exigentă uneori, în timp ce Pitt îi răsfață pe cei mici. De curând, cuplul Brangelina a făcut o vizită în Cambodgia, țara natală a micuțului Maddox. Cei doi sponsorizează un proiect umanitar în această țară și, totodată, au dorit ca Maddox să-și cunoască „rădăcinile“. „A înțeles că se află în mijlocul poporului lui“, a mai spus actrița. Cunoscută pentru excentricitățile sale, Jolie și-a dus fiul într-un restaurant cu mâncare tradițională și i-a cumpărat un platou cu greieri. Totuși, imaginea actriței a devenit mai conservatoare în ultima vreme, de când lucrează ca ambasadoare a bunăvoinței pentru ONU și are o familie fericită. ev3 . Ol FAMILIE. Cuplul Bradgelina și cei doi copii adoptați, Maddox și Zahara Scump, doamnă, scump! Shiloh Nouvel, primul copil biologic al actorilor, a venit pe lume în Namibia, pe 27 mai. Primele fotografii ale fetiței au fost vândute agenției Getty Images, pentru suma de cinci milioane de dolari, bani donați pentru caritate. Shiloh Nouvel a devenit primul bebeluș din lume care are o statuie din ceară, expusă la Muzeul Madame Tussaud, din New York. ■achHții de Diana Evantia Barca Mireasă în dar Cornel Nistorescu se însoară de ziua lui. După o relație care a durat aproape șase ani, Cornel Nistorescu și Micole Duțu (actrița care interpretează personajul „Mihaela“ în telenovela Antenei „Vocea inimii“) au decis să se căsătorească. Cununia civilă va avea loc astăzi, la ora 10.00, la Primăria Sectorului 1. Va fi vorba , despre o ceremonie restrânsă, la care mirii au invitat doar câțiva prieteni și rude. Cornel Nistorescu este la cea de-a patra căsătorie, în timp ce pentru Nicole este prima. Ceremonia nu va fi urmată de o pettrecere, ci de o călătorie, spun ei, romantică, la Paris, unde ziaristul, care împlinește astăzi 58 de ani, își va serba și ziua de naștere. „Vom organiza o petrecere mare spre primăvară Deocamdată, de îndată ce vom fi K. V declarați căsătoriți, vom urca într-un ’ ■je avion Și vom pleca la Paris, unde vom sărbători doar noi doi, cu o cină romantică la Ritz“, povestește Nicole (34 de ani). Nicole și Cornel Nistorescu se cunosc de zece ani și se iubesc de aproape șase ani. Căsătoria a fost tot timpul în discuție, dar abia acum două luni cei doi au luat decizia de a face marele pas: „Era... în aer, ca să zic așa. N-a fost deloc o surpriză, pentru că discutăm despre asta de ani buni. Pur și simplu a venit de la sine, atunci când am simțit amândoi că e momentul cel mai potrivit. Am vrut amândoi să coincidă ziua căsătoriei cu ziua de naștere a unuia dintre noi, iar ziua lui Cornel era cea mai apropiată, așa că... ne căsătorim de ziua lui“, spune mireasa, care va purta la cununie o rochie semnată de creatoarea Elena Lăslean. Chilian suflă in lumânări. Prietenii i-au cântat ieri „Mulți ani trăiască“ și lui Florin Chilian, pe care vârsta de 38 de ani îl găsește cu majoritatea obiectivelor pe care și le propusese cândva deja împlinite, s-a ambiționat să trăiască din muzică fără să facă cine știe ce compromisuri, să se facă cunoscut fără să-și schimbe stilul, să lanseze albume și videoclipuri speciale, chiar dacă avea să plătească mici averi pentru unele dintre ele. După lansarea în forță a videoclipului piesei „Zece“, al treilea extras de pe albumul „Zece porunci“, Florin a fost sărbătorit ieri, la sediul Roton, unde a primit și discul de aur pentru mai mult de 15.000 de unități vândute în 2006. ‘ *U BUCHAU FLORIN PIERSIC, PE DVD Omul cu o sută de chipuri După 70 de ani de viață și aproape 50 de carieră, Florin Piersic s-a ales și cu un DVD, în care sunt cuprinse cele mai importante momente artistice din activitatea sa. Miercuri seară, mai mulți prieteni ai artistului s-au adunat într-o cafenea, la Hanul lui Manuc, pentru a participa la lansarea DVD-ului „Momente de aur. Maeștrii comediei. Florin Piersic - omul cu 100 de chipuri“, produs și distribuit de TVR Media. De la Stela Popescu la Ion Lucian și de la Tamara Buciuceanu la Ileana Stana Ionescu ori Aura Urziceanu, Cove și Simona Bălănescu, vedetele s-au înghesuit să-l felicite pe Piersic senior, însă cel care l-a bucurat cel mai mult pe actor a fost, se pare, Ion Hiescu. Fostul președinte a venit însoțit de fostul consilier Victor Opaschi și a plecat după ceva vreme, întrerupând discursul de aproape două ore al amfitrionului clujean. „Pentru mine, forța unui actor este atunci când se exprimă fără să vorbească. Piersic a avut două roluri de muți, în care a făcut, pur și simplu, succes extraordinar“, a precizat fostul președinte al statului. (Florin Ghioca) TANDRETURI. Ion Hiescu, printre cei pe care Florin Piersic i-a pupat pe frunte ITI O călătorie este o lecție de viață Descoperă munții din România. J* Mjbf CĂ“" i/X foiTM* Credite cu dobândă fixă de 6% la cei de la Raiffeisen Banca pentru Locuințe Cu toții ne dorim mereu ceva mai mult decât avem deja : o casă mai mare, să ne mutăm de la bloc la casă, să ne schimbămpartamentul cu 2 camere în unul cu trei sau să-l renovăm și să-l modernizăm. Tot ce trebuie să faci este să închei un contract de economisire-creditare cu noi, economisești lunar cât poți și după minim 1 8 luni poți să beneficiezi de un credit pentru domeniul locativ în Lei cu o dobândă avantajoasă. Astfel că, dacă ai economisit cu Raiffeisen Banca pentru Locuințe cel puțin 18 luni, ai în cont un sold minim de 50 % din suma contractată și ajungi la un scor de evaluare minim impus de bancă (care depinde de: volumul economiilor, tariful ales, perioada de economisire etc.) poți beneficia de un credit cu dobândă avantajoasă, fixă, de 6% pe an. Această sumă pe care noi o numim sumă contractată poate fi, de exemplu, valoarea cheltuielilor de modernizare sau valoarea unui apartament. Produsul Raiffeisen Banca pentru Locuințe atât în faza de economisire cât și în faza de creditare este numai în LEI Avantajele produsului de economisire-creditare. Acordarea de credite cu dobândă avantajoasă, fixă, de 6% pe an la Lei Dobânda de 3% pe an în Lei la soldul economisit Prima de stat pentru depunerile tale anuale este de 15%, dar nu mai mult de 150 euro Eviți riscul valutar pentru că produsul de economisire-creditare este doar în Lei Accesul tuturor persoanelor la finanțări pentru domeniul locativ Flexibilitate - posibilitatea „modelării" contractului de economisire-creditare, în funcție de posibilitățile taie financiare poți opta pentru una din cele trei variante de economisire Creditul cu dobândă avantajoasă îl poți folosi și pentru refinanțarea altor credite ipotecare sau imobiliare începând din 2007, beneficiezi de deductibilități fiscale în limita a 300 de lei pe an Poți utiliza creditul cu dobândă avantajoasă pentru: Cumpărare de imobile cu destinație locativă (apartamente, case) Cumpărare de terenuri intravilane pentru construcții cu destinație locativă Modernizare, renovare, finalizare imobile cu destinație locativă Viabilizare terenuri trecute în intravilan în scopul construcției cartierelor de locuințe Refinanțări credite imobiliare sau ipotecare Solicită detalii și informații de la agenții Raiffeisen Banca pentru Locuințe sau de la agențiile și sucursalele Raiffeisen Bank Ne poți contacta la: Telefon: 621 2.333.000 Site: www.railoc.ro E-mail. info.railoc.ro Adresa: Str. Nicolae Caramfil nr. 79 Sector 1, Cod 014146, O.P. 52, C.P. 65, București , Raiffeisen Banca pentru Locuințe Evenimentul zilei I Vineri, 15 decembrie 2006 ! 23